Ve zkratce
Podpředseda egyptské strany Waft zpochybnil počet obětí holocaustu
9.7.11
"Holocaust je lež," řekl. "Pod německou okupací bylo 2,4 milionu židů. Pokud byli všichni vyhubeni, odkud se vzalo těch 3,6 milionu navíc?" Ahmed Ezz El-Arab připouští, že nacisté zabili stovky tisíc židů. Ale plynové komory a stahování z kůže považuje za fabulaci. Stejně jako příběh Anny Frankové, který studoval jako součást doktorských studií ve Stockholmu."Je to podvod," říká. "Byla tam, ale ty paměti jsou podvod."
Zdroj: http://www.washingtontimes.com/news/2011/jul/5/egypt-party-l...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
vážně je ten počet obětí tak důležitý? (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 09.07.11 12:54)
A řekl to v Budapešti (Klapiki | 09.07.11 13:29)
na Konferenci o demokracii a lidských právech.
Ještě že se ta konference nekonala u nás, by dostal obsílku. Hádám že řekl v podstatě to, za co je místní editor souzen.
Pan el-Arab bude shabesGOJim obeslan (MoUdrostrak | 09.07.11 17:12)
Pan el-Arab bude shabesGOJim stejne iHned obeslan - neb storku pretiskl Zvedavec.org.
Spojitost s ceskym pravnim radem je nyni zrejma a rozsudek je jiz shabesGOJim v Soudni Mafii pristaven.
Holocaus Industry 3x Zdar!
Dokument z doby 2 svet. valky jeste neznal holocaust. (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 10.07.11 06:47)
DocumentsFBI Files - Top Zionist Says Only 2 Million Jews In WWII Europe.mht!http://rense.com/general93/moz-screenshot-1.jpg
Nekdy se i tesar utne a tak posudme dokument z doby,kdy jeste holocaustova propagand anevladla svetu,Evropa mela na okupovanem uzemi Nemci jen 2 miliony zidu,mnozi z nich valku prezili,tak,jak s prekvapenim nasli Rusove v Berline zidovskou nemocnici v perfektnim stavu a zasobovanou vsim moznym,je znamo,ze v ulicich Berlina zide,dobrovolne staveli barikady,ale o tom se moc nikdo nerozsiruje,to nezapada do politiky podlezavosti.
A nebude Vám za tohle hrozit další soudní stíhání. (F&T | 10.07.11 09:54)
Pane Stwora ,stačilo by vytrhnout z kontextu tato slova: "Holocaust je lež," řekl. Potom jeden dotovaný invalidní důchodce a máte na krku další soud. Tentokrát by jste to vyfasoval natvrdo. Nebylo by lepší, aby jste se zřekl českého občanství?
Z výuky ve školách v USA začíná vypadávat psaní
8.7.11
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/skoly-v-indiane-uz-nemuseji-ucit-psat...
Klasifikace: kultura Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Milé deti, dneska skúste niečo naťukať na papier. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 08.07.11 18:02)
Toľko bolo žartu, teraz vážne, toto je plánované ohlupovanie ľudí a dá sa to brať ako potvrdenie pravosti protokolov.
A co ČR? (Soudce Lynch | 08.07.11 19:14)
V ČR by podobně dementní výuka měla probíhat na "vybraných" školách s tím rozdílem, že dětičky se učí POUZE tiskacím psáti.
Blbec (Deformel, radekhalak (zavináč) seznam (tečka) cz | 08.07.11 19:30)
čim blbější,tím se da lépe ovládat
A co? (Mrkva | 08.07.11 21:01)
Tak se neučí psát rukou. A co? Je normální že se některé znalosti a dovednosti stávají nadbytečnými a následně se vypouští z osnov. Kdo z vás umí latinu? Kdo z vás absolvoval náboženskou výchovu?
Nějaké elementární psaní rukou zůstane, (Dobroděj | 08.07.11 21:18)
ale už i českých soudů se dnes používá u nás v Česku na technické univesitě v Liberci vyvinutý softwer,který přímou řeč programuje do písemné podoby - není nutná písařka - pouze se provede konečná korektura, kdyby se snad nějaká chyby vyskytla.
Když půjdu dál,jednou jsme vypustili elektronického džina z láhve a teď se budeme modlit, za jak dlouho nás sežere! Vývoj se nedá zastavit a pokud už je dnes vyvinut kybernetický voják, tak nebude daleko doba, kdy kybernetické systémy vyřadí "člověka" z technologických postupů a výrob úplně, pro jeho nízkou efektivitu a hlavně, robotizovaná výroba bude lacinější!
Otázkou je, co potom s nepotřebnými zástupy lidí, ale snad se najde také řešení. Problém je,že roboti nemají patřičnou spotřebu a málo konzumují, takže se u nich špatně vybírají daně,což je kladivo na čarodejnice kapitalismu!
2 mrkva (Soudce Lynch | 08.07.11 22:19)
A když dojde barva v toneru, tak si nepošlou ani pohled.
Vždyť už i knih, začínají mít převahu ty elektronické! (Dobroděj | 08.07.11 22:34)
Rád si knihu přečtu, dobrou beletrii si vzít někam do ticha, třeba i do postele,to je radost! Ale když potřebuji nějakou cílenou informaci a v co největším rozsahu, sáhnu samozřejmně po čtečce, nebo se rovnou ponořím do internetu a žhavím vyhledávače!To s tím tonerem také půjde brzo do muzea! Když mám již dnes interaktivní ohebný displej, který se tváří jako papír,který mohu srolovat a to zdaleka není vývoj na konci!Kdo dokázal před cca 15 lety odhadnout, kam se dostane vývoj "chytrých" mobilních telefonů, které nás budou brzo přesně podle programu škrábat na pr@deli!
A co na to (MoUdrostrak | 09.07.11 00:08)
cele obsedantni purista, ligvista a DATISTA Ákran...
Ruční psaní k rozvoji mozku (Aeternitas | 09.07.11 09:09)
Tužka a papír rozvíjí pravou hemisféru mozku, která se vyjadřuje hudbou, barvami a symboly, kreslením a ručním psaním se vytváří přirozená tvořivost. Školní inteligence je zaměřena na logické, matematické a pragmatické učení, které zapojuje jen levou hemisféru. Levá hemisféra činí z lidí bezcitné a přísně logicky uvažující lidi žijící ve strachu, což je dominantou levé hemisféry. Jakmile lidi zbavíme tvůrčí představivosti – zakrněním pravé hemisféry, tím že na všechno bude tlačítko, lidstvo zdegeneruje podobně jak ve filmu Idiokracie. Lidé, kteří neumí ručně psát, budou propisku držet jako prase cvičku a jejich pokus něco poprvé napsat bude čmáranice na úrovni 2 letého dítěte. Možno vyjádřit jako snahu o zdegenerování člověka na úroveň zvířete bez vlastní představivosti, což v Americe je zaběhnuté, např. na otázku: Kolik stran má trojúhelník? Odpověď je čtyři, Irák leží místo Německa či ukáže na Austrálii a Sarah Palin vidí z okna do Ruska.
no ak vypadne prúd (Tamiral | 09.07.11 12:47)
tak si každý môže ťukať do klávesnice koľko chce. a môžte si aj hovoriť, elektronická pisateľka sotva niečo zaznamená. Ľudia si totiž zvykli na prílišný komfort a zleniveli. ale pýtam sa: čo sa stane, ak sa zo dňa na deň "stratí" elektrika? myslel niekto na krízové situácie? katastrofy? živelné pohromy? vojnu?
...a nebude to trvat ani 500 let... (commonuser | 10.07.11 01:54)
Zajímavá úvaha s těmi hemisférami? (Rene Bartosek | 10.07.11 03:16)
To vypadá na nějaký vnitřní balanc v člověku? Jaká jsou krátkodobé a dlouhodbé důsledky poškození nebo rozbití takového vnitřního vybalancování mezi logikou a těmi údajně nepotřebnými "efekty" činosti levé půlky mozku? Vypadá to, že celá polovina mozku se stala přežitkem. Holt pokrok civilizace se nezastaví před ničím, kde se na něj hrabe ta pernamentní evoluce. Pravda potenciál toho mezi ušima je využitý jenom ze zlomku, takže s "atrofovanou" levou hemisférou si nemusíme dělat starosti. Alespoň ne moc dlouho, poněvadž mám pocit, že člověk degradovaný pouze na racionalní funkci přestává být člověkem, a tudíž bude muset přejít od lidské civilizace k něčemu jinému.
číst, psár a počítat (F&T | 10.07.11 11:51)
Toto jsou tři nejdůležitější věci, které by se měli žáci naučit na prvním stupni. A ne do dětí cpát tunu hovadin, na které si ani nevzpomenou.
Je ostuda, když se vybije prodavači kalkulačka a není schopen zjistit, kolik stojí 250gramů něčeho.
To si soudruzi ve vládě myslí, že každý bude mít svůj notebook. Psací písmo je daleko rychlejší, než ťukání do klávesnice.
pro Aeternitas (Lin | 10.07.11 21:02)
Souhlasím. Psané písmo má svou nezastupitelnou úlohu v rozvíjení osobnosti člověka. Podle písma se dá usoudit na osobnostní rysy. Grafologie je na tom postavená.
Také se přikláním k názoru, (Dobroděj | 10.07.11 21:58)
že osvojení si elementárních znalostí, je pro rozvoj dítěte velice důležité. Je také dobře omezit u dítěte bezduché dlouhodobé "koukání" na televizi a hraní násilných počítačových her, nad rozumnou míru! Dítě má být vychováno v harmonickou osobnost a všeho moc škodí! Jak té techniky, tak bezduchého "biflování" pouček a vzorců, kterým mnoho školáků ani nerozumí a nikdy ani neporozumí a nebude je umět použít. Naprosto nejdůležitějsí jsou ve znalostech logické vztahy a posloupnosti! Ty jsou často důležitější, než samotné "pevné", "nadrcené" učivo, které je předmětem zkoušek a testů, a přitom je vlastně student znalostně zoufale prázdný!
Pro-palestinští aktivisté na NO FLY LIST, nařídil Izrael
7.7.11
Zdroj: http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/israel-instruc...
Klasifikace: kuriozity,politika,krimi,pravo Zprávu vložil/a Saša
ale že izrael (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 07.07.11 22:13)
toho strašáka a padoucha hraje dobře co?
Pokud si dobře pamatuji, v roce (Arkan | 07.07.11 23:09)
2005-2006 opustili Gazu poslední izraelští
osadníci a to pod násilným zásahem izraelské armády), ačkoliv ty první kubuci tam vznikly
na zakladě země legálně koupené
již v roce 1945-46. Po odchodu izraelských osadníků, kteří tam zanechali skleníky, pole atd., bylo všechno okamžitě rozkradeno, zničeno tou palestinskou zvěří. Od té doby nejsou na území Gazy žádní Židé a žádná část Gazy není okupována Státem Izrael. To že je Gaza oplocena železným, betonovým plotem či kombinací obou, plus hlídkové věže, tomu se nikdo nemůže divit, to je zabraňuje pronikání palestinských teroristů do Státu Izrael. A evidentně to funguje.
Myslím,že se siofašista Arkan projevil jasně! Výraz "palestinská zvěř" je zcela výmluvný! (Dobroděj | 07.07.11 23:45)
Palestinci rozbili zařízení po okupantech ze zcela pochopitelné nenávisti! (Dobroděj | 07.07.11 23:56)
Už od roku 1947 jsou Palestinci vražděni židovskými teroristy,celé vesnice dopadly jako naše Lidice - z Gazy byl postupně učiněn koncentrák! Já bych ti ty dobytku Arkane přál,abys musel v Gaze žít a snášet ústrky "židovských" nadlidí na kontrolních stanovištích a jinde! Však všeho dočasu, i do Izraele a Palestiny dojde spravedlnost a potom i "nadlidé" z Izraele dostanou stejným dílem ochutnat,co po léta Palestincům tropí! Celý svět už dnes ví, co jsou sionisté za dobytek a mohou používat jakoukoliv propagandu a bude jim málo platná! Na každou svini se někde vaří voda a sionisté také okusí, co zaseli!
Naposled fuj. (bejbous | 07.07.11 23:58)
Nebudu si kazit náladu hnusem od Arkana, radši to tu nebudu číst.
Země zlu zaslíbená? (Dobroděj | 08.07.11 00:01)
Rolník jedoucí obdělat své pole zjistí, že mu kdosi kus zabral. Do domu vám vpadnou cizí lidé a před zraky policie či armády vás vyhodí, s nábytkem v tom lepším případě. V rámci preventivní detence být až osm let bez soudu zadržen. Dvě pětiny dospělé mužské populace mají zkušenost s detencí či vězením. Ročně stovka nelegálních poprav, z toho třetina omylem. Dva různé metry úřadů na stejné problémy. A takto a podobně to běží již 60 let.
Pár detailů z vyprávění Australanky Bridget Chapellové a Američana Ryana Olandera, zahraničních aktivistů ISM, kteří na Západním břehu Jordánu, na území Palestiny okupovaném Izraelem, strávili loni a letos několik měsíců a dokumentovali život tamních obyvatel a činnost izraelské policie a armády, resp. sil palestinské samosprávy.
Bridget s roztrpčením hovoří o tom, co »jediná demokracie na Blízkém východě« provádí, jak porušuje mezinárodní dohody, konvence a rozhodnutí OSN. Že zločinem Palestinců je už jen to se v Palestině narodit. Jak skupin
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:02)
Jak skupiny izraelských osadníků zaparkují své karavany někde na okupovaném území a zabírají Palestincům zprvu pole, olivové háje a vodu, později domy (občas s užitím třeba i falšovaných dokumentů z dob před vyhlášením států Izrael a Palestina v r. 1947), kradou ovce, střílejí po osamocených chodcích, odpalují malé rakety (stejně jako Hamás z Gazy). Někteří Palestinci se tak v životě stali již podruhé uprchlíky. Často přitom izraelští osadníci střídají vojáky opouštějící základny, čímž Izrael jasně porušuje jednu z protiokupačních Ženevských konvencí. Někdy je to moc i na izraelskou vládu, za její nápravná opatření se však osadníci mstí útoky na Palestince. Občas najdou odpůrci okupace, zejména úřady pronásledovaní zahraniční aktivisté, zastání u Nejvyššího soudu. Většinou však Palestince kontakt s úřady utvrzuje v pocitu bezmoci – když oni nelegálně přistaví kus domu, je zle a mají ho zbourat, když je ale z tohoto domu vypudí osadníci, tak ti přístavek likvidovat nemusej
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:05)
Většinou však Palestince kontakt s úřady utvrzuje v pocitu bezmoci – když oni nelegálně přistaví kus domu, je zle a mají ho zbourat, když je ale z tohoto domu vypudí osadníci, tak ti přístavek likvidovat nemusejí a mohou jej obývat. Převládající trend je jasný: vytěsňování Palestinců z jejich domovů na okupovaných územích. Všude ve světě - mimo Palestinu - to hlavní mediální proud nazývá etnické čistky.
Kamery zahraničních aktivistů ISM někdy osadníky, policisty či vojáky odradí, nebo alespoň zmírní brutalitu z jejich strany. Hlavně samopalů a tanků, štíty policistů a lžíce buldozerů nejsou přitažlivými filmovými hrdiny v boji proti nenásilnému odporu, proti dětem, plačícím ženám, bezbranným mužům. V Caterpilaru a Komatsu by se mohli podívat, komu prodávají své výrobky, případně stavbaři by se příště mohli zamyslet, zdali kupovat stroje války, okupace a násilí. To je již téma kampaně BDS – bojkot, stažení investic, sankce. Okupace Palestiny je totiž zlatý důl. Např. jen stavba
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:06)
Např. jen stavba apartheidní zdi: je jednou tak vysoká, jako byla berlínská, a navíc je dvojitá. Nenásilí ale už má své plody, např. obyvatelé Bejt Džala nedaleko Betléma opakovanými demonstracemi prosadili, že zeď nestojí na jejich pozemku, ale na území Izraele.
Zahraniční aktivisté ISM mají volbu – mohou se vrátit domů. Bridget a Ryan ale neodešli, museli je vyhostit. Palestinci mají domov tam. Mohou si jen vybrat, zda okupační moci alespoň nějak odolávat, či s ní kolaborovat. Palestinská samospráva často kolaboruje – tak, jak to ostatně činili mnozí domorodci v koloniích a jak kolaborují úředníci neokoloniálních států s bývalými metropolemi i dnes. Například zatýká podezřelé a předává je izraelským úřadům. Vybírají si i Izraelci. Spolu s domorodci chodí protestovat i někteří osadníci či bývalí vojáci. Za sionisty se neoznačují jen ti, kteří jsou militantní a považují se za předurčené, ale i ti, kteří chápou a akceptují práva Palestinců.
Po 60 letech ponižování a státního ter
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:09)
Po 60 letech ponižování a státního teroru z jedné strany se zahraniční aktivisté nediví hozenému kameni. Vědí ale, že násilí, rakety či sebevražedné atentáty problém neřeší.
Po 33 stoletích bojů i soužití nikam nevede spor, kdo byl na území Izraele - Palestiny dříve, ale jaké státy zde budou. Apartheidní, či spravedlivé ke všem obyvatelům? Budou zaslíbené zlu, či dobru?
Izrael je nacistický přežitek (Dobroděj | 08.07.11 00:15)
"Stručně řečeno není problém s Izraelem jako takovým, jak je někdy naznačováno - že je evropskou „enklávou“ v arabském světě, ale spíše, že přišel příliš pozdě. Byl jako separatistický projekt teprve koncem 19. století importován do světa, který byl v pohybu, do světa individuálních práv, otevřených hranic a mezinárodního práva. Myšlenka na dokonalý „židovský stát“ – tedy stát, v němž jsou židé a židovské náboženství privilegováni, a z nějž jsou nežidovští občané navždy vyloučeni - patří do jiné doby a na jiné místo. Krátce řečeno - Izrael je přežitek." (Tony Judt, 2003)
Nová směna (RomanTička | 08.07.11 00:47)
Koukám, že zmrdi typu Koubek Vanguard mají dovolenou, takže byl nasazen Arkan...
Romantičko, chci tě zcela ignorovat, (Jiří Koubek | 08.07.11 04:13)
takže neber si mé jméno do huby. Diskuse s tebou nemá vůbec žádný smysl. No a má neaktivita je spíše dána neochotou poslouchat ve svém volném čase urážky od lidí, jako jsi ty, dá-li se hmota, z níž jsi vytvořen, ještě nazývat člověkem. Ovšem s mnoha lidmi zde se tady rád na nějaké téma slušně a věcně pobavím, pokud je téma, které mě zajímá (popřípadě do nějž vidím).
Lepší už to nebude... (pjn, pjnowak (zavináč) inmail (tečka) cz | 08.07.11 08:44)
Podle pravidel národa, jsem po matce žid. Na téma palestiny jsem se bavil jen z babičkou. Tahle úctyhodná žena mi kdysi pravila: "Ať si každý říká co chce, ale jednou se v tichosti se souhlasem Staliana a Britského premiéra rozhodlo, že vznikne stát Izraela dali se mu hranice. Podle mého, jsou Židé, dnes již na cizím území a podle toho na ně Arabský svět nahlíží. Kdyby umožnily židé Palestině přístup k moři v rozumné délce ( alespoň pro 2 větší města) byl by v té zemi už dávno mír a všichni sousedi by spolu čile obchodovali. Takle tam poteče krev, dokud se budou židé opírat jen o svojí tisíciletou minulost a nebudou ochotný tolerovat názory druhých a změny za staletí. Pro jejich tvrdohlavost byl národ židovský rozmetán do koutů světa, a až se naučí tolerovat názory druhých, měl teprve vzniknout stát Izrael." Přesto, že to je proti mé krvi, vím, že měla a má pravdu.
Pane Romane Tičko (Vopice | 08.07.11 09:46)
Nesrovnával bych pana Koubka, který není takový pošahanec s Arkánem, který je fašistický nacista (své zkušenosti sbíral v STB) a jeho jedinou zábavou je zabíjení "divochů". Pan Koubek je jen zmatený. Arkán je fanatik.
Ad Vopice: (Vodník | 08.07.11 19:22)
neřekl bych, že je pan Koubek zmatený. Má jiné a pro mě zcela nepřijatelné názory, ale nepamatuji se, že bych byl svědkem nějakého jeho lhaní, demagogie nebo jiných prohřešků proti diskussi.
Bývalý Veľký čarodejník Ku Klux Klanu, David Duke, americkým prezidentom?
7.7.11
Zdroj: http://www.aktuality.sk/clanok/189720/byvaly-velky-carodejni...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a sxg
No - pokud ho bude podporovat "zidovska lobby" (Esmate, esmate (zavináč) gmx (tečka) net | 08.07.11 07:23)
tak urcite volby vyhraje. :-)
Duke for president!
(svornost | 08.07.11 07:50)
Pokial sa k tomuto kroku DD odhodla, zrejme budeme svedkami najvacsej antikampane v celej historii USA. Na druhu stranu, Duke je jeden z mala ludi, ktori by si prezidentske kreslo naozaj zasluzili.
Nic neni nemožné .. (pjn, pjnowak (zavináč) inmail (tečka) cz | 08.07.11 08:49)
Když může popírače holokaustu světit církev na kněze a Biskupya, Americký pezident mít babičku afričanku (za Američana jsou bráni, až vnuci přistěhovalců, a Americkým prezidentem, může být jen Američan. Tedy až Obamův syn), tak proč ne rovnou čaroděj Ku Klux Klanu.
(svornost | 08.07.11 11:26)
pjn: Ocividne mate o Dukovi informacie iba z jedneho clanku. Veci treba delit na zakonne a nezakonne. Pokial zakony hovoria, ze prezidentom moze byt az Obamov syn, tak maju nezakonneho prezidenta a treba ho vykopat prec. Pokial ale viem (mozem sa mylit), v ziadnom zakone nie je povedane, ze byvaly clen rytierov KKK alebo nejakej inej legalnej organizacie nemoze byt prezidentom USA. Duke zasvetil cely svoj zivot za pravo uchovat svoju kulturu, svoje korene. A prave toto Amerika potrebuje.
To se snad najde nějaká jiná držtička, i když je to tak trochu jedno! (Dobroděj | 08.07.11 22:43)
Ke zvolení potřebuje prezidentský kandidát cca 4 až 5 miliard USD a potom se musí rychle rozpomenout, od koho peníze na kampaň dostal. Prezident je do určité míry nezávislý, ale kde ta míra nezávislosti je, tak to zase asi moc lidí neví! Ani učiněný despota si nemůže dělat co chce! Dnes je trochu jiná doba a bez ohledu na korporátní a globální zájmy planetárních hráčů se neuprdne na zemi ani užovka!!!
Největší demonstrace světa proběhla v Libyi na podporu Kaddáfího
7.7.11
Klikněte si na odkaz, je tam video z demonstrace.
Rusko zveřejnilo snímky ze svých vojenských satelitů, které usvědčují NATO ze lží. V prvých třech měsících se vojenské letecké síly Libye nezúčastnily žádných akcí proti obyvatelům a žádných masakrů.
Zdroj: http://mathaba.net/news/?x=627456
Klasifikace: politika,krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Je to válka pro Izrael (kulíšek | 07.07.11 18:43)
uk.ibtimes.com/articles/156414/20110602/the-libyan-rebels-seek-diplomatic-ties-with-israel-says-french-writer.htm
"The future regime will work with
other democratic countries, inclusive
Israel."
- Takže ropa a voda půjde do Izraele, hádám že privatizace proběhne také ku prospěchu Izraele. Ze soběstačné, suverenní země se stane sionistická kolonie a protektorát.
Za tohle povstalci bojují!
Novinam tato zprava usla, protoze se (Arkan | 07.07.11 19:35)
jim momentalne nehodi uverejnovat takoveto zpravy. Plukovnik Qaddafi se nikdy nechoval ke svemu lidu jako napr. syrsky prezident Bashir Assad [i kdyz i ten je jen slaby odvar sveho otce]; a presto, ze si jiste prikradal pro sebe a svou rodinu, kmenove nacelniky, [to same delal i Sadaam Hussain], nicmene i pro prosty lid [kterych je pouhych 6.5 milionu na rozdil od egyptskych 82 milionu] zbylo dost,aby meli bezplatnou lekarskou peci, skolstvi, kvalitni silnice, podporu v nezamestnanosti, podpory na deti atd., atd. Musel ale nekde udelat chybu a nakoupit spatne zbrane, protoze jinak by spojenci NATO nemohli tak beztrestne bombardovat Lybii. Prezident Bashir Assad by jim [NATO] asi - za pomoci Iranu - dal daleko agresivnejsi odpoved a mnoho NATO pilotu a posadek by skoncilo bud v mori ci v syrskem zajeti. Ale Syrie nema tolik oleje, vody ci zemniho plynu jako Lybie, tak proc zacinat novy problem?
Fakta o Kaddáfího "zelené" Lybyi (Dobroděj | 08.07.11 00:30)
Co všechno lze najít o údajném vrahovi z Tripolisu na Wikipedii? Co všechno tento autokrat (vládne už déle než 40 let) stihl pro svou zemi udělat do té doby, než do ní vtrhla Západní »koalice«...?!
V zahraniční politice utužoval vztahy s arabskými zeměmi. V roce 1970 se jmenoval premiérem i ministrem obrany a podařilo se mu vynutit zrušení americké vojenské základny na předměstí Tripolisu a britské vojenské základny v Tobruku.
Do konce téhož roku vyhnal asi 20 tisíc obyvatel italské národnosti. Základem jeho hospodářské politiky bylo znárodnění ropných rafinérií. Zakázal také alkohol a hazardní hry. V době, kdy přebíral vládu, patřila Libye k nejchudším zemím světa; dnes má nejnižší podíl obyvatel žijících v chudobě z celé Afriky.
Během jeho vlády stoupla gramotnost z 10 % na 88 %. Vytvořil zdravotnickou síť na dobré úrovni (před jeho nástupem k moci bylo 10 % Libyjců slepých, v některých oblastech polovina lidí trpěla trachomem, více než třetina kojenců umírala do jednoho roku). Průmě
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:32)
Průměrný věk dožití je dnes nejvyšší na kontinentě (muži 75 let, ženy 80 let; tedy vyšší než v České republice...)! Veřejný dluh je druhý nejnižší na světě... Jen pro připomenutí
Výše zmíněné údaje jsme si ověřili i ve slovenské mutaci...: Líbya v číslach a faktoch - diktátorský režim, v minulosti podporovaný aj Západom, dokázal mimo iného aj toto:
HDP na obyvateľa 14 192 USD;
Mesačná podpora v nezamestnanosti 730 USD;
Mesačný plat zdravotnej sestry 1000 USD;
Príspevok pri narodení dieťaťa 7000 USD;
Mesačná podpora nesamostatne zárobkovo činných (závislých) osôb 1000 USD;
Nevratná dotácia štátu na získanie bytu pre novomanželov okolo 64 000 USD;
Nevratný príspevok na prevádzkovanie živnosti 20 000 USD;
Cena benzínu 0,14 USD/liter.
Zdarma je:
zdravotná starostlivosť a časť liekov,
školské vzdelanie,
vzdelávánie a stáže v zahraničí: platené štátom,
nájomné: neexistuje,
platby za energie v domácnosti: neúčtujú sa,
automobil: zvyčajne až do 50 % dotuje štát
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:35)
Zdarma je:
zdravotná starostlivosť a časť liekov,
školské vzdelanie,
vzdelávánie a stáže v zahraničí: platené štátom,
nájomné: neexistuje,
platby za energie v domácnosti: neúčtujú sa,
automobil: zvyčajne až do 50 % dotuje štát,
úvery bez úrokov, iba bankové poplatky a zvláštne služby,
systém obchodov pre mladé rodiny (nie bohaté) za dotované ceny výrobkov,
alkohol je absolútne nežiadúci, jednoducho nie je!
Nová směna (RomanTička | 08.07.11 00:48)
Koukám, že zmrdi typu Koubek a Vanguard mají dovolenou, takže byl nasazen Arkan...
RomanTička - Máš pravdu (kulíšek | 08.07.11 02:54)
Jakoby za Arkana psala jiná směna :D
Když je denní směna, píše se např. Kaddáfí a když nastupuje noční, najednou je to Qaddafi :D Dvě možnosti - Buď dobrej matroš anebo jiná směna, která kašle na direktíva :)
Já bych řekla (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 09.07.11 16:14)
že na spoustu věcí má Arkán vcelku realistický pohled, takže nechápu, o co vám teď gou. Samo, je mi jasné, že klasický evergreen na těchto sránkách, tj. Izrael vs. Palestina, vidí jinak, ale o tom přece diskuse jsou, ne?
A jeho lingvistické elaboráty přecházím... někdy...
Proč má Švédsko zdravé finance a užívá si prosperity? A Česká republika si užívá "škrtů" a "opasků"?!
7.7.11
Zatímco Česká republika zavírá jednu ambasádu za druhou, ruší se obchodní zastoupení, jde Švédsko úspěšně naprosto OPAČNOU CESTOU... Úspěšně?! Co na to čeští vládní "škrtači" a "utahovači"?
Rozhovor s Torbenem Andersenem uveřejnil Český rozhlas.
Zdroj: http://www.rozhlas.cz/zpravy/ekonomikavevrope/_zprava/t-ande...
Klasifikace: politika,ekonomika,finance Zprávu vložil/a MoUdrostrak
Švédsko má naprosto veřejné a otevřené finance, (Dobroděj | 07.07.11 16:20)
takže se tam špatně krade!!! Daně ve Švédsku jsou veřejná informace a každý si o druhém může zjistit, kolik platí!!!! Kdo tady v našem Českozlodějsku ví, kolik Kraďousek vybere daní a jak je rozděluje a kdo si to může zkontrolovat? Odpovím si sám,nikdo!!!! A tady je zakopaný pes. Jsme okrádáni, ohlupování a politici si s námi stále úspěšněji a drzeji vytírají prdel!!! Je nutné jim zatnout típec, jinak se nic nestane!
Sic! (Vopice | 07.07.11 18:08)
Vážený pane Moudrossstraku. Již po několikáté jsem si všimla, že nevíte, co znamená sic! Sic není nějaké citoslovce údivu, nýbrž to znamená doslovnou citaci. Takže se například používá, když citujete něco, kde je pravopisná chyba, pak napíšete sic, aby bylo jasné, že za debila nejste vy. Doporučuji další výklad například zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Sic
Modra straka je proslula tim, (Arkan | 07.07.11 19:05)
ze rada pouziva cizi slova, aniz by jim plne rozumela. Nedavno Modra straka psala o setkani s polygoty, myslice tim setkani s POLYGLOTY. Ale cloveku, ktery neustale pise kapitaliSSmus, JuYsEj, autocenSSura, pravicujici, cenzurujici, tunelujici atd., navic dela i gramaticke chyby, tomu to musite prominout. Jak se jiz v Bibli pravi, "...blahoslaveni chudi duchem, nebot jejich jest kralovstvi nebeske". In nomine sanctae Trinitatis, benedictus, qui venit in nomine Domini.
opatrně (ad infinetum, infinetum (zavináč) gmail (tečka) com | 07.07.11 23:40)
Arkane, aniž bych jakkoli omlouval Moudrákovo znásilňování "sic," protože je pravda, že se teď stalo moderní a hodně lidí ho przní, tak Vy, prosím, zameťte nejdřív na svém prahu. Zvykl jsem si číst strašlivě napsané texty, tady, nebo kdekoli jinde na netu. Prostě proto, že bych jinak neměl vůbec co číst. Ale nasazovat na někoho, když sám neumíte napsat kibuc (přečtěte si, jak jste to napsal ve Vašem komentáři k NO FLY LIST), to si dovolí jenom někdo, kdo má v kapse dvojí metr. Smiřte se s tím, že málokdo tu umí psát bez chyb. Vás nevyjímaje.
Vopice & Akran (MoUdrostrak | 08.07.11 00:01)
Doporucuji Vopici a Akranu vice pece o vseobecny rozhled: blog.wuwej.net/2005/09/14/co-znamena-sic-ve-vete.html
Tupymi bezobsaznymi snahami o podpasofku ztrapnujete pred publikem jen sami sebe/a sve loutkare a zivitele:-)
Nová směna (RomanTička | 08.07.11 00:48)
Koukám, že zmrdi typu Koubek a Vanguard mají dovolenou, takže byl nasazen Arkan...
Moudrossssssstrááááku (Vopice | 08.07.11 09:53)
Dobře se vykrucujete, ale vy to používáte jako citoslovce údivu, což je rozhodně nesmysl. Nejde jen o tento příspěvek, vy to používáte neustále špatně. Ale budiž, najděte si ještě nějaký blog, který vám to potvrdí, nejlépe někoho z pomocné školy.
Mila ctinehodna Vopice, (MoUdrostrak | 08.07.11 11:38)
pokud byste nebyla handikapovana sjetym a nekvalitnim zrakem, dale byste se neztrapnovala.
Blog preteka linvistickymi odkazy.
V diskusi pod nim, quantum nazoru nejspis opet lingvistu nebo prekladatelu
Shromáždění Syntagma varuje Troiku, banky a investory
6.7.11
Diktátorská vláda, která nezastupuje řecký lid, právě navrhuje zákony, které umožní prodej řeckého státního majetku a země proti vůli většiny občanů.
Oznamujeme všem těm, kteří se těší na investiční příležitosti, že ve velmi krátkém čase svrhneme tuto vládu a všichni odpovědní se budou zodpovídat ze svých zločinů proti lidu této země.
Varujeme každého investora před účastí na aukci či prodeji našeho veřejného vlastnictví, natož před jeho koupí. Až dosáhneme suverenity naší země, přijdou o všechno, co si takto koupili, a peníze z těchto ilegálních obchodů jim nebudou refundovány.
Navíc je varujeme, že až znovu získáme vládu ve své zemi, neboť budeme bránit naše práva, jak jsou zmíněna v řecké ústavě a uznána mezinárodně jako Lidská práva, provedeme všechny nezbytné kroky, abychom tyto jejich investice anulovali.Žádný budoucí investor by se neměl odvážit pokračovat ve výhodném nákupu řeckého veřejného majetku a země, aniž by si uvědomil riziko takové investice.
Jejich investice bude v tomto případě "vítána" v zemi, kde se vždy, když se někdo pokoušel vzít lidem svobodu, narodil nový Kanaris nebo vyletěl do povětří most stejně, jako ten nad Gorgopotamos river.
Zdroj: http://www.occupiedlondon.org/blog/2011/07/04/650-syntagma-a...
Klasifikace: politika,ekonomika,finance Zprávu vložil/a maru
Kdo Řecku půjčoval,ať nese ztráty (Dobroděj | 06.07.11 21:20)
Každý Řek dluží za svůj stát 30 tisíc EUR. Tam by se Kalousek mohl vyřádit, když by rozesílal složenky – na každou hlavu včetně nemluvňat připadá třičtvrtě miliónu korun.
Kdo to prožral? Běžný občan těžko, i když možná jižanská letora k tomu přispěla. Odpovědní jsou politici, že dovolili zadlužování u mezinárodních lichvářů. Nemám čísla, ale nedivil bych se, kdyby ten astronomický dluh představoval pouze složené úroky, tedy úroky z úroků. Jinými slovy, zemi zadlužili politici, kteří si kupovali čas na své rozmařilé vládnutí. Kdo to dopustil? No přece ti, co jim půjčovali a vydělávali na tom. Ti by podle zákonů tržní ekonomiky teď měli odepisovat ztráty. Jenže tržní ekonomika už neexistuje; zejména v EU. Odehrává se pouze dělba moci s neustálou konfrontací vlivných politických a vlivných finančních kruhů. Jde spíše o koexistenci a symbiózu, kde kompromisy se dělají na účet závislých a ovládaných.
Peníze jsou pro ovládání dlužníků dobrým nástrojem. V mezinárodním
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 06.07.11 21:22)
Peníze jsou pro ovládání dlužníků dobrým nástrojem. V mezinárodním právu se netrestá lichva, útisk ani vydírání. Jen v tomto velkém světě je možné nesolventnímu dlužníkovi ještě zvyšovat úrokové sazby. Normální věřitel, aby zachránil své peníze, by musel jednat s dlužníkem o úlevách v čase i v úrokových sazbách.
Jen mezinárodní finanční loupežníci mají na černou práci ratingové agentury. Ano, jsou to ty zprofanované a podjaté subjekty, které se zcela zdiskreditovaly před poslední finanční krizí, o níž v předvečer neměly ani potuchy. A ty dlužníkům úroky zvyšují tím více, čím je jasnější, že dluhy z nakumulovaných úroků nebude nikdy možné splatit. Oni dobře vědí, že to finanční letadlo nedoletí. Ale pro ten případ jim už jednou - při odvracení bezprostředních dopadů poslední krize - vyšel model, že zisky jsou sice privátní, ale ztráty je nutno zespolečenštit, jinak by živelně přišli nevinní a celá ekonomika o vklady i investice. A tímto vyděračským potenciálem s
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 06.07.11 21:28)
A tímto vyděračským potenciálem se dosáhne toho, aby peníze zůstaly odpovědným „loupežníkům“ a ostatní to zaplatili. Dneska už se manažeři finančních obrů na hliněných nohou smějí a mají dokonce sexuální apetit. A tak německé i francouzské banky, které se v Řecku finančně angažovaly, jsou nejen v klidu, ale ještě vydělají na zvýšení úrokových sazeb. Dokonce probíhají spekulační přesuny dluhopisů do poboček bank v zemích, kde to přinese i měnový bonus. A Merkelová se Sarkozym organizují záchranné fondy, aby jejich banky mohly slíznout smetanu. Aby to bylo bez rizika, tak i náš Nečas s Kalouskem podepisují protizákonně ručitelské závazky za desítky miliard korun, ačkoliv nejsme v eurozóně. Ale nejde jen o peníze. Za nimi je i politický diktát. Řecko je už de facto protektorátem. A co říct o Kalouskovi, který, který hraje telenovelu o zodpovědném hospodáři, doma nám rozesílá složenky, ale na cizí dluhy peníze má? Jsme ještě suverenním státem?
Trenink na "oddluzeni" JuYsEj=naseho Bratra & Vzoru (MoUdrostrak | 06.07.11 22:49)
Sili ve mne pocit, ze cela trpka saSSkarada okolo Recka (za vydatne pomoci emerickych ratingovych agentur) je nacvikem (a laboratori nalad oVcanu) na nevyhnutelne vyporadani nesplatitelneho emerickeho dluhu - vuci svetu i drobnyn pravicujicim veritelum.
.. a proto vzpomenme na holokaust .. (steve | 07.07.11 03:16)
.. jak chradnou a chradnou ..
prodej řeckého státního majetku a země proti vůli většiny občanů (waterfall | 07.07.11 13:01)
Řecký majetek již není řeckým majetkem... Tak jako vám propadne dům při splácení hypotéky, i řecko dnes ovládají jeho věřitelé.... Řekové si sami měli rozmyslet, na co si půjčují... nevědomost neomlouvá... ani u osob, ani u států... A svádět to na osobu "neznámého politika" je ještě trapnější... Chtěli olympijské hry, chtěli vojenské loďstvo, chtěli brzké důchody a vysoké platy.... ??? Tak jak můžete tvrdit, že to "neprožrali" obyčejní lidé... jistěže to prožrali PŘEDEVŠÍM obyčejní lidé... Samozřejmě nepochybuji, že i tam si elita dostatečně "přikradla"... Ale i kdyby nadhodnotila vše o 50% (není to moc pravděpodobné), tak druhou polovinu prožrali obyčejní lidé, a ti ji také musí zaplatit... nebo odpracovat...
Chtěli vopjenské loďstvo? (Rene Bartosek | 07.07.11 14:08)
Registroval jsem informace, že během minulého roku byla řecká vláda přinucena dodržet zbrojní rozpočet. Museli koupit jakousi fregatu z Itálie. Befel šel z EU. Jinak tam máte základní chybu. Většinu řeckého dluhu prej tvoří úroky. Taková lichva ve velkém. To máte jak když tady v USA splácíte 10 let 1500 babek na barák a po deseti letech údržby svýho báráka, zjistíte, že z vašeho dluhu byly splacena směšná částka.
http://www.outsidermedia.cz/Demokracie-vs-Mytologi...
befel z EU ?? (waterfall | 07.07.11 15:39)
On v tom EU sedí nějaký Mefistoteles či jiný ďábel ? A nebo to bylo tak, že Řecko se upsalo NATO, že bude řešit vojenské věci tak a tak... a pak bylo druhými stranami smlouvy nuceno dostát svým závazkům... Úrok samozřejmě tvoří odměnu za půjčení pěněz... pokud najdete někoho, kdo půjčí zadarmo, je to vaše plus... řecko, díky vstuu do eurozóny našlo mnoho věřitelů, kteří chtěli minimální úrok, protože byl jištěn eurem... nyní už vidí, že EU dosud není jednotná... zatímco švédsko a německo postupují správně, tak řecko, itálie a další PIIGS kašlou na společnou domácnost... Příklad za všechny, představte si řecko v eurozóně, jako když máte společný byt se snědým čechem z jisté minority... Necháte ležet na stole obálku se sto tisíci a budete věřit, že ji tam na konci roku zase najdete... Prostě "něco" nezafungovalo... důvěra nestačila, chyběl dozor... EU zvolilo společnou měnu, ale nezvolilo společné fiskální zbraně: daně a nezávislý dozor... řekové (a další) uděla
Automaticky kráceno
Řecko je nuceno pod sankcemi nakupovat zbraně z Německa a Francie, (Dobroděj | 08.07.11 01:03)
jinak nedostane půjčky!Sarkozy se vyjádřil jasně, když Řecko od Francie neodebere nasmlouvané zbraně, žádná půčka nebude!
Řecko se potýká s obrovským schodkem veřejných financí, nad vodou ho drží půjčky. Přesto vydává na armádu nejvíc peněz v Evropě.
Řecko je pátým největším kupcem zbrojní techniky na světě. Vydržuje obrovskou kavalerii, má 1612 tanků, tisícovka z nich jsou německé Leopardy, které Řeky stály nejméně dvě miliardy eur (48 miliard korun).
Řekové přitom Leopardy nemohou použít, protože kvůli úsporným opatřením jim chybí munice i vycvičené posádky.
Jedenáct milionů obyvatel Řecka chrání 133 000 vojáků. Pro srovnání: desetimilionové Česko brání 34 000 vojáků.
Hmm, (Rene Bartosek | 08.07.11 01:07)
ještě jednou hlavní položka řeckých dluhů jsou úroky tečka. Druhá věc dokud nebylo rozhodnuto o projektu euro, tak MMF a západovevropští hlavouni kritizovali Řecko za špatný stav finací. To Řekové měli svou drachmu. Pak najednou obrátka o 180 stupňů. O tom, že nikde na světě obyčejní lidi nechodí masově se zlatým padákem do důchodu žádná. se zlatým padákem odcházejí pouze grázlové, čím větší neschopný a všehoschopný prašivec, tím větší zlatý padák. Mno, tohle se dělalo v zemích třetího světa léta, dokud systém na nekryté peníze byl schopen vegetovat, tak to fungovalo. V Řecku to fungovat nebude, války jsou jak ukazuje Kadáfí drahý a najet s tankama do Řecka v rámci internacionální pomoci by na panáka v Bruselu nevrhalo to nejlepší světlo u euroobčanstva.
45 % dětí v prefektuře Fukušima testováno pozitivně na ozáření
6.7.11
Ve většině případů byly děti vystaveny radiací 0,04 mikrosievertů za hodinu. Nejvyšší naměřená hodnota byla 0,1 mikrosievert u jednoročního dítěte. Vláda stanovila hranici 0,2 mikrosievertů za hodinu, tuto hranici nedosáhl nikdo, takže nebude přikročeno k nějakým radikálnějším krokům.
Chci jen doplnit, že míra ozáření se vyhodnucuje v čase. Například norma stanoví, že člověk by neměl být vystaven radiaci vyšší než 1 milisievert (1 milisievert=1000 mikrosievertů) za rok. Ale například při mamogramu dostane žena ozáření až 5 milisievertů nárazově.
Zdroj: http://rt.com/news/fukushima-children-positive-radiation/
Klasifikace: zdravi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Hlavně jak se tady propaganda mohla upsat posledních 20 let o Černobylu, (Dobroděj | 06.07.11 20:57)
že "komunistům" v SSSR bouchla atomovka a to se na západě nemůže stát, protože na západě jsou všechny jaderné elektrárny bezpečné!
Fukušima je horší než Černobyl, také vláda lhala a bagatelizovala důsledky!
Pokud si pamatuji, tak výbuch (Arkan | 07.07.11 02:00)
Černobylu nebyl způsoben zemětřesením a následným tsunami (v té oblasti Ukrajiny doposud není žádné moře či oceán), nýbrž lajdáckou "údržbou" sovětských specialistů a celkově špatnou základní konstrukcí celé té atomové elektrárny. Pokud jde o to lhaní, tam sovětští soudruzi časově překonali i japonské soudruhy. Nakonec o tom psal ve svých pamětech i soudruh Gorbačev, který měl být jako první obeznámen s aktuálním stavem. Japonská jaderná elektrárna neměla být postavena na tomto místě v první řadě, neboť je to oblast, která i v minulosti zažila zemětřesení a tsunami, nicméně postavena byla a nikdo nepředpokládal, že postavená zeď (10 až 12 metrů) kolem JE nebude dostačující. Průmyslové Japonsko totiž potřebuje elektřinu, navíc na rozdíl od Evropy nemá uhlí, naftu či zemní plyn a ty jejich řeky nejsou dostatečně silné a dlouhé (na rozdíl od Rakouska či dokonce i ČR), aby se tam daly stavět velké přehrady. Tady v Quebeku máme na severu velké řeky a velké přehrady, k
Automaticky kráceno
které dokáží zásobovat (Arkan | 07.07.11 02:10)
relativně lacinou elektrickou energií, rozhodně daleko lacinější než v ČR, celý Quebek, ale i stát Vermont, stát New York a další části oblasti zvané New England a to jsou - se svým počtem obyvatelstva - velcí konzumenti elektřiny. Není divu, že jsou Američané ochotní investovat velké peníze do výstavby nových elektráren na severu Quebeku a světe div se, místní Indiáni a Eskymáci si vůbec nestěžují, protože to bude obrovský přínos peněz pro jejich regiony.
Hmm, Japonsko potřebuje energii. (Rene Bartosek | 07.07.11 02:17)
Pravda. Otázka je za jakou cenu? Dopad Fukušimi na celou japonskou ekonomiku bude tvrdý, dokonce i bez etiky, ekologie a jiných kulturních přežitků. Vše lze přece zrecyklovat, i radiokativní lidské orgány, které nebudou kosher pro translataci. Ono se to promítne i v globálu, protože v Japonsku se realizuje ve velkém hromada unikatních výrob věciček do všeho možného, bez čeho se moderní člověk prej neobejde. Uvidíme, zda to je takové terno a Japonci mají jadernou energii za dobrou a přijatelnou cenu. Teď o tom bude přemýšlet hodně Japonců a nejenom úspěšní ekonomové v jaderném byznysu.
transplataci (Rene Bartosek | 07.07.11 02:18)
ať se zbytečně nerozčilujete.
Jaderná elektrárna v oblasti Fukušima (Arkan | 07.07.11 02:55)
není jediná jaderná elektrárna v Japonsku, takže -given enough time - Japonci si s tím nějak poradí, ale popravdě řečeno nemají žádnou jinou možnost elektřinu vyrábět a jak známo bez elektřiny se prostě nedá nejenom vyrábět ale ani slušně žít. Pokud nenajdou nějaké zdroje oleje, uhlí či zemního plynu v teritoriálních vodách Japonska, nezbývá jim než pokračovat ve výrobě elektrické energie v jaderných elektrárnách. Budou pravděpodobně jejich provozu věnovat větší pozornost, ale to je v podstatě vše co mohou dělat. A ten fakt, že v prefektuře Fukušima bylo testováno 45% dětí pozitivně na ozáření, to mě moc nepřekvapuje, protože po výbuchu či selhání jaderné elektrárny se to dá asi očekávat. V Kanadě žádné děti netrpí jaderným ozářením, protože - teď přijde ta kontrolní otázka - tady k žádnému výbuchu nedošlo. Good night, René.
Co na to pan Kysucan? (MoUdrostrak | 07.07.11 11:59)
V dobe tesne po vybuchu, mne psaly moje japonske kamaradky (nektere v te chvili i mimo Japonsko), ze se boji, ze urady tutlaji tehdy zverejnovany rozsah katastrofy. V Japonsku je to pry tradici, si drzet tvar do posledni chvile. Hodne indicii jim napovidalo, ze to bude tak i v pripade tehle obrovske katastrofy. Jedna z nich mi psala, ze muze ihned opustit Japonsko (nejen ke mne na navstevu, kdyz jsem ji na neomezenou dobu zval), ale je ji lito lidi, ke kterym by se nedostavaly pak penize, ktere by misto v Japonsku, utracela v zahranici. Ale stejne vedela, ze se v Japonsku nebude citit ani nezpecne, ani v pohode od ted pri kazdem dalsim zemetreseni. I kdyz drive je od malicka nebrala vazne.
Zajimave je, ze Japonci maji takove silne "zle" kolektivni. Nedokazu si predstavit, ze by zamozni tunelari v Cechach citili s naivnimi zasazenymi oVcany a prezivali by v narusene infrastrukture, kde nekolik hodin denne nejde elektrina, netopi se a nikdo nevi, zda nedojde k opakovani katastrofy... Natoz postizeni ekosystemu more, i vody a zemedelstvi...
Pan kolega Kysucan mi tehdy na
Automaticky kráceno
Pan Kysucan (MoUdrostrak | 07.07.11 12:00)
Pan kolega Kysucan mi tehdy navrhoval, ze v Japonsku o nic nejde. A ze to mym kamaradkam milerad pres pul globu vysvetli.
(Peptalkin | 07.07.11 17:07)
"a celkově špatnou základní konstrukcí celé té atomové elektrárny. "
Arkan, ty mamlas, to co sa stalo v Japonsku je prave preto, ze sa zanedbala pri stavbe konstrukcna bezpecnost a kvoi tomu, ze niekto bol lakomy dat gros navyse, postavili elektraren na vlnu vysoku cca 6 metrov, aj napriek tomu ,ze vedeli, ze tam mozu ocakavat trik rat vyssie vlny. Tak prestan trieskat tie nezmysly. Tie ody na zapadny kapitalizmus su uz fakt trapne a otravne. V pripade Japonska zohral ulohu ten fakt, ze kapitaista bol nenazrany a lakomy a pustil len tolko penazi, aby ta elektraren stala. Vo svete penazi su peniaze az na prvom mieste a na nejaku bezpecnost ci ludske zivoty sa nehladi. Ten kto je opantany peniazmi je bezohladny a casom sa odtrhne od reality, tak ako Ty. Ten kto povysi peniaze nad ostatne hodnoty a stanu sa mu bohom, ten patri na psychiatricku kliniku, pretoze je potencialnou hrozbou pre masy ludi.
http://www.outsidermedia.cz/Tsunami-Byli-stavitele-japonskych-jadernych-elektraren-nezodpovedni-1.aspx
Ak Ti ostali aspon posledne zvysky sebareflexie, tak sa na
Automaticky kráceno
Českého vojáka v Afghánistánu postřelili radikálové :)
6.7.11
Jací radikálové? Ti lidé brání svou zem před okupanty a agresory, mezi které se řadí i vlezdoprdelistická ČR, jestli ti to milé aktualne.cz nedošlo. Čeští vojáci tam především nemají co dělat. Tak bych prosil změnit slovník, ano? Správně měl titulek znít "Ceského agresora v Afghánistánu postřelili obránci své vlasti".
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/asie-a-pacifik/clanek.p...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
To je o rétorice... (Lin | 06.07.11 19:02)
..."válkou a humanitárním bombardováním k trvalému míru". Časy se mění, no... V našich učebnicích se píše, že v 1968 probíhala okupace Československa. A v r. 2011 je český "mírotvorný" voják, válčící na cizím území a cizím zájmu, zraněn domorodým radiálem.
Už jenom pár blbců,mezi nimi Češi,leze USA do řitě. (Dobroděj | 06.07.11 20:43)
Holanďané už odešli, Francouzi se chystají,pouze Švejkové budou podlézat americké okupaci do roztrhání těla!
pro Dobroděj (Lin | 06.07.11 21:14)
Naši už se taky chystají. Asi jich bude potřeba v Libyi... :(
4 Lin ... (steve | 07.07.11 03:22)
.. nasi hrdinove jsou treba VSUDE !! Vypada to, ze "demokracii" dosel toaletni papir ...
Pokiaľ to prežil, (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 07.07.11 09:39)
tak k tučnému platu (tučné na České a Slovenské pomery) dostane aj "bolestné", pokiaľ nie tak jeho rodina dostane nejaké peniaze.
Prislusnik okupacnych armad postreleny partizanmi. (KILLROY | 07.07.11 12:21)
To sa mi zda objektivny nadpis. Ale popravde ma skor pobavilo to, ako je z toho zmäteny redaktor CTK, vidiet ze si lamal hlavu ake slovo pouzit. Slovo "teroristi" uz je na smiech (nie v USA:), "partizani" sa spominali len v kontexte 1944, tak su to "radikali". Nuz co, redaktor sa vynasiel. A pobavil, za to mu vdaka.
Řecko - policie útočí kameny na demonstranty
6.7.11
Policie ovšem zdaleka není v situaci, která by takové jednání omlouvala.
Zdroj: http://en.contrainfo.espiv.net/2011/07/01/syntagma-video-fro...
Klasifikace: politika,polit.korekt,ekonomika,krimi Zprávu vložil/a maru
Nějaka ulice (Deformel, radekhalak (zavináč) seznam (tečka) cz | 06.07.11 16:45)
Ja jen nerozumím proč bojuji v nějaké uličce když mají stát u parlamentu nebo co mají,a tam to třeba řešit.
Nevím,za co by se měla řecká policie (Arkan | 06.07.11 17:16)
omlouvat, za to že vrací kameny, které na policii a na ulici naházeli anarchisté a levičáci. Spíše bych se přimlouval za použití ostrého střeliva a útočných granátů, to by pravděpodobně vyřešilo pár problémů.
2arkan (dub | 06.07.11 17:40)
abyste se jednou nedočkali použití ostrých proti vám.
kdo s čím zachází...
Arkan dostal kamenem do hlavy,proto zde lže a provokuje! (Dobroděj | 06.07.11 19:51)
Dube, kameny jsem přestal házet (nikdy na (Arkan | 06.07.11 20:05)
policii) v útlém věku, neboť jsem chtěl vystudovat, maturovat a pak jít na vysokou. To vše se mi podařilo jak v ČSSR tak i v Kanadě. Možnost, že by mne policie či vojsko mohla postřelit je tudíž nulová, spíše se obávám rakoviny, srdeční mrtvice či jiné nemoci, které jsou součástí stárnutí. Ale - jak říkají muslimové - vše je v rukou Alláha a jak jsem se naučil během pobytu v Sýrii, v dobách životních krizí, opakuj "La hawla wa la quwatta illa billah". "There is no strength or power except with Allah". Najdi si to na Wikipedii.
Čest, soudruhu Peleško, (Arkan | 06.07.11 20:33)
long time no hear, long time no see. Tak se zase u nás na třídě Politických vězňů zastav. Ve vrátnici už nesedí soudruh Semerád, ale soudruh Řeháček, ten tě zavede k patřičnému referentovi, pokud máš nějaký politický problém k řešení. Čest!
arkane (dub | 06.07.11 21:25)
jednak mě tvý házení nějakými šutry nezajímá, příště si přečti na koho reaguješ, a jednak si tykám jen se slušnými lidmi, nikoliv s dobytkem.
takže příště laskavě "vy"
Soudruh Arkan trpí obcesí, jak se mu stýská po komunistech! (Dobroděj | 06.07.11 23:06)
Asi ještě z doby, kdy sloužil u STB a do Kanady byl vyslán jako udavač a konfident!
Dube, zaprvé jsem starší než jsi (Arkan | 07.07.11 01:25)
ty, Dube, Dubisko a zadruhé - na Netu se tyká. Když se ti to nelíbí, kiss my ass and do not react to my comments.
Já vykám, (Rene Bartosek | 07.07.11 02:29)
i vám bratře učiteli. Nejde jenom o stáří, tam je vykat slušnost. I když stáří neznamená automaticky charakterové vlastnosti vzbuzující přirozený respekt. Pravda s kvérem v ruce napěchovaným ostrýma má i blb patent na pravdu. Semtam se stane jak říká tudle dub, že ostré velmi rychle dojdou nebo velký pitomec v mizerné pozici, do které se dostal vlastní tupostí nestačí mačkat spoušť. Má to své výhody. Není třeba dělat starost s pohřebem těla do moře podle zvyklostí a s patřičnou úctou. To co se škrabe z mastného fleku na dlažbě, vystačí tak akorát pro identifikaci při DNA testech. Samozřejmě v případě hromadného mastného fleku odvážných blbců můžou s identifikaci nastat komplikace. Holt ani jeden z bůžků postmoderny jménem věda, není všemocný.
Čistě taková lingvistická otázka. (Rene Bartosek | 07.07.11 02:30)
Neni náhodou alaha slovo z aramejštiny, které má význam Bůh?
Hmm, (Rene Bartosek | 07.07.11 02:40)
já jsem myslel, že jméno Boha Všemocného je v islámu Al-Muqtadir.
.. jediny !! BUH .. (steve | 07.07.11 03:19)
je holokaust. Tak bylo, je, .. a "nekdy" nebude.
René, je docela možné, že slovo (Arkan | 07.07.11 03:29)
Alaha pochází z aramejštiny, neboť aramejština byl jazyk, který byl všeobecně užíván na celém území Palestiny, Syrie, Jordánska, a aramejský skript je velice podobný skriptu hebrejskému ; nakonec i Ježíš Kristus kázal lidu obecnému v aramejštině; neboť na rozdíl od oficiálního jazyka dnešního Státu Izrael, hebrejština byla doménou rabínů a jejich pomocníků Loewy. Al muqtadír jako slovo takové existuje, nicméně - při sledování nedávných TV reportáží z Egypta, Tuniska, Syrie atd. - nikdy jsem neslyšel Muqtadír Akbar, vždy to bylo "Alláhu Akbar" a ještě je třeba k tomu dodat "wa Muchamádu rassulláh". Bůh je velký a Mohamed - ten pedofilní nevzdělaný beduín - je jeho prorok. Pro dnešek se s tebou, René, loučím slovy, Sallam Allajkum wa Alhamdulillah - Praise be to Alláh.
Arkán (Vopice | 07.07.11 18:13)
Pane Arkáne, je vidět, že jste byl agentem STB, než jste emigroval. Je fascinující, co zde dokážete napsat za krávoviny. To jste musel v STB dělat uklízečku, nebo tam zaměstnávali standardně takové hlupáky?
.... (orbitalized | 07.07.11 18:22)
Arkan milej zlatej,jenom pro tvou informovanost. V Řecku se nebijou jenom komunisti a anarchisti.Ona se tam začíná mlátit s policií dokonce i střední třída.Ale to jsou pro tebe také asociální živly co?Maminky a otcové kterým není u zádele, že se je snaží okrást parta gangsterů z finančních institucí.
I kdyby se tam mlatili vsechny tridy, (Arkan | 07.07.11 19:53)
tak je mi to u prdele. Ja tam nebydlim, ja se nebojim. Ja jen doufam, ze tam dojde stejne tak -jako po skonceni druhe svetove valky - k obcanske valce a statisice Reku [komunistu a anarchistu] tam zarvou. Nejvyssi cas tam ocistit zrno od plevele komunistu a anarchistu.
Aby náhodou někdo Arkan "neočistil" tebe! (Dobroděj | 08.07.11 00:39)
K občanské válce v Řecku nedojde. (Rene Bartosek | 08.07.11 01:14)
Na občanskou válku musíte mít dvě zhruba stejně silné skupiny, ale rád se podívám na tu silnou část řeckýho národa, který jásá na finačními metodami oligrachie uplatňované několik desítek let bratrské pomoci ve třetím světě. V parlamentu to sice vypadá fifty-fifty, ale tím to hasne. I místní policajti ostrýma šetří. Možná si je schovávají pro bratrskou internacionální pomoc, pokud by náhodou přišla.
Libye našla na loďi z Kataru zbraně pro "rebely"
6.7.11
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=K3Sg2lNk-n8
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
to je neskutečné (fist.of.heaven | 07.07.11 13:21)
ale přesně podle hesla, kdo seje vítr sklízí vichřici, až to tam rupne, tak takovýhle policajti se smilování nedočkají. ty je spráskají jak žito...
hmm tak nevím proč (fist.of.heaven | 07.07.11 13:22)
ale můj výše uvedený komentář měl být na videjko s řeckou policií :)
Kdyby jeden bral vážně mandát o zabranování ztrát civilních životů (Antiseptik | 07.07.11 14:38)
tak by si musel myslet že se NATO pomátlo. Ovšem všichni víme že o to vůbec nikdy nešlo. Byli doby za mého mládí kdy podporování povstání proti zákonné vládě z ciziny bylo považováno za "act of war". Dnes ovšem je jiná, na hlavu postavená doba. Bílá je černá nebe dole a peklo nahoře.
Israel přiznal, že odebíral orgány Palestincům
6.7.11
Po roce nyní Izrael prostřednictvím ministerstva zdravotnictví přiznává, že odebírání orgánů zavražděným Palestincům bylo běžnou praxí.
Zdroj: http://www.rozhlas.cz/zpravy/blizkyvychod/_zprava/izrael-pri...
Klasifikace: politika,zdravi,krimi,nabozenstvi,pravo Zprávu vložil/a MoUdrostrak
Nevidím na tom nic špatného. (Arkan | 06.07.11 20:25)
v dnešní době, kdy z ekologických důvodů recyklujeme starý papír, sklo, plastik, plechovky, atd. (což se pochopitelně dělalo i za Rakouska-Uherska, viz volání podomních židovských obchodníků, "hadry, kosti, kůže!!!", ovšem tehdy ještě nežil Bursík a Kačka Jaujau a ani Green Party), je to naprosto praktické a pragmatické řešení celosvětového nedostatku lidských orgánů. Fakt, že se to nepraktikovalo dříve - protože neexistovaly bezpečné metody transplantace - neznamená, že se to nemůže praktikovat v současné době. Každý, kdo vlastní řiďičský průkaz v Kanadě může podepsat prohlášení, že v případě autonehody může nemocnice použít jeho či její orgány. V případě odebírání orgánů mrtvého Palestince/ky jde spíše o etickou záležitost, ale "přes to tzv. vlak nejede".
Arkan,doporučím ti, (Dobroděj | 06.07.11 20:39)
odjeď do Izraele , tam vyhledej předsedu vlády a vyliž mu prdel! Až budeš na jazyku válet to tučné vyvolené hovno,také mu oprav gramatiku!
2 Arkan (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 06.07.11 20:42)
Keď s tým súhlasíte, tak by Vás mal niekto recyklovať podobným spôsobom ako tých Palestíncov.
Pre ostatných: Hľadám recyklátora na "pána" Arkana, hlási sa niekto?
Steve nemáte záujem nejakým mierotvorným a demokratickým spôsobom zrecyklovať hore uvedeného "pána"?
pro Oracle (Lin | 06.07.11 21:15)
No... vypadá to, že pan Arkan se pro dnešek zrecykloval jaksi sám... na šrot.
4 Oracle ... (steve | 07.07.11 03:24)
.. "provedu" ..
Nevidim na tom nic spatneho (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 07.07.11 04:49)
Muj rabin potrebuje v USA novy organ ,tak ,vezmu letenku do Israelu,tady si vyberu kus k odstrelu,lepsi, neco mladsiho, ovsem ,zastrelim si a vykucham,vhodne uskladnim a privezu rabinovi,ktery je stestim bez sebe,cestovni doklady predlozim k proplaceni,nebot to byla sluzebni cesta a vrele doporucim dalsim tuto zachranu zivota-Jestlize zachranis jeden zivot,jakobys zachranil cely svet,tohle prece nalevame uz nekolik desetileti do goyinskych hlav,tak to snad pochopi,ze delame jen dobro.
no arkan (fist.of.heaven | 07.07.11 13:25)
by šel recyklovat maximálně do psích konzerv za to jeho špičkování. nevěřím, že je takovej idiot za jakýho se dělá (ale můžu se mýlit)...
(Peptalkin | 07.07.11 16:00)
ja oparve naiopak som presvedcenym, ze je este vacsi idiot, ako sa tu prezentuje. Ved ten aj vrazdu v pripade potreby(rozumej ak by bol vrahom sionista) preklasifikuje na uslachtily blahodarny pocin. A zase naopak, ten kto sa proti tymto vrahom brani, ten je terorista a antisemitista. Chce by som ten arkanov pokruteny ksicht vidiet. Myslim, ze by nebol schopny sa pozerat ani priamo do oci. Ten kto obhahuje vrahov je moralna spodina, ktora uz hlbsie klesnut nemoze.
2 peptalkin: Morálna spodina? (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 07.07.11 17:53)
Ja som si myslel že to robí LEN spodina.
Peptalking a všem ostatním zasraným (Arkan | 07.07.11 23:39)
čobolákům. Nikdy jsem nepovažoval čoboláky na lidi, to už Maďaři dobře věděli, když řikali "Toth nem member" (Slovák není člověk). Můj táta - jako německý důstojník pracoval i na Slovensku (instaloval radiolokátory) - a vždy tvrdil, že největší zrádné svině nejenom pro Čechy ale zejména pro Němce byli Slováci. On totiž mluvil nejenom německy ale i perfektně česky, což ovšem čoboláci vzhledem k jeho německému příjmení nevěděli a domnívali se, že jejich zrádné kecy jim projdou. Pár jich bylo popraveno. Takže vám, čoboláci, mohu jen doporučit "Kuss Szlovak rabszolga, baszódj meg Szlovak újfasiszta".
Mno, jó etika?.. (Rene Bartosek | 08.07.11 01:33)
Bratře učiteli. Vy máte na lidské kvality jak si každý může povšimnout vysoké nároky. Jsem si na tuti jistej, že já osobně bez ohledu na národnost se do těchto kvalit nevlezu taky. Ale zmínil jste židovskou náboženskou etiku ohledně transplantací Palestinců bez souhlasů zabitých teroristů i jejich rodin. O tom, že má být pokud možno s minimálním utrpením ritualním způsobem poražena kráva či jiný druh povoleného dobytka či zvěře vím, tuším s příslušnou modlitbou, aby to bylo kašrut v dialektu aškenázi košer. Mno, jaký má tedy talmud, Šulchan Aruch... vztah k transplantaci? Abych věděl, kde jsou lidské orgány v rámci té etiky? To víte, když vás na rozkaz důstojníka odstřelí jako teroristu, tak do šchity to má daleko, co si budem povídat? Považte takové kuřecí jatýrka se ve vás ani neohřejou, ale taková transplantovaná ledvinka, to je jinačí kafe? To chce určitě trochu lepší etiku než při porážce dobytka. Co myslíte?
Obchod s lidmi: Izrael je třetí
6.7.11
Co se týče splnění aspoň minimálních standardů pro boj s obchodem s lidmi Izrael se vůbec nezařadil mezi ostatní západní země jako Evropa, USA, Kanada nebo Austrálie. Řadí se do druhé skupiny států, kam patří země jako Pákistán, Rwanda, Senegal, Oman a Sierra Leone.
Hm. Překvapuje to snad někoho?
Zdroj: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4088190,00.html
Klasifikace: krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
. (Slayko | 06.07.11 04:58)
Neprekvapuje me to, ale co me prekvapuje je, ze jim nevadi gojímácký náhradní díly.
No a vidím penu okolo úst (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 06.07.11 08:16)
slušným židom kvôli tomu, že aká zberba chráni ich záujmy.
No chráni ako chráni, skôr kazí povesť židov.
Blbé to tam mají i legální přistěhovalci (Lin | 06.07.11 09:32)
Vždycky si při takovém čtení vzpomenu, jak se ČR čas od času snaží "kdosi" peskovat za její přístup k přistěhovalcům (nebo menšinám). V tomto kontextu je k smíchu nazývat nás xenofoby nebo rasisty, protože např. Izrael má na háku nějaké mezinárodní lidskoprávní organizace. Do Evropy se lifrují běženci jak na pásu a "kdosi" diktuje, jak je tu "asimilovat" a jak se k nim chovat. Ovšem Izrael má svá "pravidla". Žádné občanství, maximálně tak trvalý pobyt a to ještě s obtížemi. A pryč s dětmi gastarbeiterů - viz loňský, dost probíraný a kontroverzní zákon .
A JE TO TADY: Izrael přiznal, že odebíral orgány zabitým Palestincům! (MoUdrostrak | 06.07.11 12:49)
Izraelští lékaři opravdu odebírali Palestincům tělesné orgány, aniž o tom informovali jejich rodiny. Vyplývá to z výroků bývalého šéfa největšího patologického institutu v zemi.
Hisovy výroky natočila už v roce 2000 jistá americká antropoložka. Teď se rozhodla dát je k dispozici médiím právě kvůli sporu a etickým otázkám, které vyvolal článek švédského deníku Aftonbladet.
Izraelské ministerstvo zdravotnictví teď potvrdilo, že k takovým odběrům orgánů opravdu docházelo, protože nebyly jasné předpisy, jak postupovat. V posledních deseti letech už se prý ale tyto úkony řídí zásadami etiky a židovského náboženského práva.
Red Alert pro: Vojta, TMO, VanGuard - a další na Zvědavec.org Vrchností místně přikázané ShabeGOJim k mediálnímu hašení:-)
Link pro pravicujici cinkajici pivni ceske tatiky, co hrdinne poslouchali protestSSongy Kocaba (MoUdrostrak | 06.07.11 12:50)
hmm až na to (fist.of.heaven | 07.07.11 13:26)
že je tam dal asi nějakej nasranej zaměstnanec, nyní už asi bývalý a seznam bude upraven podle talmudu...
NATu v Libyi došly bomby
6.7.11
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=KhJk1gXDGJY
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
No, nie je to prekvapivé (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 06.07.11 08:05)
zatlačili na Nemcov tým, že nový útok na nich bude s niečim tvrdším ako E. Coli a hne´d sa ponúkli, že tie chýbajúci bomby dodajú.
Souhlas s Oraclem (Lin | 06.07.11 09:50)
Německu se do válčení přeci vůbec nechtělo a už před těmi x měsíci říkali, že "konflikt nepřinese žádaný efekt". Ovšem "vlna kritiky" (pod tím se schová leccos) udělala své. Však nějaký amícký uniformovaný dštil oheň a síru na Evropu, jak je nebojeschopná, neangažovaná, lenivá a vlažná - a že všechnu "práci" nechává na USA. Tady je už jasně vidět, do jaké míry je dneska Evropa "nezávislá".
Za 100 dní došly bomby? (Rene Bartosek | 06.07.11 13:04)
Co teda všechno bylo zbombardováno? Možná by byl kratší seznam toho, oc bombardovánio nebylo. Přece v operaci se učastní velmoci jako Francie nebo VB? Možná můžou dojít bomby Francii s VB nebo třeba Izraeli, když hlva nehlava bombardoval Libanon. Vojenským silám USA ani náhodou. Američané podle všeho sdělili svým spojencům, že se budou muset více snažit. Němci se mají taky angažovat, a dodávky vojenského materiálu jsou maximalní limitou, kterou vláda ustojí před veřejností. Kadáfí po těch 100 dnech není slabší, i to je problém, když se použijí žoldnéři proti vládě, která vládne sic nevybíravými způsoby, ale na rozdíl od žoldáků má silnou zpětnou vazbu, která velí udržet obyvatelstvo v klidu.
Mno, (Rene Bartosek | 06.07.11 13:14)
pokud se NATO podařilo vybombardovat sklady, tak to znamená, že místním lidem ta humanitarní akce poleze čím dále více na nervy. Opozice bude slábnout a Kadáfí sílit. Šakalové nejsou schopni Kadáfího dostat, to znamená, že jeho bezpečnost je na velmi vysoké úrovni, i když byl "omylem" zabit jeden s jeho synů s vnoučaty. Fáze tři v běžném postupu je masivní vojenská operace, která má schopnost odstranit režim, když bombardování nenese výsledky. Kdo bude schopen Libyi vládnout, jestliže bude odstraněný Kadáfí? Důsledky bezvládí nebo rozpadu Libye? Mno, Čína je velmi flexibilní, dokážou se dohodnout s frakcemi v Benghází, Triplisu i Kadáfím. Můžou si bez větších problému postavit znova zničenou infrastrukturu a to komplet nejenom staré investice. Zdroje i potřebné volné kapacity lidí na to mají. Co s tím budou chtít zapadní hlavouni dělat? Znovu bombardovat? Peking je schopen lehce a efektivněji nahradit MMF a SB. Z toho plyne - staré metody se prostě přežili.
No vida a pak že ekonomika nekvete (Antiseptik | 06.07.11 13:42)
stačí předělat mnoho továren na výrobu bomb, tyto shazovat na Libyi a jí podobné, čímž zaměstnat lid a z jejich daní pak tyto bomby platit. Perpetuum mobile je na světě.
René (Jarmila | 06.07.11 15:13)
já myslím, že Kaddáfi má dvojníka a že používá všemožné další rafinované finty, kterými mate šakaly. Tentokrát zločinci z NATO tvrdě narazili, neboť za Kaddáfim stojí celý národ, jeho rodina i kmenová společenství. I v případě, pokud by ho zavraždili, tak stejně si tím k ničemu nepomohou. Národ by ve volbách zvolil buď jeho syny nebo příbuzné z jeho kmene, což by bylo zárukou, že se do vlády nedostane poslušná loutka banksterů.
V TV jsem zahlédla soud s Mladičem v Haagu. Je to statečný člověk a bylo vidět, jak soudcem upřímně opovrhuje. Ponechal si na hlavě kšiltovku a skákal soudci do řeči- on si z těch zkorumpovaných šašků dělá vysloveně legraci, ale je to samozřejmě nesmírně smutná legrace, kam až to svět dopracoval. Na všech klíčových místech mají dosazeny své poslušné bezcharakterní šašky.
Kam se hrabe Orwell z 1984 (Antiseptik | 06.07.11 22:40)
Obama má cenu míru ač se snaží zprovodit ze světa Hlavu suvereního státu, lidé co se brání proti zahraničním okupantům jsou klasifikováni jako teroristi, chirurga co ubodal vlastní děti protože ho manželka podváděla pustí, neb se prý pomátl, ale Stworu za publikování článku holt musíme zavřít.
Do pekla s NATOm a s imperialistickými vojnami (Erika 52 | 07.07.11 11:58)
Hovorí sa, že " zdochýňajúca kobyla najviac kope."
Európa v záprahu za krachujúcimi USA to len dokazuje.
Kopú tak, že lietajú triesky na celom svete. Bohužiaľ tečie aj krv, a to krv nevinných obetí kapitalistických upírov, čo vysávajú celý svet.
Řekové zadrželi kanadskou loď směřující do Gazy
4.7.11
Řekové se tedy stali poslušnými loutkami sionistů. Za třicet stříbrných. Fuj!
Zdroj: http://desertpeace.wordpress.com/2011/07/04/canadian-boat-se...
Klasifikace: kuriozity,politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Poslušnou loutkou není lid (Jarmila | 05.07.11 06:58)
Já bych to tak nenazvala, že se Řekové stali poslušnými loutkami sionistů. Poslušnými loutkami se stala řecká oligarchie (0, 001 procent obyvatelstva), která se spřáhla s bankéři proti vlastnímu lidu, aby ho ožebračila až na kost. Takže negeneralizujme, řecká oligarchie není Řecko ani řecký lid. Zeptejte se řadových Řeků, zda souhlasí s činy těch zrádců nahoře. Určitě nesouhlasí, tak jako my jsme nesouhlasili se svými zrádci, když zde chtěli umístit americký radar.
Celý dnešní svět se dělí na: my a ONI. Zvykněme si na to, striktně se odlišovat od těch šmejdů nahoře.
Mírová humanitární loď . To určitě. (anti-anti | 05.07.11 19:02)
To bude zase nářku až zemřou nějací aktivisti co budou mlátit kovovými trubkami izraelské vojáky. Řecká vláda nabídla doprovod svých diplomatů a dopravení nákladu do Gazy ve spolupráci s OSN.
Mírová aktivistka Ewa Jasiewicz řekla, že tento způsob přepravy není prolomení izraelského obležení a celá flotila není o humanitární pomoci.
Je to humus tvrdit o nákladu lodi, že jde o humanitární pomoc, když není cílem náklad dopravit do cíle. Je hnus tvrdit, že loď je mírová, když jim jde o porušení pravidel.
Celá ta tzv. mírová flotila a humanitární (Arkan | 05.07.11 20:28)
pomoc je již dlouho připravovaná provokace. Organizátorům nikdy nešlo o nějakou "humanitární pomoc", kterou Gaza v současné době vůbec nepotřebuje, protože denně přejíždějí přes hranice Gazy buď z Egypta či Státu Izrael stovky kamionů plné potravin, léků, zdravotnického materiálu a spotřebního zboží. Podle reportáží z Gazy jsou trhy plné ovoce a zeleniny. otevírají se nákupní střediska, restaurace, které byste jim v ČR mohli závidět. Ale toto ještě není konec, na tento - zatím - pátek připravují organizátoři tzv. fly-in, tj. chtějí, aby demonstranti z Evropy přiletěli na letiště Ben Gurion a tam demonstrovali. Určitě bude zase v Izraeli "veselo". Jenom by mne zajímalo, kdo takovéto akce financuje, z "práce" těch profesionálních protestantů to asi nebude.
Mierne nepresný nadpis (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 05.07.11 20:28)
mal by tam byť "Grécke úrady zadržali...".
Všetci vieme komu neslúžia úrady, totiž úrady nie sú tu pre ľudí ale pre "elity".
Anti-anti: Máš na mysli pravidlá štátu Izrael?
Toho štátu ktorá sa nedávno dostala na Americký zoznam štátov ktoré podporujú terorizmus?
2Oracle: (anti-anti | 05.07.11 21:10)
Ano, mají respektovat pravidla Izraele. Bez Izraele se náklad do Gazy nedostane. Ale o to dle vyjádření aktivistky lodi "svobody" nejde.
Pokud chtějí aktivisté klást odpor izraelským vojákům nebo si dělat legraci z řeckých úřadů, nemají se nazývat humanitární nebo mírovou lodí.
Nesejde na tom zda je Izrael na nějaké samozvané listině teroristických států. Do Severní Koree také jde humanitární pomoc přes severokorejské úřady a aktivisté snažící se obejít úřady by v dané lokalitě dopadli mnohem hůř. Ale tady nejde o pomoc, že?
fuj (bejbous | 05.07.11 22:57)
diskutující nademnou začínající na a budou asi z I.
2 anti-anti (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 06.07.11 08:11)
Keď Vám nič neznamená, že ministerstvo zahraničia policajta sveta označil (USA) svojho "jediného priateľa na blízkom východe" (Izrael) za teroristu, tak nič neznamená.
Ach bóže... (Lin | 06.07.11 10:04)
Jaká marnost diskutovat, předkládat informace nebo obrázky, když některým rozum asi navždy uletěl. :(
No... bude lepší je ponechat jejich představám, jak je ohavné zaútočit holýma rukama na ozbrojené (a vycvičené) vojáky. Stejně hodné potrestání, jako Palestinec, který stojí s kamenem v ruce proti nejmodernějšímu tanku... :(
Přeju vám, abyste se nikdy nedostali do situace, kdy budete stát s klackem, kamenem nebo tou trubkou ze zábradlí proti po zuby ozbrojené vojenské jednotce.
Jistě že nejde o humanitární pomoc (Antiseptik | 06.07.11 13:39)
jako takovou. Občasná zásilka loďmi by Gazu nedokázala uživit. Jde však o to udržet situaci v Gaze v myslích lidí aby nakonec nemysleli všichni jako Anti-anti, který má větší strach o osud IDF ve střetu z babkami a dědky na neozbrojené lodi než o osud Palestiny,která se stala střelnicí pro Izraelské letectvo. Pokud by se nikdo nesnažit Gazu ve vědomí lidí udržet, díky nezájmu medií by se na ní lehce zapomnělo a IDF by ji mohla potichu zlikvidovat do posledního dítěte. Jde prostě o to nedovolit aby si Izrael dělal co chce bez ohledu na veřejné světové mínění a neplatit za to alespoň nějakou ztrátou v myslích světa.
Jedná se o nechutnou manipulaci s veřejným míněním! (anti-anti | 06.07.11 14:24)
Sebevražda a nezodpovědnost je útočit s železnými tyči a nožemi na vojáky. Tvrdit po útoku na izraelské vojáky jaká nepřiměřená síla na ně odpovídá je propaganda. Pokud by se snažili vyhýbat konfliktu s Izraelem nezískala by loď "svobody" takovou propagandu proti Izraeli. Ale oni se střetu s izraelskými vojáky nevyhýbají a naopak záměrně aktivisté provokovali vojáky vysíláním na rádiu, házeli předměty na izraelské čluny a při výsadků zmlátili vojáky!
Je skutečně jedno zda je o Izraeli někým prohlášeno (spojenec USA toto prohlášení dle všeho nevydalo!), že je terorista. Karty jsou rozdány a loď Tahrir chce vplout na místo střežené Izraelem a zúčastnit se zadržení nebo potyčky s izraelskými vojáky!
Paní Lin, jen takový malý (Arkan | 06.07.11 15:16)
dotaz, už jste někdy dostala půlkou cihly do ksichtu? Pokud ještě ne, tak to někdy zkuste a pak uvidíte proč jsou vojáci, policisté na celém světě, nejenom v Izraeli, vyzbrojeni, chráněni různými speciálními uniformami, štíty, atd. Myslím, že jste i v ČR viděla tzv. těžkooděnce v akci, ty speciálné vybavené útvary české policie. Takový dobře hozený kámen, dokáže poranit policistu nebo vojáka, dobře umístěný Molotovův koktejl dokáže zapálit vojenské či policejní vozidlo, neřku-li ohavně popálit člověka. Tak to někdy zkuste, pak budete psát úplně jinak.
Umíte číst anti-anti? (Jarmila | 06.07.11 15:24)
Jestli ano, tak si znovu přečtěte hezký příspěvek od Antiseptika. Pokud se svět přestane zajímat o poměry v Gaze, tak zločinecký stát Izrahell tam ty chudáky vymlátí bezpilotními letouny, jak má ve zvyku.
2Jarmila: Umím číst. Nemusíte očerňovat Izrael. (anti-anti | 06.07.11 16:33)
Útočení na izraelské vojáky není nejlepší nápad. Dává to Izraeli možnost útočit dále.
Nemůžete argumentovat "neozbrojená loď", "mírový aktivisté" nebo "humanitární pomoc". Sami musíte ustoupit z tvrzení humanitární pomoc, protože tu pomoc, kterou veze "Flotila svobody" do Gaza nikdo nepotřebuje. Nemůžete argumentovat mírem a schvalovat napadení vojáků a propagovat zviditelnění bezpráví na palestincích napadením nepřátelských vojáku. Pokud by svět přestal mít zájem o Gazu v takové podobě jakou jí prezentuje Free Gaza a IHH (Nadace pro lidská práva a svobod a humanitární pomoci) bylo by to pro obyvatele Gazy nejlepší, protože tyto lidskoprávní organizace přispívají k bojům proti Izraeli na palestinské straně a ve výsledku roztáčejí spirálu násilí.
pro Arkana (Lin | 06.07.11 17:28)
Tohle jsou ale argumenty.:( Rozplizáváte, pane. Ptáte se na "cihlou přes hubu" - a v zápětí si odpovídáte. Tak na co se ptáte? Policie (a dobrá, když už motáte, zapojíme i speciální jednotky) má PRÁVĚ PROTO to speciální oblečení, vybavení a speciální výcvik, aby si s "cihlou" poradila. Má TOHLE demonstrant nebo aktivista? Tak KDO je, kurňa, ve výhodě?! To je podle vašich měřítek rovnocenný "boj"? Argument jak stehno. To jako když bosej sedlák s vidlema čirou náhodou seřezal těžkooděnce, tak to byla podle vás "nepřiměřená obrana", žejo? Tak hlavně, že jsem dostala přednášku o vybavení policie...to je fakt "k tématu". :(
A když se vrátíme k loňské "flotile", tak jednotky se ocitly na palubě jaksi "bez souhlasu", takže byly na cizím území a posádka měla plné právo se bránit (včetně cestujících).
pro anti-anti (Lin | 06.07.11 18:03)
On někdo "útočí" na izraelské vojáky? Kdo? Ti dědkové a babky (jak píše Antiseptik a má pravdu, jedné z účastnic je 78 roků)? Prima představa. A čím, proboha? Tím stavebním materiálem nebo krabicema se sušeným mlíkem? No asi jo, však Arkan už tu cosi o cihle přes hubu... A co bude taková statečná armáda dělat v boji s ozbrojeným a vycvičeným nepřítelem? o:)
Říkáte - nehaňte Izrael. Mám obavy, že se haní zcela sám. Ta "komedie" kterou loni sehrál, ukázala jeho pravou tvář - a nejen jeho, celé "funkčnosti" mezinárodního práva, OSN a všech těch "pojistkových" institucí. Také našich "elit". Připusťme, že není v Gaze páchaná genocida a že Izrael se brání a to i s pomocí své armády. že jeho vojáci prostě hájí svou vlast. Dobře. Teď se podívejte do Libye. Tam vojáci hájili muniční sklady, bránili přepadům správních budov a vraždění civilistů. A "svět" z nich udělal krvelačné bestie, byl nutný "spravedlivý zásah&qu
Automaticky kráceno
- dokončení - (Lin | 06.07.11 18:06)
Všichni vědí, že "rebelové" v Libyi jsou zabijáci z Al Kajdy - viz:
http://www.youtube.com/watch?v=1ia2Dvn7pZ4&NR=1
Takže izraelští mohou "hájit svou zemi" dokonce i před aktivisty (necvičenými civilisty) - a ti libyjští jsou za to bombardovaní, ač mají proti sobě vycvičené a ozbrojené "rebely"? Kde je měřítko, kde nějaké právo?
Lin, on někdo opravdu útočí na izraelské (Arkan | 06.07.11 19:34)
vojáky, nebo si myslíte, že tam ten slzný plyn vystřelují jen tak pro srandu králíkům. Pokud jde otvrzení, že jde o staré dědky a babky, doporučoval bych silnější brýle. To by možná pomohlo vidět ty starší děti, mladíky a dospělé muže, jak házejí kameny a M. koktejly na izraelské hlídky či na řecké policisty. A pokud jde o starší ženy, Arabky jsou staré již v pětatřiceti letech, protože od patnácti let (pokud k tomu nedojde dříve) jí manžel každým rokem naplní kačenu a po deseti či třinácti letech vypadá jako stará prdelatá bába, navíc i nevkusně oblečená do nějakého černého "stanu". Jak je možné, že i přesto veškeré speciální oblečení bylo před 2 dny zraněno dvacet demonstrantů a dvacet dva řeckých policistů? Armáda nikdy nevysílá tanky proti malé skupině demonstrantů, víte kolik stojí peněz výjezd několika tanků. kdybyste byla na vojně, tak byste takhle hloupě - pardon my French - netlachala.
2Lin: (anti-anti | 06.07.11 19:46)
Lin, nemáte pravdu. "Mírový" aktivisté útočí tady:
http://zpravy.ihned.cz/c1-52175450-ke-gaze-po-roce...
Není to rovný boj, ale nikdo rovný boj neočekává. Je odlišná situace Kadáfího, který nemá podporu Západu zasahovat proti povstalcům (či demonstrantům) a tím, že Izrael je podporován Řeckem ve snaze zabránit vyplutí aktivistů. Libyjský režim v minulosti přikázal teroristické útoky na Kadáfí se k tomu přiznal, bulharské zdravotní sestry obvinil z šíření Aids. Ono by se toho našlo více čím nebyl výstřední diktátor Francii vhod a spravedlnost (ani právo) v tom nehledejte. Muslimský stát s šaría i přes podporu protestů Al-Kaidou v Libyi pravděpodobně nevznikne, pokud se obáváte tohoto.
nejprve pro anti-anti (Lin | 06.07.11 20:24)
Tím "napadením" myslíte to padělané video? Mám ještě dobrou paměť, takže co bylo loni, si ještě moc dobře pamatuju. Tohle video bylo padělané (natáčené na jiné lodi) a Izrael to neuměl nijak vyvrátit. Existují na netu důkazy a také nepadělaný záznam přímo od novináře na lodi, stačí pohledat. Existují svědectví přímých účastníků z několika zemí (tím narážím předem na "argument Turci").
K Libyi asi nemá cenu se vyjadřovat, protože když jste napsal "Kaddáfí nemá podporu Západu zasahovat proti demonstrantům"... tím je všechno jasné a zbytečná diskuse. Přeju vám dobrou noc a sladké sny.
PS: Jestli jste ženského rodu, omlouvám se, podle nicku to nepoznám.
pro Arkana (Lin | 06.07.11 20:27)
Pane, vy dneska nějak nejste ve formě. On někdo z flotily házel kameny a koktejly na izraelské hlídky? No vidíte... a já měla dojem, že flotila kotví dosud v Řecku, kde by se žádné izraelské hlídky vyskytovat neměly.
Lin, meleš páté přes deváté, (Arkan | 06.07.11 20:48)
na lodi pochopitelně žádné cihly ani kamení nebylo, to obvykle na lodích nebývá, jako balast se používá mořská voda, a pokud jde o M. koktejly, pouze sebevrah by je házel na loď, na které se sám veze. Tam byly železné tyče, kusy trubek, nože, dlouhé šroubováky, kladiva, sekery, prostě nářadí, které se na jakékoliv lodi nachází - a které mám dokonce i ve svém baráku. A všechno toto nářadí bylo použito k útokům na izraelské komando.
pro Arkan (Lin | 06.07.11 20:58)
Vy jste o tom psal, ne já - viz výše... že si mám na "báby a dědky" vzít brejle. Ztratil jste souvislost a ještě nadáváte. ŘEČ je pořád a stále O FLOTILE, zadržované v Řecku. To vy sem motáte policajty a cihly. Chytněte se za nos a pro příště mi netykejte.
2Lin: Nemáš pravdu. (anti-anti | 06.07.11 21:39)
To video nebylo natáčené na jiné lodi. Nemyslím žádné padělané video. Nikdo nemá podporu Západu zabíjet aktivisty ani Izrael, který zabil Turecké občany a pokazil si s ním dobré vztahy, ani Libyjský režim, který zabíjel demonstranty podobně jako v Sýrii, kde vláda stále střílí do svých občanů a v případě Sýrie můžete jen kritizovat Západ v přehlížení násilí diktátorského režimu.
Koukám, že palestinská a libyjská propaganda s tebou pěkně manipuluje. Al-Kaida možná podporuje ozbrojený boj proti diktaturám, ale to neznamená, že dezertéři z libyjské armády mají stejné smýšlení na uspořádání společnosti jako organizace Al-Kaida.
Lin, neztratil jsem souvislost, dobře vím (Arkan | 07.07.11 02:25)
o čem píši, ty jen opravdu potřebuješ dostat tou půlkou cihly do ksichtu, to by tě určitě probudilo. Řekni si zítra "starýmu", pokud tedy nějakého muže ještě kolem sebe máš.
Arkan... (leo69 | 07.07.11 12:03)
Mám pocit, že sem píše několik (nejméně dva) Arkanové. Jeden je v celku slušný, sečtělý a druhý je sprostý blb. V tomhle konkrétním vlákně se, s největší pravděpodobností, pohybuje a přispívá ten druhý. Ten první má dovolenou, nebo mu málo platili?
Arkane (Antiseptik | 07.07.11 13:56)
já mám problém klasifikovat reakci posádky na ozbrojence z ničeho nic spouštějících se na lodě v mezinárodních vodách ke všemu v noci jako útok. Ty ovšem ne, podle tebe snad i posádka USS Liberty zaútočila na Izraelské letectvo a torpédové čluny i kdyby jen tím že volala o pomoc. Přestaň se už konečně zastávat Izraele za každou cenu, je to už trapný. Nebo ti za to platí?
Nejvíc pobaví, když Vás označují místní poblouzněnci za placené agenty. (anti-anti | 07.07.11 17:37)
Když tu někteří máte poblouzněné názory na přistání na Měsíci, 9/11, Gazu a moc Izraele či placení diskutérů, nedivte se, že zlý "sionisté" Vás nebudou brát vážně a budou Vás jenom škládlit.
Počet dětí žijících v chudobě se v USA blíží 25 %
4.7.11
Podle vládního standardu žije čtyřčlenná rodina v chudobě, pokud dostává za rok méně než 22 tisíc. Na základě tohoto standardu a vládních odhadů nezaměstnanosti to brzy bude splňovat 25 % dětí v USA.
A teď jedna finta. Článek hovoří o vládních odhadech nezaměstnanosti. Ty, jak víme, jsou silně podhodnoceny. Oficiálně je nezaměstnanost kolem 9%. Skutečná nezaměstnanost, do které spadají i ti, kteří už vypadli ze statistiky, protože vyčerpali nárok na podporu, a ti, kteří další hledání vzdali, se pohybuje někde kolem 22%. Kolik procent děti tedy asi doopravdy žije v chudobě, si lehce spočítáte sami.
Zdroj: http://presstv.com/usdetail/187232.html
Klasifikace: ekonomika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Milé deti (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 04.07.11 11:39)
takto skončí každý minimálny štát, ktorý preferuje pán TMO.
USA svet zajtrajška.
Krachující a bankrotující JůYsEj = náš VZOR! (MoUdrostrak | 04.07.11 13:52)
Krachující a bankrotující JůYsEj = náš VZOR:
1) V sedmdesáti ještě radostně do rachoty = vyvedení/OPT-OUT penzí do rukou toxických správců penzijních fondů - slušná renta JEN pro bohaté!
2) Za nedoléčenou angííííííííínu či vyvrknutý kotník exekutora na barrrrrrrák = privatisace solidárního zdravotního systému a vyvedení klinik JEN pro bohaté!
3) Školy bez drog a nabídek k účinkování v pornu = v ghettech JEN pro bohaté!
4) Klidný spánek bez řvoucích allarmů v bytech a zaparkovaných právě "sockami" vykrádaných autech = v ghettech JEN pro bohaté!
5) Postávání ve statisícových frontách před pracáky, exekutorskými úřady, zastavárnami a transfusními stanicemi = NENÍ pro bohaté!
Pravicujme, tunelujme, opisujme z "VELEÚSPĚŠNÝCH" JůYsEj = UŽ, UŽ, UŽ:-)
Kouzlo statistiky (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 04.07.11 14:07)
Použijeme-li stejná statistická kritéria v ČR, žijí pod hranicí chudoby všechny děti v rodinách, kde otec má průměrný plat a matka doma pečuje o dvě děti. Bohužel průměrného platu u nás dosahuje jen menšina lidí. Z toho plyne, že VĚTŠINA DĚTÍ V ČR ŽIJE POD HRANICÍ CHUDOBY. Co bychom dali za to, kdyby to bylo jen 25%.
Tomu, kdo se mnou nesouhlasí doporučuji, aby zkusil použít stejná statistická kritéria na čínské, indické, ruské, latinskoamerické, arabské, ... děti. Snadno zjistí, že dle těchto kritérií žije drtivá většina dětí na světě pod hranicí chudoby.
.. a nyni si polozme pravicovou otazku !! (steve | 04.07.11 15:32)
.. "mohou ony chudobne deti nalezt spravnou pravicovou cestu z teto chudoby ?"
ANO MOHOU !! - zni spravna pravicova odpoved !! Budou-li se tyto deti venovat studiu holokaustu a pravicove ho pochopi - jejich nitro se rozezvuci strunami bohateho dusevniho zivota a povrchni materialni chudoba zahanbene prchne z jejich pojeti stesti !! Timto mohou byti smele vyjmuty ze statistiky chudoby a zarazeny do kolonky "pravicove stastne" - tz. - uplne v prdeli ..
2 Vojta (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 04.07.11 17:25)
samozrejme, keď použijete ako základ USA, tak prakticky celý svet žije v chudobe. ;)
Ale ak použijete ich štatistické metódy s prihliadnutím na príjmy a cenové relácie tak nemáte nutne pravdu.
USA stojí na pokraji propasti a snaží se zastřít ekonomické problémy. (Dobroděj | 04.07.11 17:42)
Otázka statistiky je však ošidná.Jak se měří chudoba? V článku je tvrzení, že je dnes už každé čtvrté dítě v USA závislé na potravinové pomoci,takže zatím nehladoví,je pouze chudé!Bez práce je v USA dnes více lidí, než uváděných 22%, záleží na metodice, ale ani tyto lidé nehladoví,jsou také v závislosti na potravinové pomoci.Je pouze otázkou, jak dlouho si bude moci zadlužený stát dovolit poskytovat pomoc "chudým", když jich stále přibývá! To už nám žádná statistika neřekne.
Dobroději Peleško, (Arkan | 05.07.11 21:00)
všichni tady píšete o neustále přibývajícím počtu dětí žijících v chudobě. Pokaždé, když přejedu hranice USA a hned v prvním větším městě vidím v sámožce ty stovky vyloženě obézních lidí (hlavně žen, dětí - většinou černošky), tak si říkám, že trochu méně žrádla a více pohybu by jim jenom prospělo. Velká většina těch enormně obézních žije na sociální podpoře, protože takový manažer či profesionální žena si obezitu nemohou z kariérních důvodů dovolit. Pokud jde o skutečnou chudobu, tak tu jsem viděl za svého tříletého pobytu v Indii dnes a denně. Tam žádná sociální výpomoc neexistuje a také mezi chudými neuvidíš obézní "chudé" děti a dospělé. V Česku jsou také děti, které přicházejí do školy ráno hladové a o ty bych se staral dříve než o obézní americké děti.
Hlavně, že je Arkan vidíš v "sámožce"! (Dobroděj | 06.07.11 21:36)
Už si dostal cihlou dávno! Je to vidět.
Čest práci, soudruhu Peleško, (Arkan | 07.07.11 02:34)
zastav se u nás na třídě Politických věňů, tam ti to vysvětlíme - po soudružsku. Budeš pak ale potřebovat plastickou úpravu obličeje, pokud nepochopíš naše argumenty.
Soudruh Arkan trpí obcesí, jak se mu stýská po komunistech! (Dobroděj | 07.07.11 04:10)
Asi ještě z doby, kdy sloužil u STB a do Kanady byl vyslán jako udavač a konfident!
Řekové zakázali flotile s humanitární pomoci pro Gazu vyplout
4.7.11
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=uDURE6zIMLk
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
.. recka vlada je pravicove uvedomela .. (steve | 04.07.11 16:02)
.. a vsickni Rekovci jsou popiraci a fasisti, Putin je antisemita a vsichni Libyjci rozsiruji clanky s naschval malymi cisly "jak tamtichradli". My ale v nerozlucnem spojenectvi s nasim spojencem, ktery ma byt podle napaden touto flotilou - s cilem vymazani z mapy sveta !! - my vysleme proti flotile nasi polni nemocnici a ta zhati plany proradnych nepratel, nebot ji rozbombarduje uplne na sracku a demokracie takto opet zvitezi a vsichni - co na exkurzi cuchaji k futrum u dveri a rikaji, ze se tam nemohlo plynovat - budou porazeni ..
A my budeme jeste vice svobodni, a demokracie uz bude tak silna, ze ji budeme muset zastrelit, protoze jeji zravost bude tak kolosalni, ze by mohla prerust slavu holokaustu - a to je proti zakonu !! najdeme si jinou demokracii, v kanalech se to demokraciemi jenom hemzi ..
Steve (Luxor | 04.07.11 22:59)
málem jsem spadnul smíchy ze židle- díky :-)
Kauza DSK: Tak už se ví, jak policie získala nahrávku rozhovoru mezi pokojskou a jejím přítelem
2.7.11
Pokojská hovořila svým rodným dialektem fulani běžným na Guinei, zřejmě v domění, že tomu nikdo nerozumí. Teprve ve středu získali vyšetřovatelé rozhovor přeložený do angličtiny. V tom rozhovoru pokojská řekla: "Žádné strachy, ten chlapec má hromadu peněz. Vím, co dělám." A zřejmě právě tato věta vedla soudce k rozhodnutí propustit dočasně DSK. Vrhá totiž na případ poněkud jiné světlo.
Mimo to se objevilo několik dalších dost vážných trhlin v tvrzení pokojské. A to nejen v popisu incidentu, ale i v jejím životě.
Takže zřejmě šlo o obyčejnou zlatokopku. Nehledal bych v tom velké spiknutí. Je pravda, že se Sarkozy pokusil případu využít, ale pochybuji, že to nastražil on nebo někdo jiný (na rozdíl od pasti na Clintona).
Zdroj: http://www.msnbc.msn.com/id/43615751/ns/us_news-the_new_york...
Klasifikace: politika,pravo Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Pěkné, pěkné. (Andrew Siddur | 03.07.11 02:13)
Je to zkrátka fraška, ve které každý její aktér udělal víc prasáren, než DSK.
To s tím dialektem, kterému nikdo neměl rozumět, připomnělo jeden film:
http://www.csfd.cz/film/136243-tlumocnice/
Možná se tvůrci celé frašky inspirovali i jím...
Vypadá to tak (Lin | 03.07.11 10:21)
Ona dáma může být skutečně "jen " zlatokopka, která si vybrala "pracháče" a o jeho funkci v MMF neměla ani ponětí. Možná ani netušila, co to MMF je. Nebo také mohla být na onoho "pracháče" upozorněná - že jako je na ženský a nenechá se přemlouvat. Pořád se totiž nemůžu vyrovnat s faktem, že takovýto "personál" je možné zaměstnat v luxusním hotelu s mezinárodní "politickou" klientelou.
Dáma není důležitá, (Rene Bartosek | 03.07.11 15:19)
DSK je sice vysoká figura, ale naprosto zásadní je postoj těch, co dali befel k jeho zadržení. Žádný obyčejný policajt v NY si nedovolí zadržet a šoupnout do basy týpka jako DSK. Tedy ten úplně obyčejný jo, protože nemá páru o koho jde, ale ten si pro něj nepojede na letiště na základě sledování mobilu. K takovým technologiím má přístup polda, který už ví kdo je to DSK. Libye, Řecko, Egypt ukazují, že to nejede podle představ. Sarkozy jako figura na šachovnici stojí špatně. Špatně stojící figury je nejlépe vyměnit za dobře stojící figury někoho jiného, když chybí iniciativa realizovat vlastní plány. DSK je zřejmě vhodný kandidát pro plán B.
naopak (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 03.07.11 23:13)
nevím jak v lybii ale v řecku a egyptě jde vše podle plánu
V USA Se Nahrava (coinageboy | 05.07.11 05:13)
Mohu potvrdit ze vsechny telefonicke rozhovory z basy se v USA nahravaji.
Někteří "rebelové" přebíhají zpátky ke Kaddáfímu
2.7.11
Rebelové jsou obecně špatně organizováni, jsou otrávení z toho, že se několikrát stali terčem útoků NATO, a mnozí si čím dál víc uvědomují, že Kaddáfí není žádný diktátor, a to, jak se jim žilo za jeho vlády, bylo lepší, než to, co je zjevně čeká po jeho pádu.
Zdroj: http://www.mathaba.net/news/?x=627330
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Dva milióny lidí pochodují za Kaddafího..... (orbitalized | 02.07.11 08:39)
A je to tady: Plukovnik ustal humanitarni bombardovani (MoUdrostrak | 02.07.11 08:45)
Vypada to, ze "zly" Plukovnik ustal "hodne" humanitarni bombardovani Paktu NATO:
Africká unie (AU) na svém summitu v metropoli Rovníkové Guineje navrhla v pátek uspořádat rozhovory mezi libyjskými vzbouřenci a Kaddáfího libyjskou vládou. Měly by vyústit v dohodu o uzavření příměří, ustavení dočasné přechodné vlády a následné uspořádání voleb. Oznámila to agentura AP. Podle AU Kaddáfí souhlasil s procesem všeobecného dialogu a také prý s tím, že se rozhovorů osobně neúčastní.
AU už dříve rozhodla ignorovat zatykač, který na Kaddáfího vydal Mezinárodní trestní soud. Označila ho za vážné zkomplikování snah o politické řešení libyjské krize. Podle pozorovatelů to především znamená, že Kaddáfí se může po Africe pohybovat, aniž by mu hrozilo zatčení.
Více: http://www.ceskenoviny.cz/svet/zpravy/africka-unie...
2 Mou (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 02.07.11 22:30)
myslím si že ten článok bol autocenzúrne vymazaný, alebo ste dali zlý link.
dal blbě link (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 02.07.11 23:39)
no a já taky :D (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 02.07.11 23:39)
ad Kaddáfí (Lin | 03.07.11 10:40)
"Rebelové" jsou kapitola sama pro sebe. Možná ten jejich "návrat" souvisí i s postupem NATO, které není schopné poradit si "s jedním operetním důstojníkem" (slova jakési šarže z NATO). Zajímavé je také tlumočení zpráv ohledně "Kaddáfího hrozby". Možná jsem špatně hledala nebo si překládala, ale K. vyhrožuje především tím, že Evropa už nedostane ani barel jejich ropy, protože zradila. A následky ať si přičte sama - včetně stoupající averze "evropských" muslimů. Ty "kobylky a včely" jsem pochopila jako invazi beženců - ne jako "válku Libyjců". K. sice rád přehání, ale směšnému "vyhlášení války" celé Evropě snad nikdo ani věřit nemůže (tedy - krom Hillary).
... (Bořivoj Tydlitát | 04.07.11 09:31)
Už to leze i z našich zatuchlých luhů a hájů...
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/238091-zprav...
To je zajímavý (Rene Bartosek | 04.07.11 18:05)
výklad s těma kobylkama a včelama. To by chtělo zkušeného orientalistu, hlavně pokud to byl i proslov pro domácí populaci, která má úplně jinou kulturní mentalitu. Mně osobně to přijde jako trefa do černého.
Jak policie zjistila obsah rozhovoru mezi pokojskou a jejím kamarádem?
1.7.11
Zdá se ale, že nejvíce přispěl k propuštění DSK telefonní hovor mezi pokojskou a jejím dříve trestaným kamarádem, který se udal v den incidentu (není jasné zda před nebo po), a kde se domlouvají, zda věc oznámit nebo ne.
Tenhle poslední důkaz mě zajímá. Jak policie zjistila obsah toho hovoru? Byl snad dotyčný bývalý trestanec odposloucháván? Možná. Měl vroubek. Ale je i jiné vysvětlení. Odposlechy probíhají plošně a policie prostě jen hrábla do své databáze.
Zdroj: http://www.msnbc.msn.com/id/43600818/ns/us_news-crime_and_co...
Klasifikace: krimi,pravo Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
(Kevin | 01.07.11 21:25)
Jezis marja, vy se divite, jako kdyby to byla nejaka novinka...
Takze zpet na zem. I u nas je KAZDY hovor uchovavan po dobu cca 14 dni, hovory sledovanych osob nejmin 6 mesicu. Stejne jsou uchovavana data o pohybu mobilu (logovani BTS) a vsechny SMS po dobu nekolika mesicu. Takze nepredpokladam, ze v USA by tomu tak nebylo, spis bych cekal, ze ty doby budou jeste prislusne delsi...
2 Kevin (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 01.07.11 21:29)
Není to novinka, ale rád bych to slyšel OD NICH. Oficiálně totiž jaksi pořád platí, že odposlechy jen na povolení soudce. Pokud policie nevyužije svých pravomocí v rámci Patriot Act, ale i pak pouze proti tzv. osamělým vlkům, nikoliv plošně.
Vladimír je to jednoduché (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 01.07.11 22:03)
každý Američan je osamelý bojovník/vlk.
Jak je to s hovorama v tabore Miru a Lasky (MoUdrostrak | 02.07.11 08:24)
Hovory (ty "nesledované") jsou sice nahravány a (pro nesledované) uchovávány "JEN" 14 dnů, max. měsíc. Ale naprosto všechny hovory jsou "klíčovány" tzn. že již během jejich uskutečňování jsou automaticky vyhledávány výskyty např: cia, m-15, nsa, veskrna, kikina, "40000 bytu bakaly", hitler, tunelar, ss, odpor, pospolitost, attack, mir, spravedlnost, radioactiv, gojim, palestine.... - versus jejich pocet a hustota.
Pokud prekroci nastaveny level/threshold - jsou na ne bud iHned ci ex-post napojovani operatori - obvykle rodili mluvci - a pokud i ti uznaji "zavaznost" hovoru, je hovor iHned hodnocen supervisory.
Plat junior operatora se pohybuje v ekvivalentu 3.000-15.000 a vys EUR/mesic a je vazan vysokymi sankcemi za prozrazeni. Nejvetsi a "nejjemnejsi" sito je nastaveno na pre paid karty (zejm. v zemich, kde se nemusi predkladat ID pri jejich koupi) a ty se napr. objevi pak v roamingu ve statech, kde je ID pri koupi vynucovano. Proto je zrecruitovano tolik native speaker "operat
Automaticky kráceno



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin