Ve zkratce
V Praze udělali ulici Ronalda Reagana
11.7.11
Jak dlouho je tomu, co se stavěly sochy Pepíkovi a Ládíkovi z východu. Ten vlezdoprdelistický duch je v tom Češku zakořeněný tak hluboce, že ani deset generací jej nezmění. Bože, jak hluboko ten národ klesl za ta léta, se ani nedá popsat.
A jen abychom věděli, kdo musel uvolnit místo nové modle: Dr. Zikmund Winter (1846-1912) byl český spisovatel a historik.
Takže čekám, že ve Washingtonu recipročně přejmenuji nějakou ulici na ulici Dr. Zikmunda Wintera.
Zdroj: http://www.novinky.cz/bydleni/reality-a-finance/238106-v-pra...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
.. (wertyz | 11.07.11 18:46)
Za chvíli tu bude náměstí George Bushe...
Kdopak ? (arid | 11.07.11 19:24)
Když odhlédnu od toho politického rektálního alpinismu, ptám se, kdo zaplatí obyvatelům změnu adresy ?
Hm mne sa zdá, že to písal MoU, (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 11.07.11 21:59)
ale on to nebol, že?
To wertyz (hluban | 12.07.11 09:29)
Když se náměstí I.P.Pavlova říká "pavlák", potom se náměstí G.W.Bushe logicky bude říkat "imbecilák".
@Oracle (MoUdrostrak | 12.07.11 12:40)
O, nikoliv. Muj nebyl ani prepevek, ani e-mail. Ale plne se s nim/i ztotoznuji:
Po par desitkach let bude Ronnie Reagan jen za najemneho epizodniho kaspara loutkaru, ktery prodlouzil agonii krachujicich JuYsEj. A Dr. Zigmund Winter (Ákrane, pls, oprav me "g") bude nadale na prednich prickach knihoven nebo e-booku.
Kdyz uz JuYsEj stalo nad propasti, Loutkari Ronniemu (jinak beckove herce a reklamacce) napsali roli, ve ktere vyhlasoval: Emericane, nac cokoliv vyrabet a budovat, kdyz staci se "jen" obsluhovat?!
Jeste zacatkem minuleho "nulteho" desetileti platilo Nemecko za "neslusnou" pravicujici zemi, protoze vyrabelo, exportovalo - a vubec-vá se nepodobalo vzorum Ronnieho Loutkaru = Irsku, Islandu, JůYsEj, Pobalti a dalsim...
Na/stesti se Emericane chytili Ronnieho hesel - a dnes agreSSivni kobyla jmenem Pax Americana vydava posledni steny:-) A stoji to za to!
Upřesnění (Vanguard | 12.07.11 16:42)
Přejmenovala se jen část ulice, takže Zikmund Winter o svou ulici nepřišel.
To je to samé, (Dobroděj | 14.07.11 14:24)
jako když byla na Vinohradech v Praze Stalinova a tu by na "Jiřáku" přerušili a dál by pokračovala třída Adolfa Hitlera! To mohli vymyslet jenom blbečkové z ODS, kteří na Praze 6 "vládnou"! Ne nadarmo mají "svatí" v církvi čekací dobu, než jsou kanonizováni a prohlášeni za svaté! Regan by také potřeboval podobnou lhůtu, protože jeho "úloha" v dějinách je také hodně sporná - spíše nemáme a neznáme všechny podklady, i když mě osobně nesympatický nebyl!Regan byl střihoun,ale zdaleka nedosáhl debility Bushe mladšího!Ta je snad nepřekonatelná.Možná můžeme Regana "oslavovat", ale Bush mladší by měl jít naproti tomu sedět do kriminálu!
Kanadská vláda se nezúčastní konference OSN o odzbrojení
11.7.11
Zřejmě by bylo lépe, aby předsednictví dostal stát, který aktivně vede 6 válek nebo alespoň právě nějaký stát napadl.
Zdroj: http://www.ctv.ca/CTVNews/Canada/20110710/un-conference-1107...
Klasifikace: kuriozity,politika Zprávu vložil/a Saša
kanadská vláda (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 11.07.11 10:45)
hraje roli kladného hrdiny?
troufnu si tvrdit že v ní sedí stejní zmrdi jako ve vládách všude jinde na světě
všude stejný (pjn, pjnowak (zavináč) inmail (tečka) cz | 11.07.11 12:22)
připomíná mi to jednoho našeho ministra, kterého pozvali do Švýcarska na jednání do Sv. Moricu. Novinářům řekl, že nemá čas se účastnit srazu pořádaný klubem důchodců (snaha ministra o ftip, který nevěděl o čem se bude jednat).
Letadla izraelských přivandrovalců opět bombardovala semity v Palestině
10.7.11
Zdroj: http://www.presstv.ir/detail/188366.html
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Lépe to už být řečeno nemohlo (MoUdrostrak | 10.07.11 22:01)
Válka je mír, láska je nenávist či mír je válka a nenávist je láska?!
Možná (opět a brzy) válka bude válkou, mír mírem, láska láskou a nenávist nenávistí:-)
Antisemitismus (Mgr. Jemelík | 10.07.11 23:51)
”Antisemitismus umožňuje antisemitovi promítat do Žida své vlastní neurózy. Nazývá ho cizincem, protože sám je cizinec, zloděj, mocipán, zbohatlík; nazývá ho Židem, protože sám je v největší hloubi své duše Židem, stále na cestě, permanentně odcizený, cizinec pro vlastní náboženství a Boha, jehož je vtělením.”
Jean Blot
Je velkou otázkou, co je to vlastně antisemitismus? (Dobroděj | 11.07.11 00:15)
A kdo je to žid, či Žid? Nechci se pouštět do rozsáhlých debat. Použiji výroku paní Tydlitátové, z Ligy proto antisemitismu:
A bohužel, někdy s hrůzou zjišťuji, že mají pravdu. Ano, někdy a v některé věci mají pravdu, zatímco my ji nemáme. Tak to je a nyní to zde veřejně píšu. Tím nechci říci, že své základní postoje měním, že cokoliv odvolávám. Tím chci říci, že chceme-li držet nějakou linii, chceme-li zastávat nějaký postoj, neměli bychom se chovat stejně jako ti, které za to kritizujeme. Ano, štvou mne Židé, kteří jsou rasisté, nebo arogantní podvodníci, kteří nestydatě a cynicky potvrzují negativní stereotypy antisemitů. Ano, štvou mne Romové, kteří okrádají lidi, kteří otravují okolí špínou a hlukem a nedbají na pokusy vlastních lidí povznést svůj národ k důstojné existenci. Ano, štvou mne mí spoluobčané, tedy i čeští spoluobčané, kteří se domnívají, že jsou ti dobří, ty oběti okolností, ti slušní, spravedliví, inteligentní, kulturní, ale jednají jako skety, kradou
Automaticky kráceno
Je velkou otázkou, co je to vlastně antisemitismus? (Dobroděj | 11.07.11 00:16)
Ano, štvou mne mí spoluobčané, tedy i čeští spoluobčané, kteří se domnívají, že jsou ti dobří, ty oběti okolností, ti slušní, spravedliví, inteligentní, kulturní, ale jednají jako skety, kradou, hamoní, ubližují, zrazují. Dobře, jednejte tak, užívejte si svých vyšulených výhod, ale pak se nedivte a nečekejte, že za vás budu tahat horké kaštany z ohně.
Dosud jsem držela zásadu, že kritiku do vlastních řad říkám v soukromí. Ale správné to není. Veřejně kritizuji naše protivníky a zveřejňuji jejich hanebnosti. Je správné postupovat stejně u vlastních. To, že je někdo vlastní člověk, nebo přítel, neznamená, že má automaticky pravdu a nárok na hájení, když se chová hanebně. Pravda je víc než přátelství.
2 Dobroděj (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 11.07.11 07:38)
No toto?!? Hoďte, prosím, link.
2 baba_B. (djb | 11.07.11 10:21)
tydlitátová blog
a jde se na to takhle tip :)
2 Dobroděj (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 12.07.11 09:50)
Á, sameček měl rýpavou. Tak jinak.
Že má tato paní blog, vím. Ač se vám to, vzhledem k tomu že nedisponuju vlastním pinďourem, může zdát překvapivé. Vy jste neuvedl zdroj a ani název článku, mně se nechtělo googlovat podle fráze v textu z logického důvodu - fráze se opakují. A prohrabovat se elaboráty Tydlitátky mě osobně silně irituje.
Mimo jiné už k vám bylo na tomto webu jindy a jinde a jinými podotknuto, že nemusíte pastovat, stačí link. A taky vám bylo vysvětleno proč. (Souvisí to mj. s prostorem a s přehledností diskuse.) ;-)
2 samička baba_B. (djb | 12.07.11 15:28)
Jděte s tím genderem k šípku. Totéž píšu zcela každému a to takto, aby si to nejlépe zapamatoval. A taky že budete, že jo.
A ještě jste se poučila, že fráze se neopakují, pokud nehledáte dobrý den. V každém článku je dost velká fráze, která je s jistotou téměř jedinečná.
(a nepsal Vám Dobroděj, ale já a proto je to fér, naše stratovní pozice byla stejná, jen já jsem věnoval 2 vteřiny googlu)
omluva Dobroději (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 13.07.11 09:35)
Další milionové demonstrace na podporu Kaddáfího v Tripolisu
10.7.11
Kaddáfí promluvil k davům a mimo jiné řekl: Viděli jste to v Tripolisu, viděli jste to v dalších městech a vesnicích. Říkají, to jsou Kaddáfího přívrženci. Pak to jsou mojí přívrženci, mohou říct. Myslí si, že je to stejné v jejich zemích, kde mají 10 procentní podporu a zbytek je proti nim. Kaddáfí má miliony přívženců, protože není vládce a není prezident. Kaddáfí se nedostal k moci zfalšovanými volbami financovanými ze zahraničí.
A opět, jak je ve svobodných západních médiích zvykem, i demonstrace tento pátek (minulý týden byly také) přehlédli.
Zdroj: http://www.informationclearinghouse.info/article28520.htm
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Myslím, že nikdo násílím nenahnal demonstrující do ulic (Dobroděj | 10.07.11 21:34)
na podporu Kadáfího!Zde se zračí zrůdná a prolhaná politika NATO a USA! Koho vlastně chrání a proti komu bombardují pozice v Lýbii? A na těchto mezinárodních politických zvěrstvech se podílá i prolhaná a zločinná vláda ČR, která má již podporu slabých 10% obyvatel.Máme se uskrovňovat a na žoldácká, okupantská dobrodružstvá v Afganistánu je peněz dost.Třeba Holandsko, které má jistě jiné ekonomické možnosti, než ČR, už dávno z Afganistánu odešlo a řeklo jasně , že nebude podporovat nesmyslnou a hlavně zcela již zcela neproduktivní okupaci Afganistánu.Jenom řiťolezci z ČR budou podporovat okupační choutky USA až k hořkému konci. Ještě tam pár Švejků padne,dostanou posmrtně vyznamenání a potom odtáhnou se svěšenými ocasy, ale za naše peníze! To je svoboda a demokracie v praxi!
Číně bylo nadáváno... (MoUdrostrak | 10.07.11 22:09)
Číně bylo nadáváno, že neVETOvala humanitární bombardování Kaddhafiho! A že Čína nechránila své rozvojové projekty v Africe!
Čína nejlépe své zájmy (i Afričany) ochránila tím, že umožnila Paktu NATO plně projevit humanitu a Provdo/Lasku. Stejně, jako Pakt NATO ztratil před oVčany vyspělého světa a Číny tvář humanitárním bombardováním Srbska a produkcí "dýmů-krásy" v Kosova
tak před oVčany třetího světa přišel o veškeré zbývající renomée Pakt NATO a dochcipavající Pax Americana humanitárním bombardovaním Tripolisu.
CONSUM/matum est! :-) Radujme se, hallelujah:-)
pár podrobností!! (kulíšek | 10.07.11 23:55)
V našem prodaném prorežimním tisku by totiž těžko vysvětlovali, co přinutilo lidi Libye jít do měst podpořit Kaddáfího a to i přes velký nedostatek benzínu. Lidé teď spíše jezdí na jízdních kolech, protože rafinerie byly zničeny nálety, přičemž čističky vod jsou také cílem. Proto v demokratickém tisku radši všechny manifestace zamlčí, neboť tyto události dokazují skutečnost, že Libye stojí za Kaddáfím. Dokážete si představit, že by u nás přišlo tolik lidí a za takových okolností podpořit Nečase. Možná tak ve science-fiction.
Každý ví, že válka v Libyi, je válkou pro Izrael, přičemž cílem je ovládnout oblast a pomocí loutkové vlády odsávat zisky z ropy a hlavně vodu, která je důvodem k okupaci Palestiny a části syrského území.
Izraelská základna na Zelené hoře v Libyi
[url]http://www.4.bp.blogspot.com/--r9bZ4fVB7g/ThIRmDymtxI/AAAAAAAABe0/LR-w0ZFpA0w/s320/DOKUMENT+IZDAJE.jpg
Bulletin newspaper Gazeta.ru Russian yesterday and document received intelligence officer, a Ukrainian on the image
Automaticky kráceno
dokončení (kulíšek | 10.07.11 23:59)
Bulletin newspaper Gazeta.ru Russian yesterday and document received intelligence officer, a Ukrainian on the image of a document in Hebrew is Alatakkak and signed between Israel and the Transitional National Assembly in Benghazi necessitates Yalzam Israel with support for logistics and supply insurgents with weapons and pressure on the European and Arab states to not Atrav Council and training militants to prepare the Army Forces for a written promise to set up military base in the Green Mountain
A jak probíhá Libyjská revoluce v pozadí? Kdo může, ten krade, jako kdysi u nás (když bylo ještě z čeho)
"At the begining of the war, the rebels have seized ten storage tanks with 8.000.000 barrels of oil, near Benghazi and Twareg, in the following 40 days they were pumping 130.000 barrels of
oil a day, which means they have sold more that 13.000.000 barrels. If they sold one barrel for at
least 70 dollars, then their profit would have been 160.000.000 dollars. Leaders of the rebels in Benghazi claim they have received only 100.000.000 dollars from the
oil sales, so
Automaticky kráceno
Kolik lidských životů zatím stála ropa a voda pro Izrael? (kulíšek | 11.07.11 02:33)
1.bp.blogspot.com/-xH0huEzCCRY/ThDCWc6igBI/AAAAAAAABdc/WPtxCNicuJY/s320/brojka.jpg
- počet obětí humanitárního bombardování Libye
Sýrie si předvolala vyslance USA a Francie za vměšování se do vnitřních záležitostí
10.7.11
Zdroj: http://www.reuters.com/article/2011/07/10/us-syria-ambassado...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Čakám len, (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 10.07.11 18:32)
kedy ich vyhostia a zrušia diplomatické styky.
To zase bude v OSN veselo! Jak dlouho se bude světová politická veřejnost tvářit, (Dobroděj | 10.07.11 21:44)
že se nic neděje.Byla doba, že nejhorší "ďábel" na světě byl tehdejší SSSR a jeho satelity! Dnes se karta obrátila a každý si může prstem ukázat na mezinárodní lotry,USA a další, kteří podporují a vyvolávájí každou špatnost, co se na světě děje.
Americký vliv na světě slábne a přijde doba, kdy to dostanou všechno zpátky sežrat i s navijákem.Izrael je také adeptem a čekatelem na všeobecné světové odsouzení a to nikoliv, pro "židovství", ale pro mnoho nekalých skutků na světové politické scéně, na kterých se spolu s USA podíleli! Nic nezůstane zapomenuto a všechny skutky dojdou spravedlivé odplaty!
V Rusku žije 23 milionů lidí pod hranicí chudoby
9.7.11
Minimální příjem stanovila vláda na 6 437 rublů za měsíc (asi 230 dolarů). Náklady na živobytí vzrostly za rok o 17 %.
Zdroj: http://english.pravda.ru/business/finance/04-07-2011/118392-...
Klasifikace: ekonomika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Hm a v našich končinách to bude čochvíla 60% (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 10.07.11 10:08)
vďaka reformám, toto je hlavný rozdiel oproti Rusku.
U nich reformy slúžia na to aby toto číslo znížili viď rozdávanie pôdy v Rusku rodinám s 3 deťmi (asi oni sú tí najchudobnejší), u nás slúžia na to aby sa zvýšilo zo súčasných x% na 60% a viac.
Všetko sa deje vďaka tým predajným kurvám čo sedia v parlamente ( jednak kurva je charakterová črta, druhá vec je že prostitútky za tie peniaze naozaj poskytujú službu).
Chudoba rodin (Lin | 10.07.11 20:44)
Uvádí se, že průměr v EU je 17%. U nás se uvádí 9%, jenže... Největší počet rodin žije těsně nad hranicí chudoby - nepatrný rozdíl, který je ze statistiky vyloučil. Údaje jsou z r. 2009, takže po deformách bude číslo úplně jiné. Prof.Keller navíc upozorňuje na hovadskost Eurostatu, kdy se "bída" počítá ne podle nějakého porovnání příjmů, počtu osob v rodině a cen, ale příjem do rodiny se vydělí počtem DĚTÍ v rodině. Takže rodina s jedním dítětem a příjmem 15tis je podle Eurostatu na tom stejně jako rodina se dvěma dětmi a příjmem 30tis. Opravdu zvláštní statistika...
Je vždy důležité vědět, jaká byla výchozí úroveň a podle té posuzovat! (Dobroděj | 10.07.11 22:09)
Mnoho lidí v Rusku,hlavně na venkově bylo před rokem 1993 hodně chudých a za poslední roky jejich životní úroveň stoupla. Vždy je nutné posuzovat "chudobu" v té které zemi podle jiných kritérií! Jiná je "chudoba" v USA, jiná v Rusku a úplně jiná třeba v Číně, kde přibližně před 40 lety byly pravidelně hladomory!
Koalícia chce trestať popieranie zločinov režimov väzením
9.7.11
OKS - (Šebej, Tatár, Zajac) Z iniciatívy tejto strany prešiel v parlamente v roku 2001 zákon o tzv. Osviečimskej lži, na základe ktorého každý, kto sa vyjadrí o historickej udalosti ináč ako je to predpísané, bude odsúdený na 3 až 8 rokov. Spoluautormi boli okrem iných aj dvorní historici SAV. (Závacká, Kamenec, Kováč)
Zdroj: http://www.sme.sk/c/5971053/za-popieranie-zlocinov-komunizmu...
Klasifikace: pravo Zprávu vložil/a sxg
(erich | 09.07.11 17:47)
Otázka je koho pravdy?! Čo u nich znamená pojem "všeobecne známy" a od koho sú verifikované tieto zločiny?
Jednoducho další pokus obmedziť slobodu názoru a vyjadrovania. Pravdaže v "demokratickom" balení!
Zatial je to akože iba proti nacizmu a komunizmu(pri ktorých sa tiež nájde pár prípadov pri ktorých sa interpretácia rôzni), no ako čítam to znenie sa môže použiť na akýkolvek nepohodlný režim. Napríklad keby že začnem spochybnovať znásilnovanie v Lýbii, ta ma môžu zavrieť. Veď je to "všeobecne známa" skutočnosť a niektorými vysoko postavenými bola aj verifikovaná. Záležalo by len na tom či by uznali ich verifikáciu, alebo tých ktorý to odmietli. A takto by sa to dalo brať aj na mnohoho dalších prípadov nielen súčastnosti ale aj z minulosti.
páni s OKS (calimero | 09.07.11 18:06)
si v zúrivej snahe dokázať národu (a hlavne sami sebe) že ešte nepatria na smetisko dejín, dosť slušne se*ú do vlastného hniezda. Samotný fakt že nejaká "pravda" potrebuje tak mohutnú ochranu bude predsa nevyčerpateľným zdrojom nových a nových popieračov.
Popieram skutočnosť, že súčasné štátne zriadenie (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 09.07.11 20:59)
spáchal násilie a potlačuje základné ľudské práva.
Dostanem sa do vezenia?
lol
Americký vyslanec v Sýrii tajně povzbuzoval sabotéry
9.7.11
Ministerstvo zdůraznilo, že americký vyslanec se setkal s řadou sabotérů a povzbuzoval je, aby vyvolávali více násilností a nepřistoupili na nabízený dialog. Vyslanec údajně přijel navštívit nějaké nemocnice, ale je prokázáno, že jednal se sabotéry a jeho cílem bylo vyvolávání více násilností, nepokojů a nestability tak, aby se prohloubila krize v zemi.
Zdroj: http://www.sana.sy/eng/337/2011/07/08/357213.htm
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
tak tajně že o tom ví celý svět (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 09.07.11 12:53)
Čuduj sa svet. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 09.07.11 21:03)
Myslím si, že po tomto kroku Americko-Sýrske diplomatické vzťahy priblížia sa k absolútnej nule, alebo to bude k George-u W. Bushovi mladšiemu. :?
Podpředseda egyptské strany Waft zpochybnil počet obětí holocaustu
9.7.11
"Holocaust je lež," řekl. "Pod německou okupací bylo 2,4 milionu židů. Pokud byli všichni vyhubeni, odkud se vzalo těch 3,6 milionu navíc?" Ahmed Ezz El-Arab připouští, že nacisté zabili stovky tisíc židů. Ale plynové komory a stahování z kůže považuje za fabulaci. Stejně jako příběh Anny Frankové, který studoval jako součást doktorských studií ve Stockholmu."Je to podvod," říká. "Byla tam, ale ty paměti jsou podvod."
Zdroj: http://www.washingtontimes.com/news/2011/jul/5/egypt-party-l...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
vážně je ten počet obětí tak důležitý? (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 09.07.11 12:54)
A řekl to v Budapešti (Klapiki | 09.07.11 13:29)
na Konferenci o demokracii a lidských právech.
Ještě že se ta konference nekonala u nás, by dostal obsílku. Hádám že řekl v podstatě to, za co je místní editor souzen.
Pan el-Arab bude shabesGOJim obeslan (MoUdrostrak | 09.07.11 17:12)
Pan el-Arab bude shabesGOJim stejne iHned obeslan - neb storku pretiskl Zvedavec.org.
Spojitost s ceskym pravnim radem je nyni zrejma a rozsudek je jiz shabesGOJim v Soudni Mafii pristaven.
Holocaus Industry 3x Zdar!
Dokument z doby 2 svet. valky jeste neznal holocaust. (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 10.07.11 06:47)
DocumentsFBI Files - Top Zionist Says Only 2 Million Jews In WWII Europe.mht!http://rense.com/general93/moz-screenshot-1.jpg
Nekdy se i tesar utne a tak posudme dokument z doby,kdy jeste holocaustova propagand anevladla svetu,Evropa mela na okupovanem uzemi Nemci jen 2 miliony zidu,mnozi z nich valku prezili,tak,jak s prekvapenim nasli Rusove v Berline zidovskou nemocnici v perfektnim stavu a zasobovanou vsim moznym,je znamo,ze v ulicich Berlina zide,dobrovolne staveli barikady,ale o tom se moc nikdo nerozsiruje,to nezapada do politiky podlezavosti.
A nebude Vám za tohle hrozit další soudní stíhání. (F&T | 10.07.11 09:54)
Pane Stwora ,stačilo by vytrhnout z kontextu tato slova: "Holocaust je lež," řekl. Potom jeden dotovaný invalidní důchodce a máte na krku další soud. Tentokrát by jste to vyfasoval natvrdo. Nebylo by lepší, aby jste se zřekl českého občanství?
Z výuky ve školách v USA začíná vypadávat psaní
8.7.11
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/skoly-v-indiane-uz-nemuseji-ucit-psat...
Klasifikace: kultura Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Milé deti, dneska skúste niečo naťukať na papier. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 08.07.11 18:02)
Toľko bolo žartu, teraz vážne, toto je plánované ohlupovanie ľudí a dá sa to brať ako potvrdenie pravosti protokolov.
A co ČR? (Soudce Lynch | 08.07.11 19:14)
V ČR by podobně dementní výuka měla probíhat na "vybraných" školách s tím rozdílem, že dětičky se učí POUZE tiskacím psáti.
Blbec (Deformel, radekhalak (zavináč) seznam (tečka) cz | 08.07.11 19:30)
čim blbější,tím se da lépe ovládat
A co? (Mrkva | 08.07.11 21:01)
Tak se neučí psát rukou. A co? Je normální že se některé znalosti a dovednosti stávají nadbytečnými a následně se vypouští z osnov. Kdo z vás umí latinu? Kdo z vás absolvoval náboženskou výchovu?
Nějaké elementární psaní rukou zůstane, (Dobroděj | 08.07.11 21:18)
ale už i českých soudů se dnes používá u nás v Česku na technické univesitě v Liberci vyvinutý softwer,který přímou řeč programuje do písemné podoby - není nutná písařka - pouze se provede konečná korektura, kdyby se snad nějaká chyby vyskytla.
Když půjdu dál,jednou jsme vypustili elektronického džina z láhve a teď se budeme modlit, za jak dlouho nás sežere! Vývoj se nedá zastavit a pokud už je dnes vyvinut kybernetický voják, tak nebude daleko doba, kdy kybernetické systémy vyřadí "člověka" z technologických postupů a výrob úplně, pro jeho nízkou efektivitu a hlavně, robotizovaná výroba bude lacinější!
Otázkou je, co potom s nepotřebnými zástupy lidí, ale snad se najde také řešení. Problém je,že roboti nemají patřičnou spotřebu a málo konzumují, takže se u nich špatně vybírají daně,což je kladivo na čarodejnice kapitalismu!
2 mrkva (Soudce Lynch | 08.07.11 22:19)
A když dojde barva v toneru, tak si nepošlou ani pohled.
Vždyť už i knih, začínají mít převahu ty elektronické! (Dobroděj | 08.07.11 22:34)
Rád si knihu přečtu, dobrou beletrii si vzít někam do ticha, třeba i do postele,to je radost! Ale když potřebuji nějakou cílenou informaci a v co největším rozsahu, sáhnu samozřejmně po čtečce, nebo se rovnou ponořím do internetu a žhavím vyhledávače!To s tím tonerem také půjde brzo do muzea! Když mám již dnes interaktivní ohebný displej, který se tváří jako papír,který mohu srolovat a to zdaleka není vývoj na konci!Kdo dokázal před cca 15 lety odhadnout, kam se dostane vývoj "chytrých" mobilních telefonů, které nás budou brzo přesně podle programu škrábat na pr@deli!
A co na to (MoUdrostrak | 09.07.11 00:08)
cele obsedantni purista, ligvista a DATISTA Ákran...
Ruční psaní k rozvoji mozku (Aeternitas | 09.07.11 09:09)
Tužka a papír rozvíjí pravou hemisféru mozku, která se vyjadřuje hudbou, barvami a symboly, kreslením a ručním psaním se vytváří přirozená tvořivost. Školní inteligence je zaměřena na logické, matematické a pragmatické učení, které zapojuje jen levou hemisféru. Levá hemisféra činí z lidí bezcitné a přísně logicky uvažující lidi žijící ve strachu, což je dominantou levé hemisféry. Jakmile lidi zbavíme tvůrčí představivosti – zakrněním pravé hemisféry, tím že na všechno bude tlačítko, lidstvo zdegeneruje podobně jak ve filmu Idiokracie. Lidé, kteří neumí ručně psát, budou propisku držet jako prase cvičku a jejich pokus něco poprvé napsat bude čmáranice na úrovni 2 letého dítěte. Možno vyjádřit jako snahu o zdegenerování člověka na úroveň zvířete bez vlastní představivosti, což v Americe je zaběhnuté, např. na otázku: Kolik stran má trojúhelník? Odpověď je čtyři, Irák leží místo Německa či ukáže na Austrálii a Sarah Palin vidí z okna do Ruska.
no ak vypadne prúd (Tamiral | 09.07.11 12:47)
tak si každý môže ťukať do klávesnice koľko chce. a môžte si aj hovoriť, elektronická pisateľka sotva niečo zaznamená. Ľudia si totiž zvykli na prílišný komfort a zleniveli. ale pýtam sa: čo sa stane, ak sa zo dňa na deň "stratí" elektrika? myslel niekto na krízové situácie? katastrofy? živelné pohromy? vojnu?
...a nebude to trvat ani 500 let... (commonuser | 10.07.11 01:54)
Zajímavá úvaha s těmi hemisférami? (Rene Bartosek | 10.07.11 03:16)
To vypadá na nějaký vnitřní balanc v člověku? Jaká jsou krátkodobé a dlouhodbé důsledky poškození nebo rozbití takového vnitřního vybalancování mezi logikou a těmi údajně nepotřebnými "efekty" činosti levé půlky mozku? Vypadá to, že celá polovina mozku se stala přežitkem. Holt pokrok civilizace se nezastaví před ničím, kde se na něj hrabe ta pernamentní evoluce. Pravda potenciál toho mezi ušima je využitý jenom ze zlomku, takže s "atrofovanou" levou hemisférou si nemusíme dělat starosti. Alespoň ne moc dlouho, poněvadž mám pocit, že člověk degradovaný pouze na racionalní funkci přestává být člověkem, a tudíž bude muset přejít od lidské civilizace k něčemu jinému.
číst, psár a počítat (F&T | 10.07.11 11:51)
Toto jsou tři nejdůležitější věci, které by se měli žáci naučit na prvním stupni. A ne do dětí cpát tunu hovadin, na které si ani nevzpomenou.
Je ostuda, když se vybije prodavači kalkulačka a není schopen zjistit, kolik stojí 250gramů něčeho.
To si soudruzi ve vládě myslí, že každý bude mít svůj notebook. Psací písmo je daleko rychlejší, než ťukání do klávesnice.
pro Aeternitas (Lin | 10.07.11 21:02)
Souhlasím. Psané písmo má svou nezastupitelnou úlohu v rozvíjení osobnosti člověka. Podle písma se dá usoudit na osobnostní rysy. Grafologie je na tom postavená.
Také se přikláním k názoru, (Dobroděj | 10.07.11 21:58)
že osvojení si elementárních znalostí, je pro rozvoj dítěte velice důležité. Je také dobře omezit u dítěte bezduché dlouhodobé "koukání" na televizi a hraní násilných počítačových her, nad rozumnou míru! Dítě má být vychováno v harmonickou osobnost a všeho moc škodí! Jak té techniky, tak bezduchého "biflování" pouček a vzorců, kterým mnoho školáků ani nerozumí a nikdy ani neporozumí a nebude je umět použít. Naprosto nejdůležitějsí jsou ve znalostech logické vztahy a posloupnosti! Ty jsou často důležitější, než samotné "pevné", "nadrcené" učivo, které je předmětem zkoušek a testů, a přitom je vlastně student znalostně zoufale prázdný!
Pro-palestinští aktivisté na NO FLY LIST, nařídil Izrael
7.7.11
Zdroj: http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/israel-instruc...
Klasifikace: kuriozity,politika,krimi,pravo Zprávu vložil/a Saša
ale že izrael (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 07.07.11 22:13)
toho strašáka a padoucha hraje dobře co?
Pokud si dobře pamatuji, v roce (Arkan | 07.07.11 23:09)
2005-2006 opustili Gazu poslední izraelští
osadníci a to pod násilným zásahem izraelské armády), ačkoliv ty první kubuci tam vznikly
na zakladě země legálně koupené
již v roce 1945-46. Po odchodu izraelských osadníků, kteří tam zanechali skleníky, pole atd., bylo všechno okamžitě rozkradeno, zničeno tou palestinskou zvěří. Od té doby nejsou na území Gazy žádní Židé a žádná část Gazy není okupována Státem Izrael. To že je Gaza oplocena železným, betonovým plotem či kombinací obou, plus hlídkové věže, tomu se nikdo nemůže divit, to je zabraňuje pronikání palestinských teroristů do Státu Izrael. A evidentně to funguje.
Myslím,že se siofašista Arkan projevil jasně! Výraz "palestinská zvěř" je zcela výmluvný! (Dobroděj | 07.07.11 23:45)
Palestinci rozbili zařízení po okupantech ze zcela pochopitelné nenávisti! (Dobroděj | 07.07.11 23:56)
Už od roku 1947 jsou Palestinci vražděni židovskými teroristy,celé vesnice dopadly jako naše Lidice - z Gazy byl postupně učiněn koncentrák! Já bych ti ty dobytku Arkane přál,abys musel v Gaze žít a snášet ústrky "židovských" nadlidí na kontrolních stanovištích a jinde! Však všeho dočasu, i do Izraele a Palestiny dojde spravedlnost a potom i "nadlidé" z Izraele dostanou stejným dílem ochutnat,co po léta Palestincům tropí! Celý svět už dnes ví, co jsou sionisté za dobytek a mohou používat jakoukoliv propagandu a bude jim málo platná! Na každou svini se někde vaří voda a sionisté také okusí, co zaseli!
Naposled fuj. (bejbous | 07.07.11 23:58)
Nebudu si kazit náladu hnusem od Arkana, radši to tu nebudu číst.
Země zlu zaslíbená? (Dobroděj | 08.07.11 00:01)
Rolník jedoucí obdělat své pole zjistí, že mu kdosi kus zabral. Do domu vám vpadnou cizí lidé a před zraky policie či armády vás vyhodí, s nábytkem v tom lepším případě. V rámci preventivní detence být až osm let bez soudu zadržen. Dvě pětiny dospělé mužské populace mají zkušenost s detencí či vězením. Ročně stovka nelegálních poprav, z toho třetina omylem. Dva různé metry úřadů na stejné problémy. A takto a podobně to běží již 60 let.
Pár detailů z vyprávění Australanky Bridget Chapellové a Američana Ryana Olandera, zahraničních aktivistů ISM, kteří na Západním břehu Jordánu, na území Palestiny okupovaném Izraelem, strávili loni a letos několik měsíců a dokumentovali život tamních obyvatel a činnost izraelské policie a armády, resp. sil palestinské samosprávy.
Bridget s roztrpčením hovoří o tom, co »jediná demokracie na Blízkém východě« provádí, jak porušuje mezinárodní dohody, konvence a rozhodnutí OSN. Že zločinem Palestinců je už jen to se v Palestině narodit. Jak skupin
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:02)
Jak skupiny izraelských osadníků zaparkují své karavany někde na okupovaném území a zabírají Palestincům zprvu pole, olivové háje a vodu, později domy (občas s užitím třeba i falšovaných dokumentů z dob před vyhlášením států Izrael a Palestina v r. 1947), kradou ovce, střílejí po osamocených chodcích, odpalují malé rakety (stejně jako Hamás z Gazy). Někteří Palestinci se tak v životě stali již podruhé uprchlíky. Často přitom izraelští osadníci střídají vojáky opouštějící základny, čímž Izrael jasně porušuje jednu z protiokupačních Ženevských konvencí. Někdy je to moc i na izraelskou vládu, za její nápravná opatření se však osadníci mstí útoky na Palestince. Občas najdou odpůrci okupace, zejména úřady pronásledovaní zahraniční aktivisté, zastání u Nejvyššího soudu. Většinou však Palestince kontakt s úřady utvrzuje v pocitu bezmoci – když oni nelegálně přistaví kus domu, je zle a mají ho zbourat, když je ale z tohoto domu vypudí osadníci, tak ti přístavek likvidovat nemusej
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:05)
Většinou však Palestince kontakt s úřady utvrzuje v pocitu bezmoci – když oni nelegálně přistaví kus domu, je zle a mají ho zbourat, když je ale z tohoto domu vypudí osadníci, tak ti přístavek likvidovat nemusejí a mohou jej obývat. Převládající trend je jasný: vytěsňování Palestinců z jejich domovů na okupovaných územích. Všude ve světě - mimo Palestinu - to hlavní mediální proud nazývá etnické čistky.
Kamery zahraničních aktivistů ISM někdy osadníky, policisty či vojáky odradí, nebo alespoň zmírní brutalitu z jejich strany. Hlavně samopalů a tanků, štíty policistů a lžíce buldozerů nejsou přitažlivými filmovými hrdiny v boji proti nenásilnému odporu, proti dětem, plačícím ženám, bezbranným mužům. V Caterpilaru a Komatsu by se mohli podívat, komu prodávají své výrobky, případně stavbaři by se příště mohli zamyslet, zdali kupovat stroje války, okupace a násilí. To je již téma kampaně BDS – bojkot, stažení investic, sankce. Okupace Palestiny je totiž zlatý důl. Např. jen stavba
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:06)
Např. jen stavba apartheidní zdi: je jednou tak vysoká, jako byla berlínská, a navíc je dvojitá. Nenásilí ale už má své plody, např. obyvatelé Bejt Džala nedaleko Betléma opakovanými demonstracemi prosadili, že zeď nestojí na jejich pozemku, ale na území Izraele.
Zahraniční aktivisté ISM mají volbu – mohou se vrátit domů. Bridget a Ryan ale neodešli, museli je vyhostit. Palestinci mají domov tam. Mohou si jen vybrat, zda okupační moci alespoň nějak odolávat, či s ní kolaborovat. Palestinská samospráva často kolaboruje – tak, jak to ostatně činili mnozí domorodci v koloniích a jak kolaborují úředníci neokoloniálních států s bývalými metropolemi i dnes. Například zatýká podezřelé a předává je izraelským úřadům. Vybírají si i Izraelci. Spolu s domorodci chodí protestovat i někteří osadníci či bývalí vojáci. Za sionisty se neoznačují jen ti, kteří jsou militantní a považují se za předurčené, ale i ti, kteří chápou a akceptují práva Palestinců.
Po 60 letech ponižování a státního ter
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:09)
Po 60 letech ponižování a státního teroru z jedné strany se zahraniční aktivisté nediví hozenému kameni. Vědí ale, že násilí, rakety či sebevražedné atentáty problém neřeší.
Po 33 stoletích bojů i soužití nikam nevede spor, kdo byl na území Izraele - Palestiny dříve, ale jaké státy zde budou. Apartheidní, či spravedlivé ke všem obyvatelům? Budou zaslíbené zlu, či dobru?
Izrael je nacistický přežitek (Dobroděj | 08.07.11 00:15)
"Stručně řečeno není problém s Izraelem jako takovým, jak je někdy naznačováno - že je evropskou „enklávou“ v arabském světě, ale spíše, že přišel příliš pozdě. Byl jako separatistický projekt teprve koncem 19. století importován do světa, který byl v pohybu, do světa individuálních práv, otevřených hranic a mezinárodního práva. Myšlenka na dokonalý „židovský stát“ – tedy stát, v němž jsou židé a židovské náboženství privilegováni, a z nějž jsou nežidovští občané navždy vyloučeni - patří do jiné doby a na jiné místo. Krátce řečeno - Izrael je přežitek." (Tony Judt, 2003)
Nová směna (RomanTička | 08.07.11 00:47)
Koukám, že zmrdi typu Koubek Vanguard mají dovolenou, takže byl nasazen Arkan...
Romantičko, chci tě zcela ignorovat, (Jiří Koubek | 08.07.11 04:13)
takže neber si mé jméno do huby. Diskuse s tebou nemá vůbec žádný smysl. No a má neaktivita je spíše dána neochotou poslouchat ve svém volném čase urážky od lidí, jako jsi ty, dá-li se hmota, z níž jsi vytvořen, ještě nazývat člověkem. Ovšem s mnoha lidmi zde se tady rád na nějaké téma slušně a věcně pobavím, pokud je téma, které mě zajímá (popřípadě do nějž vidím).
Lepší už to nebude... (pjn, pjnowak (zavináč) inmail (tečka) cz | 08.07.11 08:44)
Podle pravidel národa, jsem po matce žid. Na téma palestiny jsem se bavil jen z babičkou. Tahle úctyhodná žena mi kdysi pravila: "Ať si každý říká co chce, ale jednou se v tichosti se souhlasem Staliana a Britského premiéra rozhodlo, že vznikne stát Izraela dali se mu hranice. Podle mého, jsou Židé, dnes již na cizím území a podle toho na ně Arabský svět nahlíží. Kdyby umožnily židé Palestině přístup k moři v rozumné délce ( alespoň pro 2 větší města) byl by v té zemi už dávno mír a všichni sousedi by spolu čile obchodovali. Takle tam poteče krev, dokud se budou židé opírat jen o svojí tisíciletou minulost a nebudou ochotný tolerovat názory druhých a změny za staletí. Pro jejich tvrdohlavost byl národ židovský rozmetán do koutů světa, a až se naučí tolerovat názory druhých, měl teprve vzniknout stát Izrael." Přesto, že to je proti mé krvi, vím, že měla a má pravdu.
Pane Romane Tičko (Vopice | 08.07.11 09:46)
Nesrovnával bych pana Koubka, který není takový pošahanec s Arkánem, který je fašistický nacista (své zkušenosti sbíral v STB) a jeho jedinou zábavou je zabíjení "divochů". Pan Koubek je jen zmatený. Arkán je fanatik.
Ad Vopice: (Vodník | 08.07.11 19:22)
neřekl bych, že je pan Koubek zmatený. Má jiné a pro mě zcela nepřijatelné názory, ale nepamatuji se, že bych byl svědkem nějakého jeho lhaní, demagogie nebo jiných prohřešků proti diskussi.
Bývalý Veľký čarodejník Ku Klux Klanu, David Duke, americkým prezidentom?
7.7.11
Zdroj: http://www.aktuality.sk/clanok/189720/byvaly-velky-carodejni...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a sxg
No - pokud ho bude podporovat "zidovska lobby" (Esmate, esmate (zavináč) gmx (tečka) net | 08.07.11 07:23)
tak urcite volby vyhraje. :-)
Duke for president!
(svornost | 08.07.11 07:50)
Pokial sa k tomuto kroku DD odhodla, zrejme budeme svedkami najvacsej antikampane v celej historii USA. Na druhu stranu, Duke je jeden z mala ludi, ktori by si prezidentske kreslo naozaj zasluzili.
Nic neni nemožné .. (pjn, pjnowak (zavináč) inmail (tečka) cz | 08.07.11 08:49)
Když může popírače holokaustu světit církev na kněze a Biskupya, Americký pezident mít babičku afričanku (za Američana jsou bráni, až vnuci přistěhovalců, a Americkým prezidentem, může být jen Američan. Tedy až Obamův syn), tak proč ne rovnou čaroděj Ku Klux Klanu.
(svornost | 08.07.11 11:26)
pjn: Ocividne mate o Dukovi informacie iba z jedneho clanku. Veci treba delit na zakonne a nezakonne. Pokial zakony hovoria, ze prezidentom moze byt az Obamov syn, tak maju nezakonneho prezidenta a treba ho vykopat prec. Pokial ale viem (mozem sa mylit), v ziadnom zakone nie je povedane, ze byvaly clen rytierov KKK alebo nejakej inej legalnej organizacie nemoze byt prezidentom USA. Duke zasvetil cely svoj zivot za pravo uchovat svoju kulturu, svoje korene. A prave toto Amerika potrebuje.
To se snad najde nějaká jiná držtička, i když je to tak trochu jedno! (Dobroděj | 08.07.11 22:43)
Ke zvolení potřebuje prezidentský kandidát cca 4 až 5 miliard USD a potom se musí rychle rozpomenout, od koho peníze na kampaň dostal. Prezident je do určité míry nezávislý, ale kde ta míra nezávislosti je, tak to zase asi moc lidí neví! Ani učiněný despota si nemůže dělat co chce! Dnes je trochu jiná doba a bez ohledu na korporátní a globální zájmy planetárních hráčů se neuprdne na zemi ani užovka!!!
Největší demonstrace světa proběhla v Libyi na podporu Kaddáfího
7.7.11
Klikněte si na odkaz, je tam video z demonstrace.
Rusko zveřejnilo snímky ze svých vojenských satelitů, které usvědčují NATO ze lží. V prvých třech měsících se vojenské letecké síly Libye nezúčastnily žádných akcí proti obyvatelům a žádných masakrů.
Zdroj: http://mathaba.net/news/?x=627456
Klasifikace: politika,krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Je to válka pro Izrael (kulíšek | 07.07.11 18:43)
uk.ibtimes.com/articles/156414/20110602/the-libyan-rebels-seek-diplomatic-ties-with-israel-says-french-writer.htm
"The future regime will work with
other democratic countries, inclusive
Israel."
- Takže ropa a voda půjde do Izraele, hádám že privatizace proběhne také ku prospěchu Izraele. Ze soběstačné, suverenní země se stane sionistická kolonie a protektorát.
Za tohle povstalci bojují!
Novinam tato zprava usla, protoze se (Arkan | 07.07.11 19:35)
jim momentalne nehodi uverejnovat takoveto zpravy. Plukovnik Qaddafi se nikdy nechoval ke svemu lidu jako napr. syrsky prezident Bashir Assad [i kdyz i ten je jen slaby odvar sveho otce]; a presto, ze si jiste prikradal pro sebe a svou rodinu, kmenove nacelniky, [to same delal i Sadaam Hussain], nicmene i pro prosty lid [kterych je pouhych 6.5 milionu na rozdil od egyptskych 82 milionu] zbylo dost,aby meli bezplatnou lekarskou peci, skolstvi, kvalitni silnice, podporu v nezamestnanosti, podpory na deti atd., atd. Musel ale nekde udelat chybu a nakoupit spatne zbrane, protoze jinak by spojenci NATO nemohli tak beztrestne bombardovat Lybii. Prezident Bashir Assad by jim [NATO] asi - za pomoci Iranu - dal daleko agresivnejsi odpoved a mnoho NATO pilotu a posadek by skoncilo bud v mori ci v syrskem zajeti. Ale Syrie nema tolik oleje, vody ci zemniho plynu jako Lybie, tak proc zacinat novy problem?
Fakta o Kaddáfího "zelené" Lybyi (Dobroděj | 08.07.11 00:30)
Co všechno lze najít o údajném vrahovi z Tripolisu na Wikipedii? Co všechno tento autokrat (vládne už déle než 40 let) stihl pro svou zemi udělat do té doby, než do ní vtrhla Západní »koalice«...?!
V zahraniční politice utužoval vztahy s arabskými zeměmi. V roce 1970 se jmenoval premiérem i ministrem obrany a podařilo se mu vynutit zrušení americké vojenské základny na předměstí Tripolisu a britské vojenské základny v Tobruku.
Do konce téhož roku vyhnal asi 20 tisíc obyvatel italské národnosti. Základem jeho hospodářské politiky bylo znárodnění ropných rafinérií. Zakázal také alkohol a hazardní hry. V době, kdy přebíral vládu, patřila Libye k nejchudším zemím světa; dnes má nejnižší podíl obyvatel žijících v chudobě z celé Afriky.
Během jeho vlády stoupla gramotnost z 10 % na 88 %. Vytvořil zdravotnickou síť na dobré úrovni (před jeho nástupem k moci bylo 10 % Libyjců slepých, v některých oblastech polovina lidí trpěla trachomem, více než třetina kojenců umírala do jednoho roku). Průmě
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:32)
Průměrný věk dožití je dnes nejvyšší na kontinentě (muži 75 let, ženy 80 let; tedy vyšší než v České republice...)! Veřejný dluh je druhý nejnižší na světě... Jen pro připomenutí
Výše zmíněné údaje jsme si ověřili i ve slovenské mutaci...: Líbya v číslach a faktoch - diktátorský režim, v minulosti podporovaný aj Západom, dokázal mimo iného aj toto:
HDP na obyvateľa 14 192 USD;
Mesačná podpora v nezamestnanosti 730 USD;
Mesačný plat zdravotnej sestry 1000 USD;
Príspevok pri narodení dieťaťa 7000 USD;
Mesačná podpora nesamostatne zárobkovo činných (závislých) osôb 1000 USD;
Nevratná dotácia štátu na získanie bytu pre novomanželov okolo 64 000 USD;
Nevratný príspevok na prevádzkovanie živnosti 20 000 USD;
Cena benzínu 0,14 USD/liter.
Zdarma je:
zdravotná starostlivosť a časť liekov,
školské vzdelanie,
vzdelávánie a stáže v zahraničí: platené štátom,
nájomné: neexistuje,
platby za energie v domácnosti: neúčtujú sa,
automobil: zvyčajne až do 50 % dotuje štát
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 08.07.11 00:35)
Zdarma je:
zdravotná starostlivosť a časť liekov,
školské vzdelanie,
vzdelávánie a stáže v zahraničí: platené štátom,
nájomné: neexistuje,
platby za energie v domácnosti: neúčtujú sa,
automobil: zvyčajne až do 50 % dotuje štát,
úvery bez úrokov, iba bankové poplatky a zvláštne služby,
systém obchodov pre mladé rodiny (nie bohaté) za dotované ceny výrobkov,
alkohol je absolútne nežiadúci, jednoducho nie je!
Nová směna (RomanTička | 08.07.11 00:48)
Koukám, že zmrdi typu Koubek a Vanguard mají dovolenou, takže byl nasazen Arkan...
RomanTička - Máš pravdu (kulíšek | 08.07.11 02:54)
Jakoby za Arkana psala jiná směna :D
Když je denní směna, píše se např. Kaddáfí a když nastupuje noční, najednou je to Qaddafi :D Dvě možnosti - Buď dobrej matroš anebo jiná směna, která kašle na direktíva :)
Já bych řekla (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 09.07.11 16:14)
že na spoustu věcí má Arkán vcelku realistický pohled, takže nechápu, o co vám teď gou. Samo, je mi jasné, že klasický evergreen na těchto sránkách, tj. Izrael vs. Palestina, vidí jinak, ale o tom přece diskuse jsou, ne?
A jeho lingvistické elaboráty přecházím... někdy...
Proč má Švédsko zdravé finance a užívá si prosperity? A Česká republika si užívá "škrtů" a "opasků"?!
7.7.11
Zatímco Česká republika zavírá jednu ambasádu za druhou, ruší se obchodní zastoupení, jde Švédsko úspěšně naprosto OPAČNOU CESTOU... Úspěšně?! Co na to čeští vládní "škrtači" a "utahovači"?
Rozhovor s Torbenem Andersenem uveřejnil Český rozhlas.
Zdroj: http://www.rozhlas.cz/zpravy/ekonomikavevrope/_zprava/t-ande...
Klasifikace: politika,ekonomika,finance Zprávu vložil/a MoUdrostrak
Švédsko má naprosto veřejné a otevřené finance, (Dobroděj | 07.07.11 16:20)
takže se tam špatně krade!!! Daně ve Švédsku jsou veřejná informace a každý si o druhém může zjistit, kolik platí!!!! Kdo tady v našem Českozlodějsku ví, kolik Kraďousek vybere daní a jak je rozděluje a kdo si to může zkontrolovat? Odpovím si sám,nikdo!!!! A tady je zakopaný pes. Jsme okrádáni, ohlupování a politici si s námi stále úspěšněji a drzeji vytírají prdel!!! Je nutné jim zatnout típec, jinak se nic nestane!
Sic! (Vopice | 07.07.11 18:08)
Vážený pane Moudrossstraku. Již po několikáté jsem si všimla, že nevíte, co znamená sic! Sic není nějaké citoslovce údivu, nýbrž to znamená doslovnou citaci. Takže se například používá, když citujete něco, kde je pravopisná chyba, pak napíšete sic, aby bylo jasné, že za debila nejste vy. Doporučuji další výklad například zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Sic
Modra straka je proslula tim, (Arkan | 07.07.11 19:05)
ze rada pouziva cizi slova, aniz by jim plne rozumela. Nedavno Modra straka psala o setkani s polygoty, myslice tim setkani s POLYGLOTY. Ale cloveku, ktery neustale pise kapitaliSSmus, JuYsEj, autocenSSura, pravicujici, cenzurujici, tunelujici atd., navic dela i gramaticke chyby, tomu to musite prominout. Jak se jiz v Bibli pravi, "...blahoslaveni chudi duchem, nebot jejich jest kralovstvi nebeske". In nomine sanctae Trinitatis, benedictus, qui venit in nomine Domini.
opatrně (ad infinetum, infinetum (zavináč) gmail (tečka) com | 07.07.11 23:40)
Arkane, aniž bych jakkoli omlouval Moudrákovo znásilňování "sic," protože je pravda, že se teď stalo moderní a hodně lidí ho przní, tak Vy, prosím, zameťte nejdřív na svém prahu. Zvykl jsem si číst strašlivě napsané texty, tady, nebo kdekoli jinde na netu. Prostě proto, že bych jinak neměl vůbec co číst. Ale nasazovat na někoho, když sám neumíte napsat kibuc (přečtěte si, jak jste to napsal ve Vašem komentáři k NO FLY LIST), to si dovolí jenom někdo, kdo má v kapse dvojí metr. Smiřte se s tím, že málokdo tu umí psát bez chyb. Vás nevyjímaje.
Vopice & Akran (MoUdrostrak | 08.07.11 00:01)
Doporucuji Vopici a Akranu vice pece o vseobecny rozhled: blog.wuwej.net/2005/09/14/co-znamena-sic-ve-vete.html
Tupymi bezobsaznymi snahami o podpasofku ztrapnujete pred publikem jen sami sebe/a sve loutkare a zivitele:-)
Nová směna (RomanTička | 08.07.11 00:48)
Koukám, že zmrdi typu Koubek a Vanguard mají dovolenou, takže byl nasazen Arkan...
Moudrossssssstrááááku (Vopice | 08.07.11 09:53)
Dobře se vykrucujete, ale vy to používáte jako citoslovce údivu, což je rozhodně nesmysl. Nejde jen o tento příspěvek, vy to používáte neustále špatně. Ale budiž, najděte si ještě nějaký blog, který vám to potvrdí, nejlépe někoho z pomocné školy.
Mila ctinehodna Vopice, (MoUdrostrak | 08.07.11 11:38)
pokud byste nebyla handikapovana sjetym a nekvalitnim zrakem, dale byste se neztrapnovala.
Blog preteka linvistickymi odkazy.
V diskusi pod nim, quantum nazoru nejspis opet lingvistu nebo prekladatelu
Shromáždění Syntagma varuje Troiku, banky a investory
6.7.11
Diktátorská vláda, která nezastupuje řecký lid, právě navrhuje zákony, které umožní prodej řeckého státního majetku a země proti vůli většiny občanů.
Oznamujeme všem těm, kteří se těší na investiční příležitosti, že ve velmi krátkém čase svrhneme tuto vládu a všichni odpovědní se budou zodpovídat ze svých zločinů proti lidu této země.
Varujeme každého investora před účastí na aukci či prodeji našeho veřejného vlastnictví, natož před jeho koupí. Až dosáhneme suverenity naší země, přijdou o všechno, co si takto koupili, a peníze z těchto ilegálních obchodů jim nebudou refundovány.
Navíc je varujeme, že až znovu získáme vládu ve své zemi, neboť budeme bránit naše práva, jak jsou zmíněna v řecké ústavě a uznána mezinárodně jako Lidská práva, provedeme všechny nezbytné kroky, abychom tyto jejich investice anulovali.Žádný budoucí investor by se neměl odvážit pokračovat ve výhodném nákupu řeckého veřejného majetku a země, aniž by si uvědomil riziko takové investice.
Jejich investice bude v tomto případě "vítána" v zemi, kde se vždy, když se někdo pokoušel vzít lidem svobodu, narodil nový Kanaris nebo vyletěl do povětří most stejně, jako ten nad Gorgopotamos river.
Zdroj: http://www.occupiedlondon.org/blog/2011/07/04/650-syntagma-a...
Klasifikace: politika,ekonomika,finance Zprávu vložil/a maru
Kdo Řecku půjčoval,ať nese ztráty (Dobroděj | 06.07.11 21:20)
Každý Řek dluží za svůj stát 30 tisíc EUR. Tam by se Kalousek mohl vyřádit, když by rozesílal složenky – na každou hlavu včetně nemluvňat připadá třičtvrtě miliónu korun.
Kdo to prožral? Běžný občan těžko, i když možná jižanská letora k tomu přispěla. Odpovědní jsou politici, že dovolili zadlužování u mezinárodních lichvářů. Nemám čísla, ale nedivil bych se, kdyby ten astronomický dluh představoval pouze složené úroky, tedy úroky z úroků. Jinými slovy, zemi zadlužili politici, kteří si kupovali čas na své rozmařilé vládnutí. Kdo to dopustil? No přece ti, co jim půjčovali a vydělávali na tom. Ti by podle zákonů tržní ekonomiky teď měli odepisovat ztráty. Jenže tržní ekonomika už neexistuje; zejména v EU. Odehrává se pouze dělba moci s neustálou konfrontací vlivných politických a vlivných finančních kruhů. Jde spíše o koexistenci a symbiózu, kde kompromisy se dělají na účet závislých a ovládaných.
Peníze jsou pro ovládání dlužníků dobrým nástrojem. V mezinárodním
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 06.07.11 21:22)
Peníze jsou pro ovládání dlužníků dobrým nástrojem. V mezinárodním právu se netrestá lichva, útisk ani vydírání. Jen v tomto velkém světě je možné nesolventnímu dlužníkovi ještě zvyšovat úrokové sazby. Normální věřitel, aby zachránil své peníze, by musel jednat s dlužníkem o úlevách v čase i v úrokových sazbách.
Jen mezinárodní finanční loupežníci mají na černou práci ratingové agentury. Ano, jsou to ty zprofanované a podjaté subjekty, které se zcela zdiskreditovaly před poslední finanční krizí, o níž v předvečer neměly ani potuchy. A ty dlužníkům úroky zvyšují tím více, čím je jasnější, že dluhy z nakumulovaných úroků nebude nikdy možné splatit. Oni dobře vědí, že to finanční letadlo nedoletí. Ale pro ten případ jim už jednou - při odvracení bezprostředních dopadů poslední krize - vyšel model, že zisky jsou sice privátní, ale ztráty je nutno zespolečenštit, jinak by živelně přišli nevinní a celá ekonomika o vklady i investice. A tímto vyděračským potenciálem s
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 06.07.11 21:28)
A tímto vyděračským potenciálem se dosáhne toho, aby peníze zůstaly odpovědným „loupežníkům“ a ostatní to zaplatili. Dneska už se manažeři finančních obrů na hliněných nohou smějí a mají dokonce sexuální apetit. A tak německé i francouzské banky, které se v Řecku finančně angažovaly, jsou nejen v klidu, ale ještě vydělají na zvýšení úrokových sazeb. Dokonce probíhají spekulační přesuny dluhopisů do poboček bank v zemích, kde to přinese i měnový bonus. A Merkelová se Sarkozym organizují záchranné fondy, aby jejich banky mohly slíznout smetanu. Aby to bylo bez rizika, tak i náš Nečas s Kalouskem podepisují protizákonně ručitelské závazky za desítky miliard korun, ačkoliv nejsme v eurozóně. Ale nejde jen o peníze. Za nimi je i politický diktát. Řecko je už de facto protektorátem. A co říct o Kalouskovi, který, který hraje telenovelu o zodpovědném hospodáři, doma nám rozesílá složenky, ale na cizí dluhy peníze má? Jsme ještě suverenním státem?
Trenink na "oddluzeni" JuYsEj=naseho Bratra & Vzoru (MoUdrostrak | 06.07.11 22:49)
Sili ve mne pocit, ze cela trpka saSSkarada okolo Recka (za vydatne pomoci emerickych ratingovych agentur) je nacvikem (a laboratori nalad oVcanu) na nevyhnutelne vyporadani nesplatitelneho emerickeho dluhu - vuci svetu i drobnyn pravicujicim veritelum.
.. a proto vzpomenme na holokaust .. (steve | 07.07.11 03:16)
.. jak chradnou a chradnou ..
prodej řeckého státního majetku a země proti vůli většiny občanů (waterfall | 07.07.11 13:01)
Řecký majetek již není řeckým majetkem... Tak jako vám propadne dům při splácení hypotéky, i řecko dnes ovládají jeho věřitelé.... Řekové si sami měli rozmyslet, na co si půjčují... nevědomost neomlouvá... ani u osob, ani u států... A svádět to na osobu "neznámého politika" je ještě trapnější... Chtěli olympijské hry, chtěli vojenské loďstvo, chtěli brzké důchody a vysoké platy.... ??? Tak jak můžete tvrdit, že to "neprožrali" obyčejní lidé... jistěže to prožrali PŘEDEVŠÍM obyčejní lidé... Samozřejmě nepochybuji, že i tam si elita dostatečně "přikradla"... Ale i kdyby nadhodnotila vše o 50% (není to moc pravděpodobné), tak druhou polovinu prožrali obyčejní lidé, a ti ji také musí zaplatit... nebo odpracovat...
Chtěli vopjenské loďstvo? (Rene Bartosek | 07.07.11 14:08)
Registroval jsem informace, že během minulého roku byla řecká vláda přinucena dodržet zbrojní rozpočet. Museli koupit jakousi fregatu z Itálie. Befel šel z EU. Jinak tam máte základní chybu. Většinu řeckého dluhu prej tvoří úroky. Taková lichva ve velkém. To máte jak když tady v USA splácíte 10 let 1500 babek na barák a po deseti letech údržby svýho báráka, zjistíte, že z vašeho dluhu byly splacena směšná částka.
http://www.outsidermedia.cz/Demokracie-vs-Mytologi...
befel z EU ?? (waterfall | 07.07.11 15:39)
On v tom EU sedí nějaký Mefistoteles či jiný ďábel ? A nebo to bylo tak, že Řecko se upsalo NATO, že bude řešit vojenské věci tak a tak... a pak bylo druhými stranami smlouvy nuceno dostát svým závazkům... Úrok samozřejmě tvoří odměnu za půjčení pěněz... pokud najdete někoho, kdo půjčí zadarmo, je to vaše plus... řecko, díky vstuu do eurozóny našlo mnoho věřitelů, kteří chtěli minimální úrok, protože byl jištěn eurem... nyní už vidí, že EU dosud není jednotná... zatímco švédsko a německo postupují správně, tak řecko, itálie a další PIIGS kašlou na společnou domácnost... Příklad za všechny, představte si řecko v eurozóně, jako když máte společný byt se snědým čechem z jisté minority... Necháte ležet na stole obálku se sto tisíci a budete věřit, že ji tam na konci roku zase najdete... Prostě "něco" nezafungovalo... důvěra nestačila, chyběl dozor... EU zvolilo společnou měnu, ale nezvolilo společné fiskální zbraně: daně a nezávislý dozor... řekové (a další) uděla
Automaticky kráceno
Řecko je nuceno pod sankcemi nakupovat zbraně z Německa a Francie, (Dobroděj | 08.07.11 01:03)
jinak nedostane půjčky!Sarkozy se vyjádřil jasně, když Řecko od Francie neodebere nasmlouvané zbraně, žádná půčka nebude!
Řecko se potýká s obrovským schodkem veřejných financí, nad vodou ho drží půjčky. Přesto vydává na armádu nejvíc peněz v Evropě.
Řecko je pátým největším kupcem zbrojní techniky na světě. Vydržuje obrovskou kavalerii, má 1612 tanků, tisícovka z nich jsou německé Leopardy, které Řeky stály nejméně dvě miliardy eur (48 miliard korun).
Řekové přitom Leopardy nemohou použít, protože kvůli úsporným opatřením jim chybí munice i vycvičené posádky.
Jedenáct milionů obyvatel Řecka chrání 133 000 vojáků. Pro srovnání: desetimilionové Česko brání 34 000 vojáků.
Hmm, (Rene Bartosek | 08.07.11 01:07)
ještě jednou hlavní položka řeckých dluhů jsou úroky tečka. Druhá věc dokud nebylo rozhodnuto o projektu euro, tak MMF a západovevropští hlavouni kritizovali Řecko za špatný stav finací. To Řekové měli svou drachmu. Pak najednou obrátka o 180 stupňů. O tom, že nikde na světě obyčejní lidi nechodí masově se zlatým padákem do důchodu žádná. se zlatým padákem odcházejí pouze grázlové, čím větší neschopný a všehoschopný prašivec, tím větší zlatý padák. Mno, tohle se dělalo v zemích třetího světa léta, dokud systém na nekryté peníze byl schopen vegetovat, tak to fungovalo. V Řecku to fungovat nebude, války jsou jak ukazuje Kadáfí drahý a najet s tankama do Řecka v rámci internacionální pomoci by na panáka v Bruselu nevrhalo to nejlepší světlo u euroobčanstva.
45 % dětí v prefektuře Fukušima testováno pozitivně na ozáření
6.7.11
Ve většině případů byly děti vystaveny radiací 0,04 mikrosievertů za hodinu. Nejvyšší naměřená hodnota byla 0,1 mikrosievert u jednoročního dítěte. Vláda stanovila hranici 0,2 mikrosievertů za hodinu, tuto hranici nedosáhl nikdo, takže nebude přikročeno k nějakým radikálnějším krokům.
Chci jen doplnit, že míra ozáření se vyhodnucuje v čase. Například norma stanoví, že člověk by neměl být vystaven radiaci vyšší než 1 milisievert (1 milisievert=1000 mikrosievertů) za rok. Ale například při mamogramu dostane žena ozáření až 5 milisievertů nárazově.
Zdroj: http://rt.com/news/fukushima-children-positive-radiation/
Klasifikace: zdravi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Hlavně jak se tady propaganda mohla upsat posledních 20 let o Černobylu, (Dobroděj | 06.07.11 20:57)
že "komunistům" v SSSR bouchla atomovka a to se na západě nemůže stát, protože na západě jsou všechny jaderné elektrárny bezpečné!
Fukušima je horší než Černobyl, také vláda lhala a bagatelizovala důsledky!
Pokud si pamatuji, tak výbuch (Arkan | 07.07.11 02:00)
Černobylu nebyl způsoben zemětřesením a následným tsunami (v té oblasti Ukrajiny doposud není žádné moře či oceán), nýbrž lajdáckou "údržbou" sovětských specialistů a celkově špatnou základní konstrukcí celé té atomové elektrárny. Pokud jde o to lhaní, tam sovětští soudruzi časově překonali i japonské soudruhy. Nakonec o tom psal ve svých pamětech i soudruh Gorbačev, který měl být jako první obeznámen s aktuálním stavem. Japonská jaderná elektrárna neměla být postavena na tomto místě v první řadě, neboť je to oblast, která i v minulosti zažila zemětřesení a tsunami, nicméně postavena byla a nikdo nepředpokládal, že postavená zeď (10 až 12 metrů) kolem JE nebude dostačující. Průmyslové Japonsko totiž potřebuje elektřinu, navíc na rozdíl od Evropy nemá uhlí, naftu či zemní plyn a ty jejich řeky nejsou dostatečně silné a dlouhé (na rozdíl od Rakouska či dokonce i ČR), aby se tam daly stavět velké přehrady. Tady v Quebeku máme na severu velké řeky a velké přehrady, k
Automaticky kráceno
které dokáží zásobovat (Arkan | 07.07.11 02:10)
relativně lacinou elektrickou energií, rozhodně daleko lacinější než v ČR, celý Quebek, ale i stát Vermont, stát New York a další části oblasti zvané New England a to jsou - se svým počtem obyvatelstva - velcí konzumenti elektřiny. Není divu, že jsou Američané ochotní investovat velké peníze do výstavby nových elektráren na severu Quebeku a světe div se, místní Indiáni a Eskymáci si vůbec nestěžují, protože to bude obrovský přínos peněz pro jejich regiony.
Hmm, Japonsko potřebuje energii. (Rene Bartosek | 07.07.11 02:17)
Pravda. Otázka je za jakou cenu? Dopad Fukušimi na celou japonskou ekonomiku bude tvrdý, dokonce i bez etiky, ekologie a jiných kulturních přežitků. Vše lze přece zrecyklovat, i radiokativní lidské orgány, které nebudou kosher pro translataci. Ono se to promítne i v globálu, protože v Japonsku se realizuje ve velkém hromada unikatních výrob věciček do všeho možného, bez čeho se moderní člověk prej neobejde. Uvidíme, zda to je takové terno a Japonci mají jadernou energii za dobrou a přijatelnou cenu. Teď o tom bude přemýšlet hodně Japonců a nejenom úspěšní ekonomové v jaderném byznysu.
transplataci (Rene Bartosek | 07.07.11 02:18)
ať se zbytečně nerozčilujete.
Jaderná elektrárna v oblasti Fukušima (Arkan | 07.07.11 02:55)
není jediná jaderná elektrárna v Japonsku, takže -given enough time - Japonci si s tím nějak poradí, ale popravdě řečeno nemají žádnou jinou možnost elektřinu vyrábět a jak známo bez elektřiny se prostě nedá nejenom vyrábět ale ani slušně žít. Pokud nenajdou nějaké zdroje oleje, uhlí či zemního plynu v teritoriálních vodách Japonska, nezbývá jim než pokračovat ve výrobě elektrické energie v jaderných elektrárnách. Budou pravděpodobně jejich provozu věnovat větší pozornost, ale to je v podstatě vše co mohou dělat. A ten fakt, že v prefektuře Fukušima bylo testováno 45% dětí pozitivně na ozáření, to mě moc nepřekvapuje, protože po výbuchu či selhání jaderné elektrárny se to dá asi očekávat. V Kanadě žádné děti netrpí jaderným ozářením, protože - teď přijde ta kontrolní otázka - tady k žádnému výbuchu nedošlo. Good night, René.
Co na to pan Kysucan? (MoUdrostrak | 07.07.11 11:59)
V dobe tesne po vybuchu, mne psaly moje japonske kamaradky (nektere v te chvili i mimo Japonsko), ze se boji, ze urady tutlaji tehdy zverejnovany rozsah katastrofy. V Japonsku je to pry tradici, si drzet tvar do posledni chvile. Hodne indicii jim napovidalo, ze to bude tak i v pripade tehle obrovske katastrofy. Jedna z nich mi psala, ze muze ihned opustit Japonsko (nejen ke mne na navstevu, kdyz jsem ji na neomezenou dobu zval), ale je ji lito lidi, ke kterym by se nedostavaly pak penize, ktere by misto v Japonsku, utracela v zahranici. Ale stejne vedela, ze se v Japonsku nebude citit ani nezpecne, ani v pohode od ted pri kazdem dalsim zemetreseni. I kdyz drive je od malicka nebrala vazne.
Zajimave je, ze Japonci maji takove silne "zle" kolektivni. Nedokazu si predstavit, ze by zamozni tunelari v Cechach citili s naivnimi zasazenymi oVcany a prezivali by v narusene infrastrukture, kde nekolik hodin denne nejde elektrina, netopi se a nikdo nevi, zda nedojde k opakovani katastrofy... Natoz postizeni ekosystemu more, i vody a zemedelstvi...
Pan kolega Kysucan mi tehdy na
Automaticky kráceno
Pan Kysucan (MoUdrostrak | 07.07.11 12:00)
Pan kolega Kysucan mi tehdy navrhoval, ze v Japonsku o nic nejde. A ze to mym kamaradkam milerad pres pul globu vysvetli.
(Peptalkin | 07.07.11 17:07)
"a celkově špatnou základní konstrukcí celé té atomové elektrárny. "
Arkan, ty mamlas, to co sa stalo v Japonsku je prave preto, ze sa zanedbala pri stavbe konstrukcna bezpecnost a kvoi tomu, ze niekto bol lakomy dat gros navyse, postavili elektraren na vlnu vysoku cca 6 metrov, aj napriek tomu ,ze vedeli, ze tam mozu ocakavat trik rat vyssie vlny. Tak prestan trieskat tie nezmysly. Tie ody na zapadny kapitalizmus su uz fakt trapne a otravne. V pripade Japonska zohral ulohu ten fakt, ze kapitaista bol nenazrany a lakomy a pustil len tolko penazi, aby ta elektraren stala. Vo svete penazi su peniaze az na prvom mieste a na nejaku bezpecnost ci ludske zivoty sa nehladi. Ten kto je opantany peniazmi je bezohladny a casom sa odtrhne od reality, tak ako Ty. Ten kto povysi peniaze nad ostatne hodnoty a stanu sa mu bohom, ten patri na psychiatricku kliniku, pretoze je potencialnou hrozbou pre masy ludi.
http://www.outsidermedia.cz/Tsunami-Byli-stavitele-japonskych-jadernych-elektraren-nezodpovedni-1.aspx
Ak Ti ostali aspon posledne zvysky sebareflexie, tak sa na
Automaticky kráceno
Českého vojáka v Afghánistánu postřelili radikálové :)
6.7.11
Jací radikálové? Ti lidé brání svou zem před okupanty a agresory, mezi které se řadí i vlezdoprdelistická ČR, jestli ti to milé aktualne.cz nedošlo. Čeští vojáci tam především nemají co dělat. Tak bych prosil změnit slovník, ano? Správně měl titulek znít "Ceského agresora v Afghánistánu postřelili obránci své vlasti".
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/asie-a-pacifik/clanek.p...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
To je o rétorice... (Lin | 06.07.11 19:02)
..."válkou a humanitárním bombardováním k trvalému míru". Časy se mění, no... V našich učebnicích se píše, že v 1968 probíhala okupace Československa. A v r. 2011 je český "mírotvorný" voják, válčící na cizím území a cizím zájmu, zraněn domorodým radiálem.
Už jenom pár blbců,mezi nimi Češi,leze USA do řitě. (Dobroděj | 06.07.11 20:43)
Holanďané už odešli, Francouzi se chystají,pouze Švejkové budou podlézat americké okupaci do roztrhání těla!
pro Dobroděj (Lin | 06.07.11 21:14)
Naši už se taky chystají. Asi jich bude potřeba v Libyi... :(
4 Lin ... (steve | 07.07.11 03:22)
.. nasi hrdinove jsou treba VSUDE !! Vypada to, ze "demokracii" dosel toaletni papir ...
Pokiaľ to prežil, (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 07.07.11 09:39)
tak k tučnému platu (tučné na České a Slovenské pomery) dostane aj "bolestné", pokiaľ nie tak jeho rodina dostane nejaké peniaze.
Prislusnik okupacnych armad postreleny partizanmi. (KILLROY | 07.07.11 12:21)
To sa mi zda objektivny nadpis. Ale popravde ma skor pobavilo to, ako je z toho zmäteny redaktor CTK, vidiet ze si lamal hlavu ake slovo pouzit. Slovo "teroristi" uz je na smiech (nie v USA:), "partizani" sa spominali len v kontexte 1944, tak su to "radikali". Nuz co, redaktor sa vynasiel. A pobavil, za to mu vdaka.
Řecko - policie útočí kameny na demonstranty
6.7.11
Policie ovšem zdaleka není v situaci, která by takové jednání omlouvala.
Zdroj: http://en.contrainfo.espiv.net/2011/07/01/syntagma-video-fro...
Klasifikace: politika,polit.korekt,ekonomika,krimi Zprávu vložil/a maru
Nějaka ulice (Deformel, radekhalak (zavináč) seznam (tečka) cz | 06.07.11 16:45)
Ja jen nerozumím proč bojuji v nějaké uličce když mají stát u parlamentu nebo co mají,a tam to třeba řešit.
Nevím,za co by se měla řecká policie (Arkan | 06.07.11 17:16)
omlouvat, za to že vrací kameny, které na policii a na ulici naházeli anarchisté a levičáci. Spíše bych se přimlouval za použití ostrého střeliva a útočných granátů, to by pravděpodobně vyřešilo pár problémů.
2arkan (dub | 06.07.11 17:40)
abyste se jednou nedočkali použití ostrých proti vám.
kdo s čím zachází...
Arkan dostal kamenem do hlavy,proto zde lže a provokuje! (Dobroděj | 06.07.11 19:51)
Dube, kameny jsem přestal házet (nikdy na (Arkan | 06.07.11 20:05)
policii) v útlém věku, neboť jsem chtěl vystudovat, maturovat a pak jít na vysokou. To vše se mi podařilo jak v ČSSR tak i v Kanadě. Možnost, že by mne policie či vojsko mohla postřelit je tudíž nulová, spíše se obávám rakoviny, srdeční mrtvice či jiné nemoci, které jsou součástí stárnutí. Ale - jak říkají muslimové - vše je v rukou Alláha a jak jsem se naučil během pobytu v Sýrii, v dobách životních krizí, opakuj "La hawla wa la quwatta illa billah". "There is no strength or power except with Allah". Najdi si to na Wikipedii.
Čest, soudruhu Peleško, (Arkan | 06.07.11 20:33)
long time no hear, long time no see. Tak se zase u nás na třídě Politických vězňů zastav. Ve vrátnici už nesedí soudruh Semerád, ale soudruh Řeháček, ten tě zavede k patřičnému referentovi, pokud máš nějaký politický problém k řešení. Čest!
arkane (dub | 06.07.11 21:25)
jednak mě tvý házení nějakými šutry nezajímá, příště si přečti na koho reaguješ, a jednak si tykám jen se slušnými lidmi, nikoliv s dobytkem.
takže příště laskavě "vy"
Soudruh Arkan trpí obcesí, jak se mu stýská po komunistech! (Dobroděj | 06.07.11 23:06)
Asi ještě z doby, kdy sloužil u STB a do Kanady byl vyslán jako udavač a konfident!
Dube, zaprvé jsem starší než jsi (Arkan | 07.07.11 01:25)
ty, Dube, Dubisko a zadruhé - na Netu se tyká. Když se ti to nelíbí, kiss my ass and do not react to my comments.
Já vykám, (Rene Bartosek | 07.07.11 02:29)
i vám bratře učiteli. Nejde jenom o stáří, tam je vykat slušnost. I když stáří neznamená automaticky charakterové vlastnosti vzbuzující přirozený respekt. Pravda s kvérem v ruce napěchovaným ostrýma má i blb patent na pravdu. Semtam se stane jak říká tudle dub, že ostré velmi rychle dojdou nebo velký pitomec v mizerné pozici, do které se dostal vlastní tupostí nestačí mačkat spoušť. Má to své výhody. Není třeba dělat starost s pohřebem těla do moře podle zvyklostí a s patřičnou úctou. To co se škrabe z mastného fleku na dlažbě, vystačí tak akorát pro identifikaci při DNA testech. Samozřejmě v případě hromadného mastného fleku odvážných blbců můžou s identifikaci nastat komplikace. Holt ani jeden z bůžků postmoderny jménem věda, není všemocný.
Čistě taková lingvistická otázka. (Rene Bartosek | 07.07.11 02:30)
Neni náhodou alaha slovo z aramejštiny, které má význam Bůh?
Hmm, (Rene Bartosek | 07.07.11 02:40)
já jsem myslel, že jméno Boha Všemocného je v islámu Al-Muqtadir.
.. jediny !! BUH .. (steve | 07.07.11 03:19)
je holokaust. Tak bylo, je, .. a "nekdy" nebude.
René, je docela možné, že slovo (Arkan | 07.07.11 03:29)
Alaha pochází z aramejštiny, neboť aramejština byl jazyk, který byl všeobecně užíván na celém území Palestiny, Syrie, Jordánska, a aramejský skript je velice podobný skriptu hebrejskému ; nakonec i Ježíš Kristus kázal lidu obecnému v aramejštině; neboť na rozdíl od oficiálního jazyka dnešního Státu Izrael, hebrejština byla doménou rabínů a jejich pomocníků Loewy. Al muqtadír jako slovo takové existuje, nicméně - při sledování nedávných TV reportáží z Egypta, Tuniska, Syrie atd. - nikdy jsem neslyšel Muqtadír Akbar, vždy to bylo "Alláhu Akbar" a ještě je třeba k tomu dodat "wa Muchamádu rassulláh". Bůh je velký a Mohamed - ten pedofilní nevzdělaný beduín - je jeho prorok. Pro dnešek se s tebou, René, loučím slovy, Sallam Allajkum wa Alhamdulillah - Praise be to Alláh.
Arkán (Vopice | 07.07.11 18:13)
Pane Arkáne, je vidět, že jste byl agentem STB, než jste emigroval. Je fascinující, co zde dokážete napsat za krávoviny. To jste musel v STB dělat uklízečku, nebo tam zaměstnávali standardně takové hlupáky?
.... (orbitalized | 07.07.11 18:22)
Arkan milej zlatej,jenom pro tvou informovanost. V Řecku se nebijou jenom komunisti a anarchisti.Ona se tam začíná mlátit s policií dokonce i střední třída.Ale to jsou pro tebe také asociální živly co?Maminky a otcové kterým není u zádele, že se je snaží okrást parta gangsterů z finančních institucí.
I kdyby se tam mlatili vsechny tridy, (Arkan | 07.07.11 19:53)
tak je mi to u prdele. Ja tam nebydlim, ja se nebojim. Ja jen doufam, ze tam dojde stejne tak -jako po skonceni druhe svetove valky - k obcanske valce a statisice Reku [komunistu a anarchistu] tam zarvou. Nejvyssi cas tam ocistit zrno od plevele komunistu a anarchistu.
Aby náhodou někdo Arkan "neočistil" tebe! (Dobroděj | 08.07.11 00:39)
K občanské válce v Řecku nedojde. (Rene Bartosek | 08.07.11 01:14)
Na občanskou válku musíte mít dvě zhruba stejně silné skupiny, ale rád se podívám na tu silnou část řeckýho národa, který jásá na finačními metodami oligrachie uplatňované několik desítek let bratrské pomoci ve třetím světě. V parlamentu to sice vypadá fifty-fifty, ale tím to hasne. I místní policajti ostrýma šetří. Možná si je schovávají pro bratrskou internacionální pomoc, pokud by náhodou přišla.
Libye našla na loďi z Kataru zbraně pro "rebely"
6.7.11
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=K3Sg2lNk-n8
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
to je neskutečné (fist.of.heaven | 07.07.11 13:21)
ale přesně podle hesla, kdo seje vítr sklízí vichřici, až to tam rupne, tak takovýhle policajti se smilování nedočkají. ty je spráskají jak žito...
hmm tak nevím proč (fist.of.heaven | 07.07.11 13:22)
ale můj výše uvedený komentář měl být na videjko s řeckou policií :)
Kdyby jeden bral vážně mandát o zabranování ztrát civilních životů (Antiseptik | 07.07.11 14:38)
tak by si musel myslet že se NATO pomátlo. Ovšem všichni víme že o to vůbec nikdy nešlo. Byli doby za mého mládí kdy podporování povstání proti zákonné vládě z ciziny bylo považováno za "act of war". Dnes ovšem je jiná, na hlavu postavená doba. Bílá je černá nebe dole a peklo nahoře.
Israel přiznal, že odebíral orgány Palestincům
6.7.11
Po roce nyní Izrael prostřednictvím ministerstva zdravotnictví přiznává, že odebírání orgánů zavražděným Palestincům bylo běžnou praxí.
Zdroj: http://www.rozhlas.cz/zpravy/blizkyvychod/_zprava/izrael-pri...
Klasifikace: politika,zdravi,krimi,nabozenstvi,pravo Zprávu vložil/a MoUdrostrak
Nevidím na tom nic špatného. (Arkan | 06.07.11 20:25)
v dnešní době, kdy z ekologických důvodů recyklujeme starý papír, sklo, plastik, plechovky, atd. (což se pochopitelně dělalo i za Rakouska-Uherska, viz volání podomních židovských obchodníků, "hadry, kosti, kůže!!!", ovšem tehdy ještě nežil Bursík a Kačka Jaujau a ani Green Party), je to naprosto praktické a pragmatické řešení celosvětového nedostatku lidských orgánů. Fakt, že se to nepraktikovalo dříve - protože neexistovaly bezpečné metody transplantace - neznamená, že se to nemůže praktikovat v současné době. Každý, kdo vlastní řiďičský průkaz v Kanadě může podepsat prohlášení, že v případě autonehody může nemocnice použít jeho či její orgány. V případě odebírání orgánů mrtvého Palestince/ky jde spíše o etickou záležitost, ale "přes to tzv. vlak nejede".
Arkan,doporučím ti, (Dobroděj | 06.07.11 20:39)
odjeď do Izraele , tam vyhledej předsedu vlády a vyliž mu prdel! Až budeš na jazyku válet to tučné vyvolené hovno,také mu oprav gramatiku!
2 Arkan (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 06.07.11 20:42)
Keď s tým súhlasíte, tak by Vás mal niekto recyklovať podobným spôsobom ako tých Palestíncov.
Pre ostatných: Hľadám recyklátora na "pána" Arkana, hlási sa niekto?
Steve nemáte záujem nejakým mierotvorným a demokratickým spôsobom zrecyklovať hore uvedeného "pána"?
pro Oracle (Lin | 06.07.11 21:15)
No... vypadá to, že pan Arkan se pro dnešek zrecykloval jaksi sám... na šrot.
4 Oracle ... (steve | 07.07.11 03:24)
.. "provedu" ..
Nevidim na tom nic spatneho (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 07.07.11 04:49)
Muj rabin potrebuje v USA novy organ ,tak ,vezmu letenku do Israelu,tady si vyberu kus k odstrelu,lepsi, neco mladsiho, ovsem ,zastrelim si a vykucham,vhodne uskladnim a privezu rabinovi,ktery je stestim bez sebe,cestovni doklady predlozim k proplaceni,nebot to byla sluzebni cesta a vrele doporucim dalsim tuto zachranu zivota-Jestlize zachranis jeden zivot,jakobys zachranil cely svet,tohle prece nalevame uz nekolik desetileti do goyinskych hlav,tak to snad pochopi,ze delame jen dobro.
no arkan (fist.of.heaven | 07.07.11 13:25)
by šel recyklovat maximálně do psích konzerv za to jeho špičkování. nevěřím, že je takovej idiot za jakýho se dělá (ale můžu se mýlit)...
(Peptalkin | 07.07.11 16:00)
ja oparve naiopak som presvedcenym, ze je este vacsi idiot, ako sa tu prezentuje. Ved ten aj vrazdu v pripade potreby(rozumej ak by bol vrahom sionista) preklasifikuje na uslachtily blahodarny pocin. A zase naopak, ten kto sa proti tymto vrahom brani, ten je terorista a antisemitista. Chce by som ten arkanov pokruteny ksicht vidiet. Myslim, ze by nebol schopny sa pozerat ani priamo do oci. Ten kto obhahuje vrahov je moralna spodina, ktora uz hlbsie klesnut nemoze.
2 peptalkin: Morálna spodina? (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 07.07.11 17:53)
Ja som si myslel že to robí LEN spodina.
Peptalking a všem ostatním zasraným (Arkan | 07.07.11 23:39)
čobolákům. Nikdy jsem nepovažoval čoboláky na lidi, to už Maďaři dobře věděli, když řikali "Toth nem member" (Slovák není člověk). Můj táta - jako německý důstojník pracoval i na Slovensku (instaloval radiolokátory) - a vždy tvrdil, že největší zrádné svině nejenom pro Čechy ale zejména pro Němce byli Slováci. On totiž mluvil nejenom německy ale i perfektně česky, což ovšem čoboláci vzhledem k jeho německému příjmení nevěděli a domnívali se, že jejich zrádné kecy jim projdou. Pár jich bylo popraveno. Takže vám, čoboláci, mohu jen doporučit "Kuss Szlovak rabszolga, baszódj meg Szlovak újfasiszta".
Mno, jó etika?.. (Rene Bartosek | 08.07.11 01:33)
Bratře učiteli. Vy máte na lidské kvality jak si každý může povšimnout vysoké nároky. Jsem si na tuti jistej, že já osobně bez ohledu na národnost se do těchto kvalit nevlezu taky. Ale zmínil jste židovskou náboženskou etiku ohledně transplantací Palestinců bez souhlasů zabitých teroristů i jejich rodin. O tom, že má být pokud možno s minimálním utrpením ritualním způsobem poražena kráva či jiný druh povoleného dobytka či zvěře vím, tuším s příslušnou modlitbou, aby to bylo kašrut v dialektu aškenázi košer. Mno, jaký má tedy talmud, Šulchan Aruch... vztah k transplantaci? Abych věděl, kde jsou lidské orgány v rámci té etiky? To víte, když vás na rozkaz důstojníka odstřelí jako teroristu, tak do šchity to má daleko, co si budem povídat? Považte takové kuřecí jatýrka se ve vás ani neohřejou, ale taková transplantovaná ledvinka, to je jinačí kafe? To chce určitě trochu lepší etiku než při porážce dobytka. Co myslíte?



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin