Ve zkratce
Indie zaplatí Íránu za ropu přes Turecko
1.8.11
Současně Indie oznámila, že připravuje náhradní plán dodávky ropy ze Saské Arábie pro případ, že by dodávky z Íránu byly přerušeny. Saúdská Arábie souhlasí, že prodá Indii 3 miliony barelů ropy, pokud o to Indie požádá.
Zdroj: http://blogs.voanews.com/breaking-news/2011/07/29/india-to-m...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
.. nasi " mezinarodni pravdolaskovci " .. (steve | 01.08.11 19:52)
.. nemaji moc casu a pridavaji na "humanitarnim tempu", .. a to je dobre - o to drive spadnou na hubu.
USA obvinily Írán ze spolupráce s Al-Káidou, zavedly sankce
1.8.11
A pak ze to nepujde.
Zdroj: http://www.ceskenoviny.cz/svet/severni_amerika/zpravy/usa-ob...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a mkadlec
Takze (mt-svk | 01.08.11 19:59)
siitski moslimovia podporuju sunnitskych. Nech si aspon vymyslia nejake sitske skupiny.
To by musely USA dokázat, (Dobroděj | 01.08.11 23:45)
ale aby to nedopadlo stejně, jako důkazy o nákupu speciálních trubek pro obohacování uranu pro Irák a to byla jedna ze lží, která vedla k rozpoutání války! USA už jenom lžou! Myslím, že USA už překonaly ve lžích a mystifikacích na mezinárodním fóru a OSN, výkony ve lžích SSSR z období studené války! Vždycky musí být v mezinárodních levárnách a špatnostech někdo na světě první, dnes jsou to už po několik let bezkonkurečně USA a hned tak je někdo z trůnu světových sedmilhářů nesesadí!
Krajní evropská pravice nachází spojence, příznivce a podporovatele v Izraeli
31.7.11
Zdroj: http://www.spiegel.de/international/europe/0%2C1518%2C777175...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Dobroděj
Že by opět (Sam Ting Wong | 31.07.11 16:30)
"rozděl a panuj"?!
Skutočný neonacizmus (sxg | 31.07.11 16:39)
2010:
Krajná pravica sa bratá s Izraelom
http://spravy.pravda.sk/protiislamske-snahy-naberaju-silu-krajna-pravica-sa-brata-s-izraelom-1j4-/sk_domace.asp?c=A101221_153938_sk_domace_p12
Trend ako pred WWII
Eurokrati sú mimo zorné pole? (sxg | 31.07.11 16:41)
Labouristická strana silně posazuje ideologii multikulturalismu. Labouristické vlády úmyslně podporovaly masovou imigraci se záměrem "učinit Británii skutečně multikulturní" a "záměrem namočit pravici nos v diverzitě a dosáhnout toho, aby jejich argumentace zastarala".[1] Dalším efektem této politiky byl dovoz levicových voličů, jelikož v Británii usazení imigranti volí spíše levici. Za 8 let trvání této politiky se v Británii usadilo 2,3 milionu cizinců.[2]
# Tony Blair, 1994 - 2007
# Gordon Brown, 2007 - 2010
# Harriett Harmanová, 2010
# Ed Miliband, 2010 - Ed Miliband, 2010 - Ed Miliband: Born in London, Miliband is the younger son of Polish Jewish immigrants.
Židovská aktivistka Anetta Kahane chce zničiť Európu ne-Európskou imigráciou
http://www.youtube.com/watch?v=QuYKtwnzG7M
Wilders je také "ultra-pravicující" dílko zio-nistických Loutkáčů (MoUdrostrak | 01.08.11 10:47)
Wilders lived in Israel for two years during his youth and has visited the country 40 times in the last 25 years.[95
Because he did not have enough money to travel to Australia, his preferred destination, he went to Israel instead.[26] For several years he volunteered in a moshav and worked for several firms, becoming in his own words "a true friend of Israel"
When he returned to the Netherlands, he retained Israeli ideas about counter-terrorism and a "special feeling of solidarity" for the country.[28]
On foreign relations, Wilders has largely supported Israel and has criticized countries he perceives as enemies of Israel.[28] Furthermore, he has made some proposals in the Dutch Parliament inspired by Israeli policies. For example, he supports implementing Israel's administrative detention in the Netherlands, a practice heavily criticized by human rights groups, which he calls "common sense".[83]
http://en.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
Wilders je jen "pokračováním Israele" a jeho genoSSidy v EU a v Hollandsku:-) (MoUdrostrak | 01.08.11 10:48)
NWO?? (srsto | 01.08.11 13:34)
kedysi som tusim aj tuna cital agendu NWO..
medzi inym tam bolo aj: vytvorit nestabilitu vsade kde sa da, a ako inak toho lepsie dosiahnut ako podporovnim ultrapravice? takze nic nove pod slnkom :)
NWO!! (srsto | 01.08.11 13:41)
ale ak to je pravda tak uz sme iba pred poslednou tazkou skuskou a jednotna vlada bude tuna, a samozrejme o nu budeme prosit :D
(pietroo | 01.08.11 15:39)
židovský humor a dialektika jak vidět interesantně pokračuje.
Kdo se nepoučí židovským "humorem", musí si ho prožít znovu... (MoUdrostrak | 01.08.11 16:21)
Tam, kde se chtějí obejít bez nás, musí být chaos, a to na tak dlouho, dokud utýraní gójové nepoprosí, abychom se ujali vlády a zajistili jim klidný život:-)
Kdo není s námi, je proti nám! Oko za oko, zub za zub! Tak to učil Mojžíš, tak žili naši předkové. A tak také budeme žít i my.
Msta je svatá!
Hesla křesťanského milosrdenství, smíření a ponížení přenechte hloupým GOJim - jsou hodni právě toho!".
Jak je možné, že se to STÁLE A STÁLE A STÁLE opakuje pořád dokola - a GOJim robotí a klopí?!
Zdroj: Kdo oVládá svět?! (MoUdrostrak | 01.08.11 16:23)
http://chromik.wz.cz/44kdo_ovlada.html
Vyrok Georga Santayanu (mt-svk | 01.08.11 20:05)
"Tí, čo sa nepamätajú na minulosť, sú odsúdení na to, aby ju znova prežili." je stale aktualny. Ale doplnila by som vyrok H. Laxnessa: "Dejiny sa opakujú a zakaždým to stojí viac."
Demonstrace v Izraeli
30.7.11
Stav Shaffir, izraelský aktivista, říká, že se v jeho zemi dosud nebylo zvykem mluvit o sociálních problémech občanů, protože "téma" pernamentní válečné zóny mělo prioritu. Nyní to již ale není možné. Nelze, aby sociální potřeby obyvatel vláda nadále ignorovala. Jen se obává, aby Netanjahu nepojal úmysl "zakrýt" problémy v zemi rozpoutáním války s některým se sousedů.
Poznámka editora: K doplnění doporučuji výborný článek na Neviditelném psu: IZRAEL: Sociální bouře.
Zdroj: http://rt.com/news/demands-activist-israel-protest/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Lin
Doplnila bych taky (Lin | 31.07.11 17:30)
Musím se omluvit, ale ten "aktivista" Stav Shaffir je vlastně holka... :(
Ten článek na "Psu" dost vystihuje, co se děje. Vlastně obdobná situace jako u nás (nebo jinde v Evropě), jen v Izraeli je demonstrace nebo stávka velmi ojedinělý a zvláštní jev. V I. to vřelo vlastně již od počátku roku, ale byly to jen "skupinové" hlasy. A za poslední tři týdny situace vygradovala . Z mého hlediska je potěšující, že společně se Židy demonstrují poprvé (v dějinách Izraele) i izraelští Arabové. No... když uvážím, že "norský masakr" tamní lidi (bez rozdílu víry, národnosti, rasy) nerozdělil, ale sblížil, byla bych moc ráda, kdyby se (konečně) spojili i v Izraeli.
keby sa (srsto | 01.08.11 13:58)
hlavne spojili slovaci a cesi a prestali posluchat svojich "mudrych" panov, a zacali posluchat vlastny (ak nejaky este zostal) zdravy rozum..
to sa ale nikdy nestane, zoberte si ako sa nejaky psychopaticky manager (alebo agentura) s velmi dobrym prijmom vzda svojich vyhod a zacne pracovat pre spolocnost.. to si zatial fakt neviem predstavit, ale
velmi ma potesil clanok o neufeudalizme, o ktorom slovaci uz asi 2 roky, ale neznem teda vela pochopenia..
a ked si clovek vezme vsetko to oblbovanie mas
ci uz TV alebo otravovanie jedlom, a liekmi, vidim to skor na "koniec sveta" resp. rozklad civilizacie
a nakoniec nazorne priklady z poslednych dni ukazuju ze ludia z toho zacinaju fakt blaznit a taky psychopaticky blazon s prostriedkami, hotove nestastie..
ludia odstahujte sa do lesov, na lazy, zabezpecte svoju obrnu a riadte sa sedliackym rozumom. vsetkeho vela skodi aj vela "civilizovanost","pravdolasky a demokracie"
neda mi este (srsto | 01.08.11 14:18)
v tomto vrchole nasej civilizacie nespomenut to kolko jalovej "prace" (neratam bezne sluzby) sa tu vykonava (a to sa povazujem za iba citatela tohoto a podobnych serverov, takze vrchol ladovca asi ani nevidim), ale ked ma stat peniaze na to aby spionoval ostatne staty, vlastnych politikov a aj vlastnych ludi, nasledne tieto informacie sprqacovaval a usmernoval chod podla toho pre vlastne zaujmy,
je to nepredstavitelny objem penazi vyhodenych uplne zbytocne..
tiez uz fakt neviem ci su ludia iba cim viacej psychicky naruseny (psychopatia, sociopatia a horsie), alebo nemam zacat verit teoriam o "reptilianoch", pretoze ja ako clovek z dost spodnych majetnych vrstiev, ktory musi kazdy den rozmyslat o tom ako zarobi vobec na prezitie (bez toho aby sa niekoho snazil okradnut alebo ziskat nepravom podiel cudzej prace alebo majetku), si nedokazem predstavit preco tato masineria funguje, a stale sa viac a viac rozrasta..
spomente si na Svatopluka a jeho pruty :) to si este aj ja pamatam zo skoly, v dnesnom case sa spolupraci dari asi uz len medzi zlymi
este stale
Automaticky kráceno
verim (srsto | 01.08.11 14:25)
ze clovek sa bude mat lepsie vtedy ked sa budu ludia okolo neho mat lepsie, to ale neplati v chorom organizme, tam treba mrtvu hmotu odstranit, a naordinovat liecbu ktora moze byt aj horka.
v dnesnych casoch sa ale rast tela a ducha fakt nejak nenosi, resp je to tak zmanipulovane ze ludia sa na to radsej iba pozeraju a mudruju o tom, pretoze rast znamena drinu a namahu zlahcovsanie si vsetkeho a prenechavanie zakladnych robot inym znamena upadok.
a poviem to tak ze ked to uz vdim aj ja tak by sa mohlo prebrat viac ludi..
nakoniec (srsto | 01.08.11 14:31)
som sa aspon zasmial, pretoze po dopisani tohoto prispevku som presiem na dalsi clanok v skratke, ktory cisto a jasne potvrdil to co som tu napisal
:DDD spominany clanok hned pod tymto prispevkom :DDDD
EU navrhuje vyvořit novou protiteroristickou agenturu
29.7.11
Zdroj: http://www.express.co.uk/posts/view/238240/New-EU-anti-terro...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Článok je zo Saturday April 2,2011 (sxg | 29.07.11 22:29)
Preto som to dal len ako zaujímavý fakt k príspevku pod http://www.zvedavec.org/vezkratce-5374.htm cca 3 mesiace, dosť času na prípravu cvičenia, mediálneho pokrytia a samotného útoku.
Paráda (Sam Ting Wong | 30.07.11 12:55)
To bychom tam potom mohli všichni pracovat jako tajní agenti - navzájem bychom se hlídali a ještě bychom za to byli placení. Slušný vedlejšák.
Eurokraté budou mít v nejbližší době hlavně starost udržet EU pohromadě! (Dobroděj | 31.07.11 02:51)
EU zápásí nejenom s finanční krizí, ale bude se muset nejspíše vrátit v integraci někam před Lisabonskou smlouvu, protože skutečnou integrovanou Evropu se podaří utvořit až za delší čas a nemůže to být "násilný" útvar, kde třeba jenom dotace do zemědělství jsou zcela nefunkčním paskvilem,který stojí obrovské peníze a neprospívá nikomu.
Slovenskí ľavicoví extrémisti hrozia teroristickým útokom!
29.7.11
Policajti v pozore: Slovenskí extrémisti hrozia teroristickým útokom!
Všimnite si ceduľku, nemalo tam byť tip od SiS? Alebo, ako niekto povedal: "Nové podmínky vyžadují nasazení nových prostředků technických, zpravodajských i konspiračních vůči tomuto zlu. Chápej, je třeba užít i provokatérů, dvojitých agentů a jiných nestandardních věcí."
Zdroj: http://afinabul.blog.cz/1107/sis-a-tajne-sluzby-pustili-much...
Klasifikace: politika,krimi,pravo Zprávu vložil/a sxg
aktual (sxg | 29.07.11 22:35)
Lavicovi extremisti sa vyhrazaju smrtou Radicovej
http://aktualne.centrum.sk/domov/politika/clanek.phtml?id=1238826
nbusr123 (Andrew Siddur | 30.07.11 17:07)
Pouze pokračování šarády "Breivik" ve stylu přání "otcem myšlenky".
Breivik přece vraždil levičáky, tak se levičáci přece musejí hned mstít, to dá rozum, ne...?
Je příznačné, že TAKOVÁTO a tisíce dalších podobných stránek jsou celou dobu pokojně na internetu, nikdo si jich nevšímá, lidi s nimi souhlasí, nesouhlasí, nebo jsou jim jedno, a teprve teď se někomu hodí (po aféře Breivik) kvůli tomu dělat halo.
Komedie.
lavicovy extremista? (AA | 01.08.11 00:04)
heh, ak by to mal byt film, tak by urcite patril do zanru fantasy tragikomedie :)
Tieto hry so slovickami a vsemozne spajanie extremizmu so vsetkym "nenormalnym" (nesystemovym) sa vlastne ani inam radit nedaju...
Breivikův obdivovatel v ČR bude brzy stíhán
28.7.11
1. Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka...... Jaké je to hnutí ? Je odpor k multikulturalismu hnutím ? Je zednářská lóže to hnutí ? Nebo snad jde o nějakou zakázanou stranu, kterou obhájce Breivika podporuje a propaguje ? Jaké je tedy to konkrétní hnutí ?
2. Projev sympatií k takovým hnutím..... viz.1
3. Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia...... Pan "odborník na terorismus" viděl zřejmě trestní zákoník z rychlíku, jinak by musel vědět, že trestné je pouze popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování NACISTICKÉHO A KOMUNISTICKÉHO genocida. Jiná genocida jsou v našem právu "z nám Zvědavcům známých důvodů" z obliga. Nevím o tom, že by Breivikův čin byl činem nacisty nebo komunisty. Jde o zednáře.
Má-li pan Bryzybohatý právní vzdělání bude to nejspíše Brzyprávní Plzeňská fakulta. Jinak si tyto úlety neumím vysvětlit.
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml...
Klasifikace: krimi Zprávu vložil/a jean.laroux
Pan Brej-Vík je Norským Panem MaŠŚínem! (MoUdrostrak | 28.07.11 22:15)
Pan Brej-Vík je Norským Panem MaŠŚínem!
A jednou stane před Panem Premiérem Panem Ne/ČAS/em pro vyznamenání za chrabrost před Panem nepravicujícím Panem nepřítelem!
LOL (sxg | 28.07.11 22:39)
To chcem vidieť ako si BiS zatýka svojho agenta, ktorý vyvesil mucholapku.
Jsem pro jeho stíhání, ale až budou (hluban | 29.07.11 10:28)
stíháni všichni obdivovatelé masových vrahů Clintona, Krvavé ŽidoMadly Albrightové, Bushe mladšího IQ92, Hitlary Clintonové, Baráka Obamy, Židlíka Sarky Farky a dalších
příběhy z ostrova (meloun | 29.07.11 12:00)
Jak jste si jistě všimli, den co den se k nám dostávají nové příběhy z ostrova. Některé jsou dost zajímavé. Tak například Brievik údajně používal munici kterou požívají myslivci. Tato munice má měkou špičku a ta se při nárazu na cíl deformuje, čímž předá cíli maximum své energie. Náslekem je pak značná ranivost, tedy rotrhání vnitřních orgánů a vytržení tkáně. Jak tedy přijmout hystorku dívky, kerou Brievik zasáhl do hruníku, tato dívka po té předstírala že je mrtvá a za pár dní je natolik fit že poskytuje svědectví.
Já tedy nevím, ale... (Lin | 29.07.11 13:54)
Ony "inkriminované" stránky stále fungují. Navíc "odborník na terorismus" hlásá takovéto "závěry a upozornění". Přikláním se k "hlubanovi", který tu výše psal cosi o "mucholapce". Myslím si, že kdyby ty stránky byly skutečně dílem nějakého českého Anderse, už by nám dneska sdělovali jeho jméno.
Teda - pardon... (Lin | 29.07.11 13:55)
o té mucolapce psal "sxg" a ne "hluban"...já to popletla... :((
Teda já mám dneska den.... (Lin | 29.07.11 13:56)
.."mucholapce" tam má být!
Zajímavé důvody k útoku,ale nemyslím, že to spískal Izrael! (Dobroděj | 29.07.11 20:15)
Vedoucí organizace Mladí labouristé (AUF) Eskil Pedersen se domnívá, že nastal čas přijmout tvrdší opatření proti Izraeli.
Rozhovor Alexandera Steneruda - dagbladet.no.
Tento týden se přibližně tisícovka členů organizace Mladí laburisté shromáždila na ostrově Utoya, aby diskutovali politická témata. Ve čtvrtek přijede na Utoyu Jonas Gahr Store, aby diskutoval o Středním Východě.
Pokud jde o konflikt mezi Izraelem a Palestinou, věří ministr zahraničí v dialog, ale vedoucí AUF Eskil Pedersen má pro ministra jasnou zprávu.
"Líbí se nám, když se hovoří, ale jak jsme viděli, Izrael nemá zájem a neposlouchá žádné námitky, které mu byly předloženy. Mírový proces je ve slepé uličce, a i když svět hlomozí jakkoli, aby se Izrael podřídil, oni to neučiní. My Labouristiká mládež požadujeme uvalit ze strany Norska na Izrael jednostranné ekonomické embargo", prohlašuje Pedersen.
Lídr mladých laburistů tvrdí, že pokud jde o Izrael, dialog už nemá co nabídnout, a myslí si, že je třeba při
Automaticky kráceno
Zajímavé důvody k útoku,ale nemyslím, že to spískal Izrael! (Dobroděj | 29.07.11 20:17)
Lídr mladých laburistů tvrdí, že pokud jde o Izrael, dialog už nemá co nabídnout, a myslí si, že je třeba přijmout nové typy opatření. Pedersen se domnívá, že autority Izraele se natolik posunuly napravo, že z toho plyne nemožnost jakéhokoli dialogu.
"Norsko má málo možností, aby projevilo nějakým způsobem svůj vliv, a nejsme blízko nějakého míru v tomto konfliktu. Je to spíše naopak. Izrael se posunul extrémně napravo, což zmenšuje množství partnerů pro dialog. Dovolím si říci, že dokonce představitelé Pokrokové strany (konzervativní liberální norská formace, jejímž funkcionářem byl terorista Breivik) by museli vynaložit velké úsilí, aby nalezli v Izraeli partnery pro jednání. Už není žádné přímé spojení. To co chci, je říci, že můžeme mluvit s kýmkoli, ale nemůžeme obětovat naše principy a naši politiku jen proto, abychom hovořili.
Labouristická mládež dlouho upřednostňovala bojkot Izraele, ale rozhodnutí našeho posledního sjezdu, požadující, aby Norsko uvalilo jednostrann
Zajímavé důvody k útoku,ale nemyslím, že to spískal Izrael! (Dobroděj | 29.07.11 20:20)
Labouristická mládež dlouho upřednostňovala bojkot Izraele, ale rozhodnutí našeho posledního sjezdu, požadující, aby Norsko uvalilo jednostranné ekonomické embargo na tuto zemi, bylo jasnější než v minulosti.
"Uznávám, že je to drastické opatření, ale domnívám se, že by dalo jasný signál, že jsme unaveni z jednání Izraele. Široké vrstvy světa reagují okamžitě, ale Izrael neslyší. Myslím, že rozhodnutí je určité znamení, že my z AUF jednoduše vyzýváme Izrael."
Pino Cabras, 26. 7. 2011
Zdroj: http://www.dagbladet.no/2011/07/20/nyheter/politikk/innenriks/auf/17367745 .
Tradícia tu je: (sxg | 29.07.11 20:31)
Po odpykání 27 let ve vězení byl na svobodu propuštěn Yona Avrušmi, který v roce 1983 zavraždil spoluzakladatele izraelského mírového hnutí Guš šalom Emila Grunzweiga. A ve svém prvním rozhovoru o nutném zabíjení stoupenců levice prohlásil: "Lidé na ulici mi chtějí líbat obě ruce, ruku, která vytáhla pojistku, i ruku, která hodila granát. Chodím do synagog po celé zemi a všude mě vítají s obdivem. Dokonce i aškenázyové mi říkají: Gratulujeme, vzhlížíme k tobě." http://nd05.jxs.cz/255/310/2ca08515c0_78325447_o2....
Uvnitř Izraele se to také pěkně vaří a budou změny! (Dobroděj | 29.07.11 21:28)
Je otázka, kam se politika Izraele bude ubírat, ale horší než teď, už to být nemůže! Především Lieberman má na kahánku, což je největší magor, který hájí, aby z Gazy byl koncentrák, podporuje ilegální osady a v podstatě vše, za co je Izrael na mezinárodní scéně tvrdě kritizován.Izrael má dnes jedinou možnost,jak se vyhnout konfrontaci se světem - přijmout mírové uspořádání, které mu také předkládá USA - vytvoření státu Palestina za přijatelných podmínek pro všechny strany. Další protiprávní jednání Izraele vůči Palestincům, už nemusí jen tak beztrestně projít a nevím, zda chce Izrael spáchat řízenou sebevraždu?
Nomen omen (Andrew Siddur | 30.07.11 18:33)
Kdyby byl Němec, pan expert by se jmenoval Baldreich. Reich, to zní vůbec sympaticky... a jestli je ten pán ještě ke všemu "bald" (anglicky: plešatý)...!
No, s takovým jménem, mám o něj vskutuku strach, aby se nestal obětí svých vlastních metod.
Ale on si jistě poradí - když byl brzy bohatý, to musel být ještě dříve chytrý, aby k tomu bohatsví přišel. Chytrým lidem patří svět.
Srbové zapálili hraniční přechod do Kosova
28.7.11
Zdroj: http://english.peopledaily.com.cn/90001/90777/90853/7454268....
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Srby? (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 28.07.11 20:31)
Neboli to náhodou hrdinovia a priatelia kosovskí Albánci.
... (sxg | 28.07.11 20:34)
To je teda riadny spin, ale pamätám Južnú Osetiu:
http://finweb.hnonline.sk/c1-52399840-soros-ide-rusit-svoj-fond-mieri-do-kosova
Na Kosovu je to "levé" od počátku (Dobroděj | 28.07.11 20:57)
a na vině jsou především západní země a NATO.
Kdo viděl film "Uloupené Kosovo", natočený Českou televizi a dlouho některými cenzorními silami v České televizi bráněno ve vysílání,tak je mu to jasné! Také v ČR jsou politici, jako je především velezrádce kníže, kteří k velmi špatné politické situaci na Kosovu přispěli!
Čemu se kdo diví? (Lin | 28.07.11 21:30)
Srbům patří Srbsko, Albáncům Albánie. Žádní "kosovští albánci" nejsou, jsou to jen přistěhovalci z Albánie, žijící v oblasti (tehdy srbského) Kosova. To, že někdo vyrval kus Srbska a nazval ho kosovskou republikou, je věc druhá. Navíc vyrval pro Srby tak historicky významný kus, jako kdyby nám někdo vyrval Podřipsko.
A docela mě baví "řeč médií", kteří mluví o "etnických Srbech".
Tím ale nechci říct, že bych souhlasila se zapalováním celnic. Jen to vidím jako logické vyústění uměle tvořených třenic.
Z hlediska Srbů tam žádná celnice (Antiseptik | 28.07.11 23:38)
nemá co dělat, Kosovo je Srbsko. Snad i mezi Čechy by se našli tací obyvatelé Kolínska co by zapálili celnici mezi Kolínem a Prahou.
Kosovo ani nemá country code dle ISO (MoUdrostrak | 29.07.11 12:51)
Srbské Kosovo ani nemá country code dle ISO!
Okupanti Kosova, spolu se svými "ochránci" a Loutkáči z Paktu NATO, provozují Kosovo (roz. prostituci, kradená auta, narkotraffic, odebírání orgánů za živa, výpalné a další kriminalitu...) pod illegálním označením XK, které ISO poskytuje jen jako "temporary" code...
Každý oVčan ze státu, který je členem OSN, by měl být obezřetný, pokud má kontakt se srbskou provincií Kosovo - a jedná s ní tak, jako kdyby byla tzv. samostatným státem "Kosovo/Kosova"! Protože jím de jure v žádném případě není - a jak to vypadá, ani nebude:-)
English country names and code elements (MoUdrostrak | 29.07.11 12:56)
http://www.iso.org/iso/english_country_names_and_code_elements
pro Antiseptik a Moudrostrak (Lin | 29.07.11 13:07)
Zdravím... a přidám jednu svou kacířskou myšlenku, která mě napadá vždycky v okamžiku, když našinci schvalují něco takového jako Kosovo. Říkám si, jak by se tvářili, kdyby celé střední Čechy byly vyhlášené (někým zvenku) samostatnou republikou Romea, China(sky), Vietnamčchi, Muslimabád... (nebo jinou, menšin máme víc).
Uloupené Kosovo (commonuser | 29.07.11 14:19)
Nikdo už si vlastně nepamatuje, jak to tenkrát vlastně bylo....
Uloupené Kosovo
Paní Lin (MoUdrostrak | 29.07.11 14:57)
Taky vřele zdravím: se slovy si blbu, až k ukamenování, ale China(Sky) mne tak rozesmálo, že se Vám v letním odpolednu pokorně hluboce klaním...
Náš vzor JůYsEj přestal být Vesmírnou velmocí, a ubohý komunistický Číňan s miSS-kou rýže si podmaňuje veSSmír a k budování kolonie v Polabí mu vyhrávají autocenSSurně Pepíci a Mařenky z China(Sky).
Btw. nemontují se tam někdy u NymBurgu čínské TV?!
Třeba máte pravdu více, nežli byste čekala: http://ekonom.ihned.cz/c1-49592910-na-cesko-nedam-...
Je to volaké čudné (dresdener | 29.07.11 16:10)
U režiséra Uloupeného Kosova platím za špinavýho muslimofila, protože straním v oblasti Balkánu Bosňákům, nicméně souhlasím s hlasy, podle nichž je Kosovo špinavá hra a o žádné hodné Albánce tam nejde. Thaci a jeho suita jsou mega gangstery, Albánci na Kosovu převládli v posledních několika desítkách let díky enormní porodnosti, jejich kulturní pozadí je někde zcela jinde než u Slovanů (včetně těch "muslimskejch" Slovanů v Bosně), pro Kosovo byla a je typická šílená zaostalost, středověká mentalita (krevní msta apod.), strnule patriarchální společnost apod. Kosovskou kauzu vyrobili Američané, protože srbská nadvláda by jim neumožnila vybudovat Camp Bondsteel a mít tam sféru vlivu. Otřesná socha Clintona v Prištině mluví za vše. Co mě šokovalo, byl přístup vzdělaných Albánců z Albánie, kteří Kosovary označují pohrdlivě za zaostalou divokou svoloč, která ani pořádně albánsky neumí (!).
Ještě dodám, (dresdener | 29.07.11 16:20)
co mě taky "rozsekalo", že mně ti "muslimští extrémisté" v Bosně u piva několikrát vyprávěli, že v dobách Jugoslávie na vojně bývala setkání s Kosovskými Albánci kulturním šokem prvního řádu. Že neuměli číst a psát a používat splachovací záchod, to bylo to nejmenší. Většinou prý bylo třeba si na ně dávat bacha, protože nikdo nevěděl, co se jim honí hlavou... zkrátka připomnělo mně to vyprávění vojáků, kteří za ČSSSR skončili na vojně se "spoluobčany" z osad na Východním Slovensku... přiznávám, jedna paní povídala, ale zase na každým šprochu pravdy trochu.
Iris Kopcsayová: Na extrémistov potrebujeme nové zákony
28.7.11
A všetko, čo nebude kvákať v jednom tóne, sa označí za extrémistické.
Zdroj: http://spravy.pravda.sk/na-extremistov-potrebujeme-nove-zako...
Klasifikace: politika,polit.korekt,krimi,technika,pravo Zprávu vložil/a sxg
Idú si zase pre niekoho (sxg | 28.07.11 20:30)
„Komunizmus sám potláča nielen slobodu prejavu, ale prináša aj oveľa horšie dôsledky,“ pridala sa Viera Satinská (OKS).
Článek ve slovenštině jsem pozorně přečetl, (Dobroděj | 28.07.11 20:35)
ale termín "novoantisemitismus" , je pro mně zcela neznámý a vůbec nevím, co si mám pod tímto termínem představit!Z logiky vyplývající, by měl být také "staroantisemitismus"! A kde je ta dělící časová linie mezi oběma směry,by mně autor laskavě zdělit neráčil?To už někteří Slováci úplně blbnou na kvadrát!
Slováci? (sxg | 28.07.11 20:39)
K tzv. "expertom": "Politológ" Kusý - pohrobok komunistického režimu, jeho bývalý ideológ. Prispôsobí sa každému režimu. "Bezpečnostný analytik" Ivo Samson - preukázeteľne bývalý agent ŠTB. Bývalý šéf odboru boja s extrémizmom - tiež asi veľký "odborník", keď do tabuľky "nacisticko - fašistických" symbolov jeho oddelenie zahrnie tzv. keltský kríž, ktorý je vo Švédsku na každom kostole a teda podľa jeho logiky je každý Švéd asi nacista... To sú tí "experti". DODÁM že Samson je SFPA odnož CFR http://www.sfpa.sk/
"novoantisemitismus" :))) (Andrew Siddur | 30.07.11 17:24)
Tohle už tu bylo. Dříve se v politice přeli Staročeši s Mladočechy, nedlouho potom jste museli vědět, ve které internacionále byl Lenin, no a dneska už musíte rozlišovat mezi staroantisemitismem a novoantisemitismem. Aby se v tom prase vyznalo.
Ovšem NEPOPÍRÁM, že podobní experti, kterých máte na Slovensku (jako i u nás v Čechostánu) spousty, si s tím hravě poradí. Oni jsou totiž jak staroexperti (na dějiny KSČ/KSS, M-L, SSSR a na opěvování jediné správné Strany a vlády), tak i novoexperti (na dějiny "extremismu", sionismu, antisemitismu a... opět na opěvování jediné správné Strany a vlády). Více takových všestranných (jen nikdy ne nestranných!) renesančních spasitelů.
No vida, tak to za chvíli nebudeme potřebovat to eN Wé Óóó (Andrew Siddur | 30.07.11 17:38)
Bude stačit jenom pár NOVÝCH zákonů a ta NOVÁ evropská protiteroristická agentůra.
Hlavně všechno nové, protože: „Kdo chvíli stál, již stojí opodál“.
Vlastně proto ne, to bylo kdysi. Dneska protože tu máme ten novoantisemitizmuz, pochopitelně.
Ing. Staněk CSc na koferenci v Luhačovicích
28.7.11
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=cj8C1plsB08
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Hmm, (Rene Bartosek | 28.07.11 02:03)
tak tenhle ekonom se mi líbil. Vzhledem k tomu, co přednášel dneska naprosto nevhodný týpek ke korůtkům, ale čas lidí jako on přijde. A modleme se, abych jich bylo dost.
S přednášenými fakty lze jen těžko polemizovat (Dobroděj | 28.07.11 03:58)
Ekonomické vyhlídky mohou být ještě horší,než je uvedeno v přednášce.Především se zde nepočítá s drastickými propady dolaru a eura, kde nelze odhadnout a důsledky pádu těchto měn,které ale mohou být pozvolné, nebo strmé, provázené řadou otřesů v politické a sociální oblasti v globálním měřítku. Nikdo nebude ušetřen, možná jenom nějací pralesní indiáni, kteří nejsou nijak s civilizací spjati!
Tu sje tiez par jeho nazorov (Smoker | 28.07.11 19:29)
http://spravy.pravda.sk/odpovede.asp?t=STANEK2
http://spravy.pravda.sk/odpovede.asp?t=STANEK3
(Peptalkin | 29.07.11 18:30)
ten je mudry ako Palacky, ale hlavne ze blekoce, blekoce a jadru kardinalneho problemu sa ani nedotkol. Takychto chytrakov tu uz bolo uz bolo. dost. Som zvedavy, kedy konecne uz niekto bude mat gule a povie, ze problem je zidobankoveho charakteru. Lenze toho sa tento panko boji ako cert kriza a radsej bude hajit svoju kravatu a mlatit takmer prazdnu slamu. Ing. Marian Kotleba s panom Pavlikom neraz priamo poukazali na zidobankove problemy v suvislosti s umelou krizou a dosial nas zidodohlad a zidovlada to nevie prekusnut.
A aby som nezabudol!: (Peptalkin | 29.07.11 18:32)
(Peptalkin | 29.07.11 18:32)
http://www.youtube.com/watch?v=AuUAZKWY-S4&feature=related
(baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.07.11 22:48)
A tohoto pána znáte?
Jan Keller - sociolog, vřele doporučuji.
Nórsko - O tajnej službe politicky korektne
27.7.11
Na súde:
Soudíte, že vlády vytvářejí u veřejnosti pocit ohrožení, aby tak nad ní získaly lepší kontrolu?
Myslím, že je tomu tak téměř ve všech zemích. Například v Německu stále panuje strach z ultrapravice, z neonacistů. Snažili se tam postavit mimo zákon ultrapravicovou stranu NPD. Během soudních stání se však přišlo na to, že většina vedoucích členů strany byli ve skutečnosti infiltrovaní příslušníci německé tajné služby, kteří vyvolávali incidenty coby agenti-provokatéři. Na tyto incidenty pak vládní představitelé ukazovali: to je to nebezpečí ultrapravice, kvůli němuž je nutné zvýšit pravomoci policie! K něčemu podobnému přitom dochází i v dalších zemích. Neříkám ve všech případech, ale velmi často jsou tyto události výsledkem záměrných snah vlád upevnit svoji moc, vytvořit nové vládní úřady. Přijde další a větší krize, říká profesor ekonomie Hoppe | Týden.cz
Zdroj: http://afinabul.blog.cz/1107/norsko-o-tajnej-sluzbe-politick...
Klasifikace: politika,krimi,pravo Zprávu vložil/a sxg
Díky Zvědavec.ORG jsme připraveni! (MoUdrostrak | 28.07.11 00:28)
Norský Mašín je jen zoufalý False Flag, brzy přijde peklo na zemi. Jasně, že bude už JEN HůŘE a že DOBŘE už BYLO:-)
Ale díky Zvědavec.ORG (BListům a čestným dalším vyjímkám) mohli v Česku na Světlé Zítřky věřit jen nejtupější z pravicujících pivních zinkajících Pepíků a Lídl/ujících Mařenek! Věřím, že každý rozumný čtenář Zvědavec.ORG se zajistil, jak mohl, dokud ekonomika ještě šlapala a bylo z čeho dávat bezpečně bokem...a vytrvořené busineSSy nám trhali kafky z pod rukou za jakoukoliv cenu:-)
Proto nyní již jen: Pravicujme-Humanitárně bombardujme-a (samozřejmě) TUNELUJME o sto šest (dokud je ještě z ČEHO!) Mirek Toopolánků to řekl velice výstižně: Kdyby pravicující oVčané věděli, co na ně chystáme, nikdo by nás nevolil!
Už jsem tady o tom psal, (Dobroděj | 28.07.11 00:28)
a vždy když si vzpomenu na film s Chaplinem,kde Chaplin hrál mistra sklenáře a ten měl svého Kida, který mu rozbíjel okna!Zrovna tak je možné spojení antivirových firem, které mají dnes miliardové obraty, že si "pěstují" svoje "výrobce" počítačových virů, aby bylo více práce, zakázek a větší zisky. Zrovna tak mohou policejní a vojenské zájmové skupiny, kvůli ziskům a zachování početnosti jejich oddělení a ministerstev, osnovat různé nekalé akce, aby mohly poukázat na svojí potřebnost! A nakonec je známo a několikrát pokázáno, že i "útoky" na některé judaistické cíle, hřbitovy a jiné, byly iniciovány právě od těchto sionistických skupin, aby se nezapomnělo na "holokaust".Současná
politika je podvodná také od počátku" Když chci zvýšit daně na 17,5%, tak navrhnu na vládě zvýšit
daně na 19%, můj návrh ve vládě"neprojde"!!! a já mohu v poklidu "kouřové" clony zavést 17,5% daně a ještě budu za hrdinu,když jsem "
Automaticky kráceno
(Dobroděj | 28.07.11 00:30)
Současná politika je podvodná také od počátku" Když chci zvýšit daně na 17,5%, tak navrhnu na vládě zvýšit
daně na 19%, můj návrh ve vládě"neprojde"!!! a já mohu v poklidu "kouřové" clony zavést 17,5% daně a ještě budu za hrdinu,když jsem "zajistil",aby zvýšení daní bylo co nejmenší!
@Dobrodej (MoUdrostrak | 28.07.11 00:57)
Souhlas! Prave dochazi ke smrtelne kreci CSA (vlajkoveho dopravce pivnich Pepiku a Lídl/ujících Marenek) = Kalousek & Co. zasantrocil/vyvedl (po jinych prosperujicich budovach, sluzbach a brandech) dalsi linky do naruce Travel Service a dalsich konkurentu. Dale si kopl do pilotu. Piloti zacinaji stavkovat/zpozdovat lety.
A Kalousek?! Mne si ruce, jak dozasantroci konkurenci a kamosum trosky CSA! V dobe, kdy Poláci zahajuji a navysuji dalsi dalkove lety a aerolinky temer celeho sveta jdou po krizi nahoru!
Pravicujici Pepici a Marky se tesi, jak jim po destrukci CSA zatne Travel Service vzapeti tipec a bez prestupu se nepodivaji za chvili ani k blízkým móřím!
Biela Al Kaida (sxg | 28.07.11 09:39)
Takže oni fakt za pomocou médií vytvorili "Bielu Al Kaidu" Je to zoznam spolupracovníkov a pracovníkov tajných polícii EU, ktorý sú nasáčkovaný v kdejakej pravicovej strane. Česká BiS vypisuje články na WM. Aj naša výbušnina v batožine, mala možno niečo testovať, a je tu aj správa ministerstva, že PSYOP doporučujú implementovať po roku 2010 ... vláda: www.rokovanie.sk/File.aspx/Index/Mater-Dokum-36673 Plná operačná pohotovosť štruktúr CIMIC bude dosiahnutá koncom roku 2010 ... pohotovosť taktických štruktúr PSYOPS bude dosiahnutá koncom roku 2010. .... http://afinabul.blog.cz/1107/norsko-o-tajnej-sluzbe-politicky-korektne
Assange & Breivik (haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 28.07.11 14:19)
Myslím že právě na Zvědavci jsem četl o podprahových podnětech podsouvaných medii a vyvolávajících emoce na podvědomé úrovni. Nikoho netrklo, že media velice často publikují i jakousi historickou fotku Breivika, kde se hodně podobá Assangemu? Jakou logiku by mělo například publikovat u každého projevu Václava Klause jeho 20let starou fotku? A proč ho spojují s Klausem? Dělají to i zahraniční media? Nechystá se další útok u nás?
@DrHaban-Mame se na CO tesit! (MoUdrostrak | 28.07.11 15:42)
Utoku bude v blizke dobe vic. JůYsEj ma/melo mnoho jednoticich symbolu: Twins, Washington D.C., Golden Gate Bridge etc. I tam byly pripraveny zalozni UDERY, pokud by se Emericani nedali POHNOUT k utoku na ropu a plyn Stredni Asie. Proto G.W.Bush neprojevoval zadne emoce, kdyz byl utok zahajen - byl si vedom, ze nastava NOVA ERA...
Bohuzel/bohudik, EUropa zadny jednotici cil nema. Ani ztec "zleho" Plukovnika a bohatstvi jeho lidu EUropany zatim CHUTI KRVE (jak ji odmala miluji a jsou k ni vedeni sobe vlastni pakulturou Emericane) nenaucila...
Proto bude k POHNUTI EUropanu treba vice "terroristickych" attacku. Gladio behem Studene Valky nastavilo urcitou latku. A v soucasne dobe se bude muset pro zkrvelacneni Europanu a vybicovani ucasti na nevyhnutelnem konfliktu nasadit latka u dost vyse.
Mame se co nejdrive na co teSSit!
(haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 28.07.11 17:23)
Krize a nezaměstnanost, osobní bankroty a řádění exekuční mafie, účast ve válkách (Afgánistán, Irák, Libye), sociální mafie a její rozbíjení rodin a ponižování otců, ... to musí vést k radikalizaci společnosti, někdo doprava, někdo doleva. Proto zřejmě ty snahy zákázat komunisty a ultrapravici. Dalším problémem ale bude, že za stát, který nás ponižuje a kálí na naše práva, chcípat do války asi nepůjdem. To bude chtít nějaký hodně silný argument.
Kilowatt Group (sxg | 28.07.11 18:12)
Mossad operuje v Norsku ve spolupráci s místní tajnou službou pod krytím tvz. "Kilowatt Group", špionážní sítě, na které se vedle Izraele a Norska podílejí i jiné země jako Švýcarsko, Švédsko a JAR a který se maskuje, netřeba to říkat, pod účelem "boje proti terorismu".
http://www.ksm.cz/ze-zahranici/oslo-vsechno-co-uz-vite.html
No to skutečně přehánějí
27.7.11
Zdroj: http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-14306544
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Antiseptik
Už se připravují na "nové" uspořádání Lýbie! (Dobroděj | 27.07.11 15:09)
Vyřešení krize bude faktické nebo dokonce i smlouvou podepřené rozdělení Libye na povstalecký východ a Kaddáfího západ. Pro NATO je zcela jistě náhodou velká klika, že většina libyjské ropy je na východě. Pod záminkou snahy zabránit dalšímu krveprolití bude NATO moci umístit na východ Libye na dlouhé roky své vojáky, zatímco Kaddáfí bude dětinsky šťasten, že vládne dál, asi jako se raduje Umar Bašír na severu rozděleného Súdánu. Povstalci do situace nebudou mít co mluvit - sami nemají na to, aby svrhli Kaddáfího, natož aby vyhnali ze svého území jednotky NATO. Osudem Libye by tak byly surovinově bohaté, ale občanskou válkou deptané africké země typu Konga či dříve Angoly, přičemž Západ bude prodávat zbraně oběma stranám a bude mít záminku vojensky zasáhnout, kdykoli bude mít pocit, že jsou ohroženy jeho politické či obchodní zájmy.
http://www.outsidermedia.cz/Tri-scenare-pro-Libyi-1.aspx
Nikým nevolení, nikým neschválení (Lin | 27.07.11 17:19)
a přeci jsou uznaní jako diplomaté a zástupci "lidu" !
Moc hezká lekce demokracie, jen co je pravda.
Svět naruby... (pjn, pjnowak (zavináč) inmail (tečka) cz | 27.07.11 19:48)
V Anglii i v Americe se mluví stejnou (skoro) řečí, tak nemůžou jinak smýšlet. Nesouhlasím s chováním Britské vlády a neovlivním myšlení davu. Až bude tohle u nás odejdu na Rus, kde mne nikdo hledat nebude a kde se o sebe postarám s tichým souhlsem místích za úplatu.
Kadafí je stále živěj, (Rene Bartosek | 28.07.11 02:12)
není dobré uzavřít účet bez hostinského. Bez pozemní operace, tak na 10 let se bude muset s Kadáfím počítat. Letecká podpora je drahá a Spojené státy jsou nuceny se stahovat z pozice globálního imperátora. Bez letecké podpory se ta sbebvrnak krominalních hrdleřezů neudrží v Libyi ani měsíc, momentálně si přivydělavjí prodejem dodaných zbraní na černém trhu. Paříž byla přinucena zastavit zbrojní dodávky. Jinak řečeno i elementarní morálka těhle žoldáku stojí za dvě věci. Bankrot USA je prostě tvrdá realita, za 14 dní budou buď bankrot nebo republikáni kývnou na zvyšení schodku. A oni sice hrajou předbolební tanečky, ale nakonec budou nuceni kývnout, i kdyby se na nějaký čas zastavila činost některých federálních úřadů a aktivit. Jako prvním bych nevyplatil plat členů, Kongresu a Senátu, a jako posledním bych jim doplatil nedoplatky. Být Obamou, tak se platu než se to vyřeší veřejně vzdám.
Cui bono ? (janmax | 28.07.11 08:22)
Musíme si uvědomit, že v bankách v Anglii a v Americe je spousta Libyjských dolarů .. A teď se tomu dá zdání legitimity a může se loupit a loupit ..
Chybějící údaj (charon, cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info | 28.07.11 09:18)
Podle zpravodajských serverů britská vláda vedle uznání rebelů a vypovězení stávajících Libyjských diplomatů ohlásila, že pro rebely uvolní zajištěné Libyjské (státní) peníze.
Válku je nejlepší vést na účet protivníka, že? Pokud je modálka rebelů taková, jak se výše probíralo budou peníze promptně rozkradeny (oběma stranami). Další, co mě napadá hned v závěsu za tím, je že se pokouší dohřát Kaddáfího doběla aby ve vzteku udělal nějakou chybu.
Libijský Mnichov (haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 28.07.11 14:30)
Trochu to začíná připomínat Mnichov a historii českého zlatého pokladu. Asi potřebují nějak legalizovat privatizaci Libijského Sovereign wealth fund. Povstalci jim z něho to bombardování zaplatí a budou mít zase čisté ruce.
http://dolezite.sk/Konec_zlateho_pokladu_Ceske_republiky.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Sovereign_wealth_fund
Klaus prý v australském parlamentu odmítl bezpečnostní prohlídku
27.7.11
V prostorách parlamentu má studio celostátní australská televize ABC1, která chtěla s českým prezidentem dnes udělat rozhovor.
Zdroj: http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/klaus-pry-v-australskem-par...
Klasifikace: kuriozity Zprávu vložil/a mkadlec
(SPECZ | 27.07.11 15:23)
Není to k smíchu ani k pláči. Copak je to normální takovou pitomostí otravovat prezidenta ?
Klaus (Destanov | 27.07.11 16:17)
Byl by to snad takovej problém projít rámem? Klaus je v mnoha věcech dobrej ale v těchle věcech je jak malej kluk. Jeho ego nezná hranic...
Ano Klaus se v mnoha vecech dobrej, (Paulito | 27.07.11 16:29)
treba dobre lyzuje a hraje tenis.....
Ješitný pán to neprodejchal (Lin | 27.07.11 17:15)
Jestliže u nás zavádějí rámy pro "dělný lid", proč by měl být prezident něco extra. jestliže tím rámem v Austrálii procházejí všichni členové parlamentu, nevím, proč by si někdo měl sedat na prdel z čekého prezidenta.
4Lin - i soudruh Havel prochazi .. (steve | 27.07.11 17:40)
.. a dela mu to radost, kdyz se mu to povede ..
S Klausem souhlasim (vodnik007 | 27.07.11 19:36)
Mel se jeste zeptat, jestli britska kralovna take musi skrz prohlidku, kde je videt nahata.
Klaus (Destanov | 27.07.11 20:09)
Tak tímto se mu omlouvám za svůj dřívější příspěvek...ukázalo se že to je zase nějaký mediální útok...ach ty novináři
Viz http://www.novinky.cz/domaci/240261-klaus-na-bezpecnostni-ram-jsem-nechtel-cekat-se-stovkou-skolaku.html
Žádný mediální útok - ale Klaus byl/je pod rozlišovací schopností ABC1 i světa (MoUdrostrak | 28.07.11 00:43)
"Také australská televize dostala možnost volby, je na svobodě každého, jak se rozhodne."
Klaus je pro ABC1 natolik nezajímavý, že mu ŽÁDNÁ privilegia ani nezajistila, ani se za ním do jeho hotelu neobtěžovala (TEČKA). Nikdy jsem nikde ve světě neslyšel o Klausovi JEDINÉ POSITIVNÍ HODNOCENÍ. Kdo náhodou o něm byl schopen cokoliv prohlásit, nikdy se to příliš nevzdálilo od nicku Papa Toonnel: http://tripwow.tripadvisor.com/tripwow/ta-00f6-d83c-1d0f
Klaus je asi stejně známým, jako jeho oblíbenec a "Pirát z Prahy" Vikki Kožených. Buď ho nikdo nezná (98%) nebo jen jako Papa Toonnel...(1-2% vzdělanějších cizinců se zaměřením na (jen EUropský) business)!
Dyť má recht. (Rene Bartosek | 28.07.11 02:18)
Nebyl nejmenší bezpečnostní důvod, aby procházel tím rámem. Takže vo co gou? Buď tam byl uvědomělej nemyslící trouba, nebo to byla malá skrytá provokace. A klidně tam mohl být úplně sám, proč by si někdo měl očumovat nahatou figuru, hlavouna kolem kterého se pernamantně pohybuje tým profíků odpovědných za bezpečnost? Buzerace jako řemen. Akorát takové věci se odmítají s úsměvem a noblesou, přidat lehce švejkovského sarkasmu není taky na škodu. :D :D
Já to tam neznám ale... (lesov | 28.07.11 07:17)
...velká legrace by byla, kdyby tam jinej vchod ani nebyl, že?! :o)
Klaus (Tamiral | 28.07.11 08:38)
pán prezident Klaus síce nie je mojím najobľúbenejším človekom, ale iba dodržal medzinárodný diplomatický protokol. a vy bratia Češi by ste ho za to nemali kritizovať, ale zastať sa ho, keďže takýto postup zo strany Austrálie je v "diplomatickom žargóne" urážkou nie prezidenta ako osoby, ale štátu, ktorý zastupuje.
@Tamiral (MoUdrostrak | 28.07.11 09:56)
Vážený pane Tamirale, Klaus je jedním z důvodů, proč si Austrálie může dovolit urážet nejen Klause, ale díky němu i Česko a zinkající a pravicující české pivní Pepíky a Lídl/ující Mařenky...
Btw. pokud se nepletu, návštěva Klause byla několikrát posouvána, protože skuteční Australané mají Klause (pokud vůbec překročil jejich rozlišovací schopnost) za sponSSory voděného Šaška.
Bílí Australané začali osídlovat Austrálii, když tam byl prales na 3-4 větší rozloze, nežli dnes po cca 200 letech pravicování a dobývání. A dnes pravicování a vytěžování jim snáší trpké ekologické plody. Naštěstí jsou natolik spjati s přírodou, že Klause (a jeho Loutkáče a sponSSory) lehce prokoukli předem. Proto i to uvítání a šprajc ABC1, která by u jiného "S"tátníka či "O"sobnosti určitě udělala vše proto, aby interview získala.
Nejnovější výsledek sponSSorského výletu musí potěšit každého slušného člověka s mozkovnou mezi ušima:-)
@Tamiral (lesov | 28.07.11 11:12)
Představte si, kdyby někdo dal p. prasedintovi do kapsy nebo jako dárek propisku s výbušninou. Pan prasedint by vyletěl do luftu a s ním i půlka aboridžinského par-lamentu. To by bylo v jeho stylu, pár exeláns?! :o)
(fooggyy | 28.07.11 11:19)
Prý bude konec světa ...
lesov (Tamiral | 28.07.11 14:20)
keby niekto dal do kapsy p.prezidenta pero s výbušninou tak by vám vyhlásili vojnu. ja by som bol zvedavý, ako by sa zachoval napr.Obama v jeho situácii.
Moudrostrak: štátnik jednej krajiny prichádza na oficiálnu návštevu inej len na základe pozvania. sám od seba nikdy. hosťujúca krajina ho musí na návštevu najprv pozvať. tzn.ak nemali záujem, nemali ho pozývať.
@Tamiral a diplomaticka etika - v Austrálii nejde o Státní Návštěvu, ale vyprání peněz od "spon (MoUdrostrak | 28.07.11 21:54)
Vážený pane Tamirale, patrně byste si měl doplnit znalosti z diplomatickych pravidel:
Klausovy poslední cesty ven bývají méně zářivé - za celý rok 2010 stihl jen tři oficiální návštěvy, během nichž zamířil do Lotyšska, Moldávie a Kuvajtu. Klaus má méně státních návštěv, víc propaguje své knihy resp. přes ně po leta pere/filtruje vzjatky od svých "sponSSorů".
V poločase a před znovuzvolením stihl státních návštěv dvojnásobek, včetně Izraele!!!
Státní návštěva (o což se při jeho "prací cestě" v Austrálii nejedná) je nejvyšší forma diplomatického setkání a potvrzení vzájemných vztahů zemí. Politik na ni odjíždí na pozvání druhé země. "Všechny státní návštěvy prezidenta republiky v jiném státě i prezidentů jiných států u nás se realizují na základě reciprocity. Nelze hledat vztah mezi jejich počtem a dobou. Že jich zrovna v roce 2005 bylo šest aa vloni (2010) jen tři(!) je jev čistě náhodný," řekl Aktuálně.cz mluvčí prezidenta Radim Oc
Automaticky kráceno
cont. pro pana Tamirala (MoUdrostrak | 28.07.11 22:02)
Prezident odjel k protinožcům: O Klause se perou média, politici naopak
Praha, 20. července - Zahraniční - Prezident Václav Klaus dnes odpoledne odjel na konferenční cestu do Austrálie. Na téměř dvoutýdenním turné po australských městech bude promlouvat o svém pohledu na teorii globálního oteplování. Žádná politická jednání prezident v Austrálii nepovede. Do České republiky by se měl vrátit 2. srpna.
Podle prezidentské kanceláře má cesta výhradně konferenční charakter. Náklady spojené s pobytem prezidenta hradí organizátoři konferencí, na nichž vystoupí.
Hlavním sponSSorem a co-pradlákem série přednášek českého prezidenta v australských městech je tamní Ústav pro veřejné záležitosti (IPA). Na svých webových stránkách se IPA prezentuje jako nezávislý, neziskový "think-tank" (expertní platforma), která si klade za cíl chránit základy ekonomické a politické svobody. IPA se hlásí k podpoře idejí volného trhu, volného pohybu kapitálu a štíhlé efektivní vlády.
Australská média u
Automaticky kráceno
cont. pro pana Tamirala (MoUdrostrak | 28.07.11 22:02)
.....
Australská média už začátkem června informovala o tom, že se český prezident do Austrálie chystá. List The Australian napsal, že australští poslanci včetně premiérky Julie Gillardové chystají Klausovi chladné přivítání kvůli jeho názorům na globální oteplování. Setkání s Klausem prý odmítla jak kancelář předsedkyně vlády, tak premiér státu Viktorie Ted Baillieu nebo předseda vlády Západní Austrálie Colin Barnett.
Hrad o žádných plánech prezidenta na setkání s australskými politiky neinformoval a cestu avizoval jako konferenční akci.
Poznámka MoUdrostraka (MoUdrostrak | 28.07.11 22:10)
Austrálci i Australané si ani neodplivli - nestálo jim to za to!
Čeští /i slovenští/ pravicující a zinkající pivní Pepíci i Lídl/ující Mařenky mohou vyhlásit embargo na australskou vlnu - Významnou položku australského dovozu do ČR je dlouhodobě vlna. V historii dovozů dlouhodobě dominovala, nicméně v roce 2009 byla předstižena léčivy. V roce 2010 je však vlna opět nejdůležitější položkou australského vývozu do ČR a dokonce se, dle australských statistik, ČR řadí na třetí celosvětovou exportní destinaci australské vlny za ČLR a Indii.
K nejdůležitějším komoditám českého vývozu do Austrálie patřily v roce 2010 dětské hračky, osobní automobily a jednoduše(!) opracované dřevo.
MoUdrostrak (Tamiral | 29.07.11 12:41)
tak. a teraz si ešte raz prečítajte môj posledný príspevok, bez emócií a predsudkov si premyslite, čo som tam napísal a potom porovnajte so svojimi príspevkami, hlavne čo sa týka obsahu.
Blahopreji! (siky | 01.08.11 19:22)
To je spravne!
Svobodní zednáři vyloučilil Breivika ze svého středu
27.7.11
Zdroj: http://www.frimurer.no/ordenen/15-aktuelt/1190-den-norske-fr...
Klasifikace: kuriozity,politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
No a co, (Jéňa | 27.07.11 07:19)
takové oznámení nikoho nic nestojí.Mám pocit,že tato vyjímečná norská situace má za cíl zpřísnit norské zákony ve stylu ,,Patriot" a nasměrovat tuto zemi k jidototalitnímu režimu.
Norsky 'hrdinny' MaSSin - nosite Radu MoUdreho Lva - ln memoriam! (MoUdrostrak | 27.07.11 08:23)
Norsky 'hrdinny' MaSSin si s MaSSony squele rozumnel - a MaSSoni s nim!
Kazdy, kdo Pravicuje a mezi MaSSony se odjakziva pohybuje vi, ze za noveho MaSSona a jeno vstup muSSi rucit garranti.
Kdo rucil za norskeho MaSSina?!
Pravicujme-humanitarne bombardujme-tunelujme (dokud je JESTE CO!)
Kto sa nepoučí z histórie, musí si .... (sxg | 27.07.11 11:25)
2.Srpna 1980, bombové útoky na Boloňském vlakovém nádraží, které zabily 85 lidí jsou široce uznané jako operce Gladia. Ačkolov z nich byli původně obviněny komunistické "Rudé brigády", nakonec byli jako viníci odhaleny pravicové a fašistické elementy. Dva italští agenti tajné služby a hlava nechvalně známe zednářské lóže P2 Licio Gelli byli odsouzeni v souvislosti s atentáty.
Norský hrdinný Mašín! (Dobroděj | 27.07.11 15:53)
Ještě , že máme alespoň tu legraci.Moudrostrako, je to jistě vtipné, ale všechno je trochu smutné,ponuré! Na místech kde leželi povraždění, bývá takové divné a vzláštní "křičící" ticho!
Norský hrdinný Mašín se rád oblékal do americké uniformy (Dobroděj | 27.07.11 16:23)
a také hodně horoval pro sionisty a Izrael! Také takové známe z opoziční lehožumpy! Už se objevili souhlasné články na White Media,české odnože nacistů, vydávaných v USA.Naprosto nechutná je jejich zdravice a poděkování norskému Mašínovi:"Děkujeme, bratře. Zasáhl jsi zlo v jeho nejcitlivějších místech - v sídle jeho moci a v líhni jeho nových fanatických stoupenců. Děkujeme. Inspiroval jsi mnoho dalších, kteří jsou připraveni zasvětit svůj život boji, na jehož konci bude Evropa silná, zdravá, čistá, vitální, prosperující a bezpečná."
500kg (Wigwam | 27.07.11 18:28)
To by mě zajímalo, jak sám a nepozorovaně donesl trhaviny o hmotnosti 500kg do budovy.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/240223-bomba-v-oslu-mela-pul-tuny-a-byla-velmi-explozivni.html
A přesto byl sám (Destanov | 27.07.11 20:16)
Musel bejt fakt silák...přece jen půl tuny je půl tuny...
museli ho vylucit (AA | 27.07.11 20:38)
predsa krestana medzi sebou mat nechcu.
EU: Omezíme prodej střelných zbraní a chemikálií
26.7.11
Zdroj: http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/z-evropske-unie/eu-o...
Klasifikace: politika,polit.korekt,krimi,nabozenstvi,kultura,pravo Zprávu vložil/a sxg
O jaké kontrole prodeje zbraní a chemikálií je řeč? (Rene Bartosek | 27.07.11 07:26)
Breivick měl registzrovanou legální zbraň, měl licenci že je farmář, tak si koupil hnojivo. Čím budou lidi hnojit, kobylincema od traktoru? Možná chtěji ouřadové vyhrnout klotové rukávy a vynořit rypáky z koryt a ukázat všem jak se hospodaří, ale aby jsme všeobecně nechcípli hlady. Někerý lidi mají strach z fašismu. Pokud se nemýlím, tak Němci byli docela individuálně ozbrojený, než je Hitler odzbrojil.
Přesně naopak (SPECZ | 27.07.11 08:45)
To co se stalo je naopak argument pro významné uvolnění zbraňové legislativy. Protože kdyby na ostrově bylo alespoň deset lidí s pistolema, tak možná dva až tři z nich by měli "koule" na to postavit se vrahovi, a zastavit ho. Oběti by sice byly, ale ve významně menším množství.
(SPECZ | 27.07.11 08:47)
A ještě dodám že sebevětší kontrola zbraní a chemikálíí nezabrání dostatečně motivovanému útočíkovi (jakým Breivik bezesporu byl) aby se dostal k tomu co potřebuje. Jen mu to možná potrvá o něco delší dobu.
Omezit zbrane (vodnik007 | 27.07.11 19:40)
nezabrani ileganimu ziskani a celkem se nic nezmeni.
(SPECZ | 28.07.11 08:41)
Změní. Ti slušní díky tomu budou ještě bezbrannější proti zločincům, kteří si zbraň opatří a bude jim putna že je to nelegální ...
Líbya: Kam zmizli francúzske zbrane ?
25.7.11
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a safirko
Pak že jsou "Arabi People" krvežíznivá a terroristická pagáž (MoUdrostrak | 26.07.11 08:23)
Pak že jsou "Arabi People" krvežíznivá a terroristická pagáž:-)
Přesně to zapadá do obrázku "médií" versus všelidského kolektivního povědomí o Arabech:-)
Arabové nestojí o válčení a o války - od úsvitu věkůV si jich užili až až - a k ničemu šťastnému to nevedlo, stejně jako holdování alkoholu či promiskuitě. Proto žijí (nakonec) tak jak žijí.
Loutkáči jim chtěli dát "ochutnat krve" a vstčit do zio-Collosea.
A arabští "gladiátoři" zbraně darované zio-Vrchností prodali raději Palestincům:-)
Dost dobrý!
A my v EUropě: Pravicujme-humanitárně bombardujme-tunelujme (dokud je ještě co)!
Musíme hledat nové informační zdroje! (Dobroděj | 26.07.11 17:30)
Stejně jako jsme se neobešli v dobách socialistické totality bez Svobodné Evropy a Hlasu Ameriky, neobejdeme se dnes, v dobách kapitalistické a globální totality, bez médií ruských, abychom nahlédli na skutečnou situaci ve světě.
Voli je vypili! (Dobroděj | 27.07.11 04:02)
Nor podezřelý z útoků je poprvé u soudu
25.7.11
Zdroj: http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/nor-podezrely-z-utoku-je-po...
Klasifikace: politika,krimi Zprávu vložil/a mkadlec
aby podezřelý nezneužil slyšení k hlásání (vodnik007 | 25.07.11 20:05)
Aby nahodou nevyzradil nejake tajnosti.
http://colonel6.com/2011/07/24/colonel-sixx-and-wa...
taky si myslim (mkadlec | 25.07.11 22:16)
smrdi mi to falesnym praporem
clanek z Jerusalem Post (vodnik007 | 25.07.11 23:51)
http://www.jpost.com/Headlines/Article.aspx?id=185...
a pod clankem dost tvrde komentare.
su z toho mírně rozpačitý (kavol | 26.07.11 10:01)
na jednu stranu se mi nelíbí, nemá-li veřejnost přístup k informacím, na druhou stranu by to byl nebezpečný precedens: chci aby mě slyšel celý svět? - oukej, jdu vystřílet nějaký tábor ...
Ten mlady muz - (steve | 26.07.11 13:30)
- vypada zdrave .., avsak zcela jiste ho trapi choroba. Brzy zhyne na nahlou zastavu srdce pri "samopoveseni", dukazem jeho psychiske lability bude i kudla v ledvine .., za tri roky ho pro jistotu jeste odbouchnou chlapci ze "Seal" a - jak kaze norsky zakon - pohrbi ho do more ..
.. a dale - (steve | 26.07.11 13:39)
.. v nove vznikle Svetochazarske demokraticke republice bude rehabilitovan, predstavi verejne svoji novou knihu, a spolecne s Masiny bude na skolach detem ukazovat jak se oddelavaji postacky a jina svoloc ...
Já bych momentálně taky nic nepustil ven. (Rene Bartosek | 27.07.11 00:24)
Na zveřejnění bude čas později nebo nikdy. Důležité je, že Breivik to přežil a má chuť povídat. Pak nezbývá než technickou stránku masakru, o které toho jiszě napovídal náš osamělý kůl v plotě všechno podstatné, hezky srovnat se skutečností.
Vláda ČR bojkotuje OSN pro lidská práva
25.7.11
ČR se nezúčastní neb se obává protižidovského podtextu. Ve skutečnosti nejde o Židy, ale o politiku Izraele. Stránky OSN
Zdroj: http://www.mzv.cz/jnp/cz/udalosti_a_media/udalosti_a_temata/...
Klasifikace: kuriozity,politika,pravo Zprávu vložil/a Saša
Týden po Durbanu spadly paneláky (IVAn | 25.07.11 10:38)
To by nám zas něco mohlí "muslimové" zbourat. Nebo že by varování z Norska stačilo?
Jako věrný satelit USSA (hluban | 26.07.11 08:04)
děláme jen a výhradně to, co nám US podlůza nařídí. Tedy ne nám, ale jim, já nechci s tímto zločineckým režimem mít nic společného.
Další íránský jaderný vědec zavražděn
24.7.11
Íránští jaderní vědci umírají jako o závod.
Zdroj: http://cnews.canoe.ca/CNEWS/World/2011/07/23/18459971.html
Klasifikace: krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
není to pravda (wertyz | 24.07.11 10:43)
http://uruknet.info/?p=m79863&hd=&size=1&l=e
Tady se píše, že si spletli jména. Tohle byl student elektroniky a ne jaderný vědec.
4 wertyz .. (steve | 24.07.11 15:47)
.. az by dostudoval - byl by taky atomovy vedec ! O to jsou izraelani horsi - protoze vrazdi preventivne dopredu vsechno, co se hybe a kradou i to co ani cigan neukrade ( z technickych duvodu, nebo z lenosti ). Rovnez timto vzpominam na holokaust a prohlasuji, ze jsem loajalni ..
dost rizikové povolání (waterfall | 26.07.11 23:57)
Být iránským jaderným vědcem, tak se pojistím na dost vysokou částku... zdá se, že umírají jako králici...
Jo a Holocaust™ jedině s obchodní značkou ™, aby bylo jasné, že je jen jediný a jediné vysvětlení a jediné číslo... ;)
Prohlášení Anonymous & Lulz Security - 21.7. 2011
24.7.11
nedávno jsme narazili na článek, který v nás vyvolal jistou dávku úžasu a pobavení:
http://www.npr.org/2011/07/20/138555799/fbi-arrests-alleged-anonymous-hackers
Prohlášení náměstka ředitele FBI Steve Chabinského v tomto článku se zdá být určeno Anonymous and Lulz Security a my jsme šťastní, že vám na něj můžeme odpovědět.
Prohlašujete:
"Chceme poslat zprávu, že chaos na Internetu je neakceptovatelný - dokonce i kdybychom věřili, že hackery k těmto činům vedou sociální důvody. Je naprosto neakceptovatelné se prolamovat do webových stránek a páchat protiprávní činy."
Vyjasněme si tedy, co považujeme za neakceptovatelné my:
- Vlády lžou svým občanům a vyvolávají teror a obavy, aby jim mohly kousek po kousku brát jejich svobodu.
- Korporace osnují s těmito vládami spiknutí, inkasují miliardy za federální smlouvy, o kterých všichni víme, že je nedodrží.
- Lobby, které zajímá jenom výše jejich zisků, infiltrují a korumpují vlády s jediným cílem - aby se tento stav nikdy nezměnil.
Tyto vlády a korporace jsou našimi nepřáteli a my budeme pokračovat v boji proti nim všemi nám dostupnými prostředky včetně prolamování webových stránek a ohalování jejich lží.
Nebojíme se. Vaše výhrůžky vězením považujeme za nesmysl, protože ideu nelze uvěznit. Každým takovým pokusem rozlobíte své občany o něco více, až budou na konec řvát v jednotném mohutném chóru. Naším posláním je pomoci těmto lidem a není nic - absolutně nic, co byste mohli udělat, abyste nás zastavili.
"Internet se stal pro lidi natolik důležitým, že musíme zabezpečit, aby se světová internetová síť nezměnila v Divoký západ."
Dovolte mi, abych se zeptal, drahý pane, kdy internet Divokým západem nebyl? Opravdu věříte, že jste jej někdy nějak kontrolovali? Nekontrolovali.
To neznamená, že se každý chová jako zločinec. Většina lidí se nechová jako bandité, pokud k tomu nemají důvod. Stali jsme se bandity na Internetu, protože jste nás k tomu donutili.
Anonymous vás pohlavkují přes uši stejně jako hackerské hnutí 90. let. Jsme zpět - očekávejte nás.
Zdroj: http://pastebin.com/RA15ix7S
Klasifikace: politika,krimi Zprávu vložil/a maru
Hm...zvláštní zpráva...:) (Lin | 24.07.11 11:46)
Zkusím jinak. Lidé, kteří se ve světě "jedniček a nul" motají, vám shodně potvrdí, že hacker by měl být placený zlatem. Proč? Ví víc, než tvůrce programu. Našel totiž slabiny. Jde o velké znalosti, velké zkušenosti.
A net? Kdysi dávno byl opravdu zvláštním (a pěkným) místem ke komunikaci, sdělování. Úzká skupina lidí se stejným cílem, takže pravidla byla repsektovaná sama od sebe. Do té doby, než se "kdosi" v rámci byznysu rozhodl "dopřát net masám" v rámci "masové zábavy". A tímhle začala džungle.
Před nějakou dobou (Sam Ting Wong | 24.07.11 12:57)
tu proběhla zmínka, že obě skupiny jsou dost možná fake.
Ještě by mě zajímalo (Sam Ting Wong | 24.07.11 13:12)
jestli FBI považuje za chaos i záměrné dezinformace publikované na netu US vládou k ospravedlnění ilegálních válek.



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin