Ve zkratce
Demonstrace Zastavte kácení na Šumavě
3.8.11
KDY: pátek 5. srpna 2011 od 10:00
KDE: před budovou Ministerstva životního prostředí, Vršovická 65, Praha 10
CO: Demonstrace proti kácení v národním parku Šumava
KDO: Moderuje: herec Petr Vacek, Vystoupí: signataři Šumavské výzvy, vědecké obce, organizátoři ad. Demonstraci pořádají aktivní občané a občanky pod záštitou Hnuti DUHA, kteří tak chtějí reagovat na porušování zákonu na ochranu přírody v národním parku Šumava, ničení cenné divoké přírody a aroganci úředníků.
KONTAKT: Organizátoři: Barbora Hanzlová, barbora.hanzlova@ecn.cz, 605 968 515, Ondřej Pašek, ondrej.pasek@bankwatch.org, 608 381 602, Další informace: Magda Koutská, magda.koutska@hnutiduha.cz, 728 033 727
2. Blokáda potrvá, dokud se bude kácet - přijeďte, má to smysl Kontaktní osoba Anička 608 470 795, pomoc.sumave@gmail.com. Dejte jí vědět, zda poptáváte, nebo lépe nabízíte místo v autech, propojíme vás. Online info z blokády najdete na Facebooku stránky:
Podporuji blokádu kácení stromů v NP Šumava
Protitunelování našich lesů
Podporuji Národní park Šumava
Věříme vědců, ne kmotrům
3. Napište těm, kteří mohou nelegální těžbu zastavit Poté co jste podepsali Šumavskou výzvu, můžete také podpořit dopis České ornitologické společnosti premiérovi: www.birdlife.cz/dopisSumava.html
4. Podpořte zastavení kácení finančně
Finanční podporu ochraně biodiverzity na Šumavě směřujte sem http://hnutiduha.cz/podpora/?krok=1&typ=jp.
5. Sledujte, co se děje, reagujte! Facebook:
Věříme vědců, ne kmotrům
Podporuji blokádu kácení stromů v NP Šumava
Protitunelování našich lesů
Podporuji Národní park Šumava
Webové stránky www.sumavapro.cz
Názory odborníků: Stanovisko pracovníků Centra pro výzkum biodiverzity k otázce regulace kůrovcové gradace v Šumavském národním parku, které sepsalo několik pracovišť Akademie věd či Karlovy a Masarykovy univerzity. Stanovisko reprezentuje pohled celkem 1200 vědců z 65 zemí světa: www.sumava-kurovec.cz/
Tisková zpráva Stínové vědecké rady NP Šumava http://zpravodajstvi.ecn.cz/ index.stm?x=2292284
Prohlášení Karla Matějky, člena Stínové věděcké rady http://ekolist.cz/cz/ publicistika/nazory-a-komentare/karel-matejka-posouzeni-aktualni-situace-v-oblasti-ptaciho-potoka-v-np-sumava
Otevřený dopis České společnosti pro ekologii http://ekolist.cz/cz/publicistika/ nazory-a-komentare/karel-matejka-posouzeni-aktualni-situace-v-oblasti-ptaciho-potoka-v-np-sumava
za blokádníky a blokádnice a všechny spřátelené .zora Javorská Koordinátorka kampaně Ženy a životní prostředí NESEHNUTÍ Brno třída Kpt. Jaroše 18 602 00 Brno mobil: 606 722 988 www.aktivnirodicovstvi.cz www.zemezena.cz www.nesehnuti.cz
Klasifikace: ekologie Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
tihle (Evropan, 835 (zavináč) seznam (tečka) cz | 04.08.11 00:16)
tak to ne. Nssnáším jakéholi ekoteroristy, nevzdělaní, tupí, agresivní. Jednou chrání "přírodu" poté bojují proti atomu, no a ve finále chrání cikány, zločince, devianty atd.
Proč? (meloun | 04.08.11 01:51)
Žádná demonstrace přeci nemůže sionistu Stráského zastavit. Tady již jsou nasmlouvané těžební firmy, uzavřeny smlouvy na prodej dřeva, bylo vyplaceno mnoho úplatků. Je to rozjetý! Navíc mi to přijde jako blbost někde trapčit. Prát se s policajtama, kteří místo hájení zákona zatýkají lidi, kteří dodržování zánonna vyžadují. Lidé si musí uvědomit, že nemohou do čela státu volit sionisty a šábesgojím, jinak přijdou časem uplně o všechno i o svou zemi. Jenže ono to asi jinak nepůjde, než že nejprve budou muset o všechno přijít, aby se zamysleli. Tak nač to zdržovat, čím dříve to přijde tím lépe.
To si vůbec dělají prdel z lidí! Už je jim všechno jedno! (Dobroděj | 04.08.11 02:59)
Stráský byl už cca 10 let v důchodu, tak teď ho vykopali z hrobu / žádného lepšího experta na ředitele národního parku nenašli a je úplně jedno, že nikdy žádnou takovou úzce biologicky specializovanou organizaci nevedl - to je typická "trafika" od kamarádů modré zločinecké pracky / - prostě dědek Stráský je nepostradatelný - to by se vážně jeden posral!
V celé české republice by se nenašel jeden slušný odborník v produkčním věku na post ředitele NP Šumava,než je starý člen KSČ Stráský! Kolik je mu vůbec let?
Teď jsem si zjistil, Stráskému je 71 let (Dobroděj | 04.08.11 03:47)
a jako zakládající člen ODS musí všem jít příkladem! Vemte si příklad od Stráského, že se bude muset pracovat do 70 let a více, aby bylo na penze,protože se musí vyhazovat miliardy na korupční zlodějny a hlavně na vedení naprosto zbytečných válek v Iráku a Afganistánu, kde jsou naši Švejci za slušné peníze, ale okupant v Iráku a Afganistánu musí počítat s tím, že bude příjemně rozptýlený na náhradní díly, když jeho vozidlo najede na minu vlastenců!
Ale kdepak (meloun | 04.08.11 11:50)
Stráský byl vybrán na tuto funkci mino jiné právě pro svůj věk. Počítá se s tím že bude na Šumavě těžit a těžit. Pokud by přeci jen došlo k nějakým soudním obstrukcím, přijde se náhle na to, že ředitel je již hodně starý, nemocný a bylo by nehumání takového staříka soudit a trestat.
Tvrzení, že 9/11 bylo spácháno zevnitř, je úplný nesmysl, říká Putin
3.8.11
Zdroj: http://rt.com/politics/9-11-putin-seliger-investigation-toro...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
To také nikdo netvrdí! Pouze oficiální "vysvětlení" je trochu blbé! (Dobroděj | 03.08.11 22:06)
- (Luxor | 03.08.11 22:17)
Voloďo prosím nechlastej tolik té vodky. Kdyby se to utajilo, tak by toho přece nebyl plnej internet.
Já hodnotím WTC jako nejlépe "utajenou akci", v těsném závěsu je "utajená" akce JFK
мерзавец (J_Pitralon | 03.08.11 22:22)
9/11: Explosive Evidence - Experts Speak Out, Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=yIOC1J44RYw
Putin je velký přítel Křivého bratra. (lesov | 04.08.11 01:25)
Byly to ukázkové, řízené demolice, to se vokecat nedá!
"Jen malá tajemství je potřeba chránit, ta velká chrání nedůvěřivost veřejnosti." Marshall McLuhan
Dyť jo (meloun | 04.08.11 02:08)
No to je přeci jasný že ty útoky provedli pasáci koz z avgáských jeskyní. Jinak by přeci USA zbytečně nezaváděli v Avganistánu a v Iráqu demokracii. Navíc se u dvojčat nešel Atův cestoví pas! Každý pivař ví, že když dozrávají švestky, tak pívo stojí za hovno, stejně jako každý terorista ví, že začátkem září má ocel pevnost perníku a hoří jako bambus.
Velmi diplomatické. (Rene Bartosek | 04.08.11 03:53)
Co kdo čeká, že lídr Ruska řekne na plná ústa veřejně svůj názor na útok na Dvojčata. Vždyť musí jednat otom, že nebude poslední válka, kolaps civilizace ajko za antického Říma. Navíc se jedná o vnitřní záležitost USA. Bývalý expresident Itálie to řekl, až ve chvíli kdy lidé mimo realitu furt chtěli uskuteč%novat PNAC. A bylo to taky diplomatické a ti co jsou nahoře ještě nohama na zemi zapnuli mozek a začali podle toho konat. Kdyby byli nohama na zemi hned a měli hlavni slovo, Cossiga by mlčel. Byla to zpráva, a protože Cossiga měl v jistých kruzích respekt, tak ji řekl on.
(quido2 | 04.08.11 10:51)
To, že Putin vyloučil bezpečnostní služby USA je pouze vyloučení jedné mocenské složky. Jak je vidět, složky velmi mocné, ale, nikoli nejmocnější. Že kolaps budov byl řízený dokládají četné statické expertízy. To ví i Putin. Mimoto, Putin nepije alkohol.
No když to říká Putin... (Vopice | 04.08.11 11:22)
Konečně snad editor dostane rozum a sám uzná, že baráky spadly jen tak, když to říká jeho miláček Putin. Tak to asi musí být pravda, nebo ne? Konečně někdo, koho si editor váží, zatnul tipec pochybovačům! Asi mezi Putinem a oostatními západními politiky nebude takový rozdíl a je vidět, že táhnou za jeden provaz.
Re quivido2 (meloun | 04.08.11 12:06)
(quido2 | 04.08.11 10:51)Dobrý postřeh. Věci nebývají vždy černobílé a máte pravdu že pokud Putin vyloučil z účasti na 11.9 tajné služba USA, neznámená to, že by útok nemohl být veden zevnitř USA někým jiným. Kdo ale může disponovat takovými přostředky, aby tak obsáhlou operaci provedl?
To není jenom záležitost Putina,jde o obecnější povahu informací! (Dobroděj | 04.08.11 13:18)
Stejně jako jsme se neobešli v dobách socialistické totality bez Svobodné Evropy a Hlasu Ameriky, neobejdeme se dnes, v dobách kapitalistické a globální totality, bez médií ruských, abychom nahlédli na skutečnou situaci ve světě.A Vopice zase vylezl z lehožumpy a kdáká nesmysly, jenom aby nasíral a rozeštvával - nemá zájem diskutovat, jenom nasírat!
4 meloun .. (steve | 04.08.11 13:19)
.. takovymi prostredky disponuje aby ji provedl - kdo ?, no, - kdo ? Ano - Putin !! Protoze nam ukradl "nasi" naftu a jeste nam zavrel bojovnika za lidska prava a pokrok - Mosheho Chodorovskeho. Ale Paroubek mu ukaze jak se dela demokracie - az zase vyhraje volby s tema, co jsou ted vlada co prohraje volby !! A potom dostane Putin do cune a vrati nam tu jeho naftu co jsme ji jeste neslohli ..
(pietroo | 04.08.11 14:11)
rusko je geopoliticky v naprosto otřesné pozici, může tak maximálně lavírovat mezi usa a čínou, hrát to na obě strany, a tak tak si chránit svoje území. možná až kleknou usa, tak se posílí ruský vliv v evropě, ale spíš se možná bude evropa orientovat na čínu.
(quido2 | 04.08.11 17:38)
To Pietro. S tou orientací. Račte si povšimnout, že přinejmenším Němci, Francouzi, Španělé, Holanďané a Norové vaši orientaci nesdílí. Pouze takové pilíře Evropy jako ČR,Polsko, pobaltské státy, Rumunsko a Bulharsko jsou s vámi za jedno.
Přesně to si myslím, (Rene Bartosek | 05.08.11 02:06)
že útok na Dvojčata byl části elity odmítnut, a když proběhl, tak nezbylo než držet basu. Kdo by si těsně po útoku dovolil žblebnout něco o spiknutí nebo nečinosti proti aktivitám někoho jiného? Otřesení a rozlobení Američani by v takovém případě politické vedení pověsili na kandelábrech.
Geopoliticky jsme (Rene Bartosek | 05.08.11 02:10)
v prdeli úplně všichni, říkáme se tomu nestabilita při pádu impéria. A těm dobře informovaným možná i sem tam cvakají půlky, ale vypadá to že Putin si stojí dobře. Jeho helikoptéra nemá technické potíže, a od Gruzii nikdo nezkouší nějakou srandu na ten způsob. Buď to dopadne něco na způsob pádu Řima, ale okořeněné nuklearními rachjetlema nebo musí dojít k transformaci na neexpanzivní fungovaní civilizace. A v tom případě si Rusko nebude stát vůbec tragicky.
(quido2 | 05.08.11 10:35)
To René: máte pravdu až na jeden důležitý detail. Nedávno byl v RF zlikvidován pokus o vojenský puč. Drang nach Osten se nezastaví dokud bude NATO při síle. Pouze se volí jiná strategie než v Gruzii. Právě proto si myslím,že tady Putin zúročuje praci v KGB. But it cannot survive treason from within. Vnitřní zradu mohou překonat pouze velmi schopní, jinak vznikne přinejmenším společenský chaoz.
Presne tak, (mt-svk | 06.08.11 22:11)
Putin nepovedal, ze to nie je inside job, ale ze to nespravili tajne sluzby USA a to je setsakramentsky rozdiel.
Putin nemůže říkat nic jiného (F&T | 09.08.11 16:56)
nebo by si pokazil vztahy s Amerikou a dostal se na černou listinu a to v této chvíli nechce.Ještě asi Rusko na něcoo Ameriku potrebuje a nebo Putin dostal drobný bakšiš aby držel basu.
Čínská ratingová agentura snížila Americe rating
3.8.11
Rozhodnutí snížit Americe rating může poškodit nejen USA, ale i Čínu samotnou, která drží v amerických dluhopisech 1,2 bilionu dolarů. Celkově drží čínské banky zahraniční obligace v ceně 3,2 bilionu. Podle pozorovatelů má Čína jen malý prostor k manévrování. co se týče nenakupování amerických dluhopisů.
Zdroj: http://edition.cnn.com/2011/BUSINESS/08/02/china.us.rating/
Klasifikace: finance Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Amerika se sníží sama! (Dobroděj | 04.08.11 00:08)
Přeci nemůže pořád žrát a mlaskat na dluh, to nejde do nekonečna! Jenom s Čínou vytváří USA roční deficit v zahraničním obchodě cca 200 milard USD!
Zatim to tak musi byt, (petrxh | 05.08.11 08:11)
Cinu v podstate USA dluh zivi a radi jim pujci. I kdyby ho meli cely odepsat, uz se v podstate vratil diky boomu, vyvezenemu know-how a pracovnim mistum, ktere by jinak nebyly.
150 tisíc demonstruje v Izraeli
2.8.11
Tak nějak tomu nerozumím. Do Izraele cpe Amerika prachy horem dolem, ačkoliv sama má vybrakovanou pokladnu a musí si na podporu Izraele půjčovat. Pro osvěžení paměti doporučuji články zde na Zvědavci Pravdivé lzži o americké pomoci Izraeli. A zde je druhý díl. Bez této pomoci by Izrael nevydržel ani týden. Jordánsku kradou vodu, Palestině (mimo území) zemní plyn. A přesto má tento parazitický stát pořád málo. Kam ty prachy dává?
Zdroj: http://www.haaretz.com/news/national/more-than-150-000-take-...
Klasifikace: politika,finance Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Také jsem zde četl článek, kolik je ročně stále vybíráno ve světě peněz (Dobroděj | 03.08.11 00:43)
na oběti holokaustu - kolik jenom platí Německo a ve skutečnosti skutečně přeživší oběti - staří lidé, žijí v bídě a vybrané peníze mizí bůhví kde!
Kam jdou prachy? (L.C. | 04.08.11 10:53)
Můj kamarád má v Izraeli neteř. Ten mi tvrdil, že ortodoxní Židé, nejen že nepracují a neplatí tedy jakékoli daně, ale také nemusí na vojnu. Je to v podstatě supervyvolená kasta, která je živena státem, jako např. jiná privilegovaná vrstva u nás. Rozdíl je ovšem v tom, že u nás dostávají "drobečky", kdežto ortodoxní Žid by se stěží spokojil s mizernými 20 tisíci měsíčně.
Kam všude tedy USrael cpe finance, to netuším, ale tato oblast jistě nebude zanedbatelná. To pomíjím fakt, že vztah mezi výše zmíněnou kastou a zbytkem obyvatestva, je na úrovni vztahu poloboha a otroka. V takovém případě se tedy žádným demonstracím vůbec nedivím.
@LC (Luxor | 04.08.11 11:30)
To má vaše neteř pravdu. A proto také vzniká mezi obyčejnými a ortodoxními židy napětí a nasranost. Knesset to povolil v době, kdy bylo ortodoxních asi jen 3%. Jenže oni pak zjistili, že je velmi "výhodné" být ortodoxní a začali se množit jako morčata. Teď jich je už přes 20% a ostatní na ně musí makat.
4 Luxor .. (steve | 04.08.11 13:26)
.. az jich bude celych 100%, budeme jim stavet ve Vitkove domky. A cigani to koser kamosum radi zaplati ..
----
.. do prdele, to jsem sice vymyslel sam .., ale ..
.. No tak neco bude muset zaplatit i Kanada , no ..
@Steve (Luxor | 04.08.11 14:12)
Tak to už abych začal šetřit, protože to bude veeelmi brzy. Jelikož jsem se dopustil ve svém příspěvku závažné faktické chyby:
Ortodoxní ti, tamti, však víte, tak ti mají 6-12 potomků
Morčata 1-6 potomků
Takže jsem se v přirovnání dopustil kruciálního pochybení. Jenže já nevím k čemu jinému to přirovnat aby nebyl označen za toho, tamtoho, no však víte...
4 Luxor .. (steve | 04.08.11 15:57)
.. prisel telegram z Kanady. Cituji.
---
..Strcte si "tamty" do prdele. STOP. Pro morcata stavime s vami. STOP.
Morcata a spol. (L.C. | 05.08.11 17:24)
Takze mi chcete naznačit, že nakonec budeme živit morčata a ještě ty tamty? To abych si našel ještě druhou a třetí práci.
4 LC. Dalsi prace nehledejte. (steve | 05.08.11 22:28)
.. stante se "perzekuovanym" ciganem a vase penezenka to utahne se srandou !!
steve: obávám se, (L.C. | 08.08.11 08:11)
že na tohle nemám tak nějak žaludek. Nechtěl bych zjistit, kam by takový úpadek mohl vést. Nakonec bych se mohl ještě nechat chirurgicky kosher upravit a ještě bych tu začal kázat bludy a obhajovat morčata, jak to dělají někteří zdejší diskutéři :).
Za proxy válkou v Sýrii stojí Izrael a USA
2.8.11
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=Sn1so6EusP8
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
V oficiální politice mají USA a Izrael utrum! (Dobroděj | 03.08.11 00:35)
Rusko, Čína a další státy stojí za prohlášením, že jakákoliv akce v OSN / takže také Sýrie/, kde bude potřeba schválení Radou bezpečnosti, použijí práva veta, protože rezoluce proti Lýbii, byla aliancí NATO zneužita!Takže teď budou agresivní hovádka z USA a Izraele v mezinárodní politice jenom koukat jako telata na nová vrata, jak se proto nim svět semkne a dostanou nejdříve politicky a potom i ekonomicky tak přes držku,že se budou roky oklepávat!Teď začnou kličkovat,ale svět už jejich úskoky zná - rozpoutávání válek na podkladě lží a další zločiny proti mezinárodnímu právu!Nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně!
Mossad vraždí íránské vědce, tvrdí německý Spiegel
2.8.11
Nejada střelil pětkrát chlap na motorce a zabil ho před očima jeho ženy, když oba čekali před školkou na své dítě. Manželka byla také postřelena, ale přežije.
Dovedete si představit ten povyk, kdyby někdo zavraždil izraelského vědce?
Zdroj: http://www.middle-east-online.com/english/?id=47454
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
HA !!, .. nemecky Spiegel je "popirac". (steve | 03.08.11 00:07)
.. a Tydli ho zapise do sveho tlusteho sesitu. Toho Spigla. A dospigloval. A kluci z Moosadu ho osvobodi ..
Už melou z posledního, když se musí uchylovat k vraždění! (Dobroděj | 03.08.11 00:57)
Mezinárodní postavení Izraele se neustále zhoršuje a podobné akce jenom přilévají oleje do ohně, až od nich pod mezinárodním tlakem budou muset dát ruce i USA. Co potom budou "jestřábi" z Izraele dělat? Koho budou vraždit? Naposledy zavraždili na Ukrajině ve vlaku podobného experta!
Jedno přísloví říká, tak dlouho se chodí se džbánem, až se ucho utrhne! To bude potom fičák a kňučení Izraele, že jim někdo ubližuje, až budou muset před mezinárodními institucemi skládat z těchto zločinů účty. Ani jaderné zbraně jim nepomohou, protože po jejich použití Izraelem bych nechtěl být židem nikde na Zeměkouli!
(pietroo | 04.08.11 14:14)
a chrání je íránská vláda vůbec?
2 Dobroděj (Sam Ting Wong | 04.08.11 14:20)
Mezinárodní soudy nebudou. Světová nasranost roste každým dnem, tak to spíš vidím tak, že někomu rupnou nervy a pravdoláskově pošle humanitární bombardéry na Blízký východ.
Maďarsko opět nad propastí - až 3/4 domácností na hraně s nesplácením hypoték!
2.8.11
Znovu je na stole problém, že až 64% Maďarů důvěřovali v silnou budoucnost fórintu. A spekulativně si nabrali proto dříve hypotéky kotované na tehdy výhodný švýcarský frank (menší část i na Euro).
Přes měsíc se již SFr. drží nad hranicí 230 Ft, protože investoři v zahraničí k franku "utíkají" jako k záchranné kotvě v době ohroženého dolaru jako zúčtovací měny. Maďarská vláda nyní nervózně situaci sleduje.
Pokud oslabí následkem insolvence dlužníků fórint, může dočasně a částečně oslabit i česká koruna. Pomohlo by to i tak stabilnímu českému exportu a průmyslu. Ale občané by jistě ucítili zdražení vstupů a hlavně energií a pohonných hmot, pokud by trend padajícího fórintu nenásledoval i dolar, který je zatím měnou, ve které se importy ropy a elektroniky realizují.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/madari-si-napujcovali-za-hranicemi...
Klasifikace: politika,ekonomika,finance Zprávu vložil/a MoUdrostrak
A co tohle? (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 03.08.11 13:28)
MoUdrossSSssSSssstraKKK (Vopice | 03.08.11 17:05)
Píši to sem, protože chci jen shrnout dojem, jakým na mě velevážený SSoudruh MoudrosssssSSsssstráKKK působí. Vzledem k jeho nesmírné inteligenci, tisícům vynikajících osobností, kteří ho prosí, aby mohli být jeho přátelé, jeho židovským předkům, hromadám peněz, které mu všichni nabízejí, tisícům míst, které na této planetě navštívil a jeho celkově velmi kultivovanému a inteligentnímu projevu, se divím, že je schopen napsat "64% Madarů důvěřovali". To mi k jeho pronikavé inteligenci a nadstandardnímu vzdělání nějak nepasuje. Ale obdivuji jeho lásku ke komunistické Číně. Komunistická Čína je pro něj vzor, jak by měl vypadat dokonalý svět. A za to ho chválím, protože tím plně splňuje definici totalitního bolševika. Zdravím, pane MoudrosssssSSssssSSSStraKKKu a těším se na další levicující poučky, cinkající PepíKKKy, no prostě na těch pár frází, které tu do úmoru opakujete. Je to opravdu poučné, zejména ty obrázky, které sem opakovaně, ale vytrvale vkládáte. Děkuji. (Sic!)
Nemusíš se Vopice ztrapňovat kecáním o komunistické Číně! (Dobroděj | 03.08.11 23:21)
Každý , kdo jen trochu rozumí ekonomice musí smeknout před velice moudrým vedením KS Číny, která dokázala ze státu, kde cca před 40 lety pravidelně "řádily" hladomory, udělat světovou velmoc a ekonomického obra! Nakonec řízení Číny není jenom nějaká Komunistická strana Číny, ale několik ekonomických center, kde jsou angažováni také mimo jiné, nositelé Nobelových cen za ekonomii a tady se berou čínské úspěchy.Nakonec o tom ťřeba krásně hovoří Hana Brixi ,což je Češka a expertka Světové banky, která byla Čínou požádáno o pomoc při přípravě zavedení v Číně všeobecného zdravotního a penzijního pojistění pro všechny občany, což je při počtu Číńanů pořádná šichta!Zdravotní pojištění pro všechny obyvatele dnes nemá ani USA!Pokud ti Vopice vadí, co píše Moudrostraka,protože má pravdu, tak se kousni vzteky do prdele!
2 Peleška (Vopice | 04.08.11 11:28)
Pane Peleško, Číňani mají výhodu, že jich je tolik, takže když jich může 300 milionů žít jako normální lidi na západě, pořád zbývá miliarda otroků, kteří nemají nic. Až se bude mít průmerný Číňan jako průměrný Čech, tak si můžem povídat o úspěších, do té doby je pro mě Čína odstrašující případ. Člověče, vy byste tam určitě nechtěl žít.
Zalez Vopice do lehožumpy,smrdí ti z úst a jsi velmi průhledný! (Dobroděj | 04.08.11 13:04)
Hlavně nemohou Vopice a další klony z lehožumpy vydýchat, (Dobroděj | 04.08.11 13:11)
že ekonomicky nejúspěšnější stát na světě Čína,je vedený komunistickou stranou a západní země,především USA, kterým lezeme stále do prdele, jdou do kopru!
Sjednocení Ruska a Běloruska na obzoru
2.8.11
Obě země mají společnou historii, kulturu a jazyk. Sjednocení by mohly bránit je ekonomické a politické obtíže. Při vstřícnosti Moskvy i Minsku se může během několika krátkých let rozrůst Rusko blíže k srdci Evropy a vytvořit nárazníkovou zónu vůči potenciální agresi západu.
Zdroj: http://zpravy.ihned.cz/svet-rusko/c1-52454390-putin-rusko-a-...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a LordKaspr
To by ale sjednocení museli Bělorusové chtít! (Dobroděj | 03.08.11 01:10)
Oni se mají sice s Rusy rádi, ale je mezi nimi podobná řevnivost a podobné zástupné problémy, jako mezi Čechy a Slováky před rozdělením společného státu a dnes je jasné, že rozdělení byla pěkná blbost!Pokud k nějaké integraci mezi Ruskem a Běloruskem dojde, musí být velmi opatrná a postupná, aby nacionalisté v Bělorusku nezískali velkou politickou podporu a celý proces nezhatili! Jinak si myslím, proč ne? Bělorusové na integraci s Ruskem nemohou ztratit - poměry v Rusku a ruská ekonomika je lepší, než v Bělorusku - on také Lukašenko žádný ekonomický lumen není!Je to sice "poctivý" člověk, ale křupan a do vedení státu v 21. století se naprosto nehodí!
(pietroo | 05.08.11 15:18)
Lukašenko samozřejmě nechce, protože by se stal jen šéfem regionu a pak by ho odsunuli úplně.
Re: Dobrodej (mt-svk | 06.08.11 22:16)
tak teraz ste povedali peknu hlupost. V Bielorusku, na rozdiel od Ruska, su podporovane domace podniky, kym v Rusku sa casto zatvaraju a vyrobky sa beru bud zo Zapadu, alebo z Ciny. Je to smutny fakt. Ako priklad moze posluzit mesto Belgorod, ktoreho situaciu poznam, kedze manzel je odtial.
Udávejte anarchisty, vybízí občany londýnská policie
1.8.11
A všetko, čo nebude kvákať v jednom tóne, sa označí za extrémistické.
Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/240617-udavejte-anar...
Klasifikace: politika,technika,pravo Zprávu vložil/a sxg
(Peptalkin | 02.08.11 12:12)
Za vsetky prispevky v tej diskusii vyberam tento TOP:
Marie Dikyova, Thousand Oaks, California
Úterý, 2.srpna 2011, 06:02:11 | Souhlasím | Nesouhlasím | +4
Vite, proc je z anarchistu najednou takovy strach?
Protoze jejich nebezpeci spociva v tom, ze jejich ideologie by mohla lidem poradit, jak ze vsech problemu ven, a to je pro svetovladu opravdu strasakem.
Zjednodusim to: S cim vlady pocitaji? No s penezi, co vyberou od lidi. Ale kdyz je nevyberou, tak jsou v haji.Obcanska neposlusnost je desi. A Anarchisti vedi, jak na to.
Jeden fakt je, ze lidi potrebuji vladu jenom na to, aby je organizovala a pracovala v jejich prospech, ale to se BOHUZEL ( az na par vyjimek na svete ) nedeje. Tak co s takovou vladou, ktera zije z penez lidi a dela jen vsechno proti nim a okrada je?
Je nejen k nicemu, ale potrebuje vypadlovat, v tom tedy anarchisti maji pravdu .
--------
a najviac lutujem toho zaspateho Steinhausera, ktory o chode monetarneho systemu nevie zhola nic. Len oficialne dristy z priruciek.
Problém-Reakcia-Riešenie (sxg | 02.08.11 13:38)
Muž podozrivý z útokov v Nórsku je kresťanský fundamentalista
Komunisté vyhrožují Radičové smrtí
Udávejte anarchisty, vybízí občany londýnská policie - Novinky.cz
Pronásledování křesťanů: Irsko chce zavírat kněze za dodržování zpovědního tajemství
Německá kontrarozvědka: Breivikův čin může být inspirací pro další extremisty
Polícia eviduje približne 2000 extrémistov, ich činnosť sleduje
Polícia extrémistov monitoruje aj na internete
Britská policie říká veřejnosti, aby ohlašovala lidi s protistátním smýšlením jako teroristy
Ke kriminalizaci komunistů na Slovensku
Nórsky masový vrah inklinoval ku krajnej pravici
EU navrhuje vyvořit novou protiteroristickou agenturu
NOVÉ ODHALENÍ! Norský vrah nakupoval chemikálie PŘES INTERNET!
Zmeny týkajúce sa žiadateľov a držiteľov zbraní
Na extrémistov potrebujeme nové zákony - Pravda.sk
Vláda USA chce mať pod kontrolou surovinu na výrobu bomby
EU: Omezíme prodej střelných zbraní a chemikálií
Nóri chcú prísnejšie tresty
http://afinabul.blog
Automaticky kráceno
... (Bořivoj Tydlitát | 02.08.11 22:01)
Zajímavé také je, že na těch Novinkách.cz vložená fotka s šokovanou Kamilou je několik měsíců stará... :-)
... (Bořivoj Tydlitát | 02.08.11 22:08)
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/146143/...
Fotka je z 10.12.2010
Agresor v Libyi je čím dál zuřovější a zoufalejší
1.8.11
„Tento útok byl pokusem přerušit vysílání Kaddáfího vražedných projevů, které opakovaně zažehávaly násilí vůči dalším Libyjcům.“
Vražedných projevů? :))) Dá se na to vůbec něco říct?
Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/240623-rebelove-v-liby...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Vražedné projevy,humanitární bombardování, co ještě pěkného se dovíme? (Dobroděj | 01.08.11 23:34)
To potom budeme mít také prolhanou pravdu, nebo nějaký jiný slovní guláš!
Podstatné je,že NATO zcela nepokrytě podporuje pučisty a tím se na území Lýbie dopouští agrese!
Kdypak budou stát představitelé NATO před mezinárodním soudem v Haagu a zodpovídat ze svých válečných zločinů, ze zločinů genocidy a agrese vůči jinému státu? Možná, že by se tam mohli také mohli ocitnout kníže,křivá huba a podobní darebáci z naší vlády!
Jak je vidět i po několika měsících má Kaddáfí podstatnou podporu většiny obyvatel a to se zrovna o pučistech říci nedá.
Už teď je podpora pučistů od NATO a setrvání Kaddáfího ve vedení Lýbie těžkým debaklem NATO, zrovna tak jako v Afganistánu a Iráku!
Libye je "zlý" socialistický stát (MoUdrostrak | 02.08.11 00:46)
Libye je "zlý" socialistický stát - a musí na kolena!
To by se to někomu líbilo, udělat díky "zlému" Plukovníkovi z vybydlené kolonie a nejchudšího státu na světě,
za pouhých 40 let superbohatou zemi, kde mají delší věk dožití,
nežli v pravicujícím Česku - největší "napravené" postkomunistické výstavní skříni "dýmů/krásy" s Hvězdy a Pruhami!
Síly NATO (Sam Ting Wong | 02.08.11 11:37)
si zastřílejí, spotřebuje se munice a zase se k radosti zbrojařů dokoupí nová. Ta sice bude na dluh, protože většina států jede v deficitu, ale to je přeci demokratické.
Do zpráv se pak dodají překroucené informace - kdo by na obrazovce poznal, že demonstranti s arabskými nápisy jsou plukovníkovy podporovatelé? Oni budou tím, za koho je označí moderátor zpráv, zvlášť pokud je moderátor držitelem zlatého zrcátka TýTý.
Není nic jednoduššího, než z Kaddáfího udělat Goldsteina a pak veřejnost balamutit, zatímco se díky odvrácené pozornosti v klidu přesunou majetky, vytunelují nějaké ty státní zakázky apod. Koneckonců, kdo ví, jestli kupónovou privatizaci nepokazil právě Goldstein!
Oprava (Sam Ting Wong | 02.08.11 11:38)
"plukovníkovi podporovatelé"
Libyjští "rebelové" jmenovali vyslance Francie
1.8.11
Zdroj: http://www.globaltimes.cn/NEWS/tabid/99/articleType/ArticleV...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
!! MY chceme taky "velvyslance" !! (steve | 01.08.11 19:54)
Masivní protesty v Izraeli
1.8.11
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=PQgc_q_6zZE
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Možná, že velký "revoluční" společenský pohyb v Izraeli, (Dobroděj | 02.08.11 00:01)
bude také mít vliv na politiku vůči Palestincům, kde skončí vraždění, mučení,krádeže území a dojde k vytvoření nezávislého státu Palestina a úplnému mírovému a spravedlivému narovnání vztahů Izraele k sousedním zemím! Myslím, že je to pro Izrael jediná možnost a šance! Všechna jiná konfrontační řešení jsou pro Izrael špatná a pouze prohloubí ztráty na obouch stranách, přičemž pro Izrael mohou nabýt ztráty fatální charakter a Izrael,to co dlouhá léta budoval, může ztratit!
Izrael začíná přicházet k rozumu - nic jiného mu nezbývá! (Dobroděj | 02.08.11 04:16)
Netanjahu "je ochoten jednat s Palestinci o hranicích palestinského státu"
Izraelský premiér Benjamin Netanjahu ustoupil americkému nátlaku a poprvé v historii souhlasil, aby území palestinského státu v podstatě odpovídalo konturám linií příměří z r. 1967, která oddělují západní břeh Jordánu od Izraele.
Netanjahuova nabídka byla zveřejněna v pondělí večer a je podstatným ústupkem. Netanjahu dosud odmítal jednat o konkrétních hranicích budoucího palestinského státu. Vládní mluvčí v Jeruzalémě konstatoval, že nabídka platí, pokud Palestinci zruší svou kampaň za vytvoření palestinského státu v OSN a přijmou Izrael jako židovský stát.
Tyto podmínky jsou pro Palestince nepřijatelné a budou zřejmě odmítnuty, avšak podle britského listu Daily Telegraph je nicméně otevřea cesta k tomu, aby Palestinci předložili protinabídku.
zdroj: www.blisty.cz
2 Dobroděj (Sam Ting Wong | 02.08.11 13:48)
"Izrael židům" zní dost podobně jako "Čechy Čechům". Není to strany Izraele nakonec tak nějak rasistický požadavek? Nemluvě o židovském lebensraumu, který je vytvářen na úkor sousedů Izraele.
Možná se všichni budeme divit, jakou nakonec vezme (Dobroděj | 03.08.11 01:26)
jednání mezi Izraelem a Palestinou rychlou kličku! To jsou samé provokace, ale když půjde do tuhého, velmi rychle se Hamáz s Izraelem dohodnou!Nakonec jsou velmi podobní, jak v cílech, tak prostředcích! Budou dva státy, na území Palestiny budou žít v pohodě židé, kteří jsou tam již hodně dlouho a naopak v Izraeli je cca 20% arabského obyvatelstva a ti získají plná občanská práva a zrovna tak židé v Palestinském státu budou mít zajištěna všechna občanská práva bez rozdílu. Jiné uspořádání nebude možné a žádné čistky a vyhánění už mezinárodní komunita nestrpí!
Indie zaplatí Íránu za ropu přes Turecko
1.8.11
Současně Indie oznámila, že připravuje náhradní plán dodávky ropy ze Saské Arábie pro případ, že by dodávky z Íránu byly přerušeny. Saúdská Arábie souhlasí, že prodá Indii 3 miliony barelů ropy, pokud o to Indie požádá.
Zdroj: http://blogs.voanews.com/breaking-news/2011/07/29/india-to-m...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
.. nasi " mezinarodni pravdolaskovci " .. (steve | 01.08.11 19:52)
.. nemaji moc casu a pridavaji na "humanitarnim tempu", .. a to je dobre - o to drive spadnou na hubu.
USA obvinily Írán ze spolupráce s Al-Káidou, zavedly sankce
1.8.11
A pak ze to nepujde.
Zdroj: http://www.ceskenoviny.cz/svet/severni_amerika/zpravy/usa-ob...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a mkadlec
Takze (mt-svk | 01.08.11 19:59)
siitski moslimovia podporuju sunnitskych. Nech si aspon vymyslia nejake sitske skupiny.
To by musely USA dokázat, (Dobroděj | 01.08.11 23:45)
ale aby to nedopadlo stejně, jako důkazy o nákupu speciálních trubek pro obohacování uranu pro Irák a to byla jedna ze lží, která vedla k rozpoutání války! USA už jenom lžou! Myslím, že USA už překonaly ve lžích a mystifikacích na mezinárodním fóru a OSN, výkony ve lžích SSSR z období studené války! Vždycky musí být v mezinárodních levárnách a špatnostech někdo na světě první, dnes jsou to už po několik let bezkonkurečně USA a hned tak je někdo z trůnu světových sedmilhářů nesesadí!
Krajní evropská pravice nachází spojence, příznivce a podporovatele v Izraeli
31.7.11
Zdroj: http://www.spiegel.de/international/europe/0%2C1518%2C777175...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Dobroděj
Že by opět (Sam Ting Wong | 31.07.11 16:30)
"rozděl a panuj"?!
Skutočný neonacizmus (sxg | 31.07.11 16:39)
2010:
Krajná pravica sa bratá s Izraelom
http://spravy.pravda.sk/protiislamske-snahy-naberaju-silu-krajna-pravica-sa-brata-s-izraelom-1j4-/sk_domace.asp?c=A101221_153938_sk_domace_p12
Trend ako pred WWII
Eurokrati sú mimo zorné pole? (sxg | 31.07.11 16:41)
Labouristická strana silně posazuje ideologii multikulturalismu. Labouristické vlády úmyslně podporovaly masovou imigraci se záměrem "učinit Británii skutečně multikulturní" a "záměrem namočit pravici nos v diverzitě a dosáhnout toho, aby jejich argumentace zastarala".[1] Dalším efektem této politiky byl dovoz levicových voličů, jelikož v Británii usazení imigranti volí spíše levici. Za 8 let trvání této politiky se v Británii usadilo 2,3 milionu cizinců.[2]
# Tony Blair, 1994 - 2007
# Gordon Brown, 2007 - 2010
# Harriett Harmanová, 2010
# Ed Miliband, 2010 - Ed Miliband, 2010 - Ed Miliband: Born in London, Miliband is the younger son of Polish Jewish immigrants.
Židovská aktivistka Anetta Kahane chce zničiť Európu ne-Európskou imigráciou
http://www.youtube.com/watch?v=QuYKtwnzG7M
Wilders je také "ultra-pravicující" dílko zio-nistických Loutkáčů (MoUdrostrak | 01.08.11 10:47)
Wilders lived in Israel for two years during his youth and has visited the country 40 times in the last 25 years.[95
Because he did not have enough money to travel to Australia, his preferred destination, he went to Israel instead.[26] For several years he volunteered in a moshav and worked for several firms, becoming in his own words "a true friend of Israel"
When he returned to the Netherlands, he retained Israeli ideas about counter-terrorism and a "special feeling of solidarity" for the country.[28]
On foreign relations, Wilders has largely supported Israel and has criticized countries he perceives as enemies of Israel.[28] Furthermore, he has made some proposals in the Dutch Parliament inspired by Israeli policies. For example, he supports implementing Israel's administrative detention in the Netherlands, a practice heavily criticized by human rights groups, which he calls "common sense".[83]
http://en.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
Wilders je jen "pokračováním Israele" a jeho genoSSidy v EU a v Hollandsku:-) (MoUdrostrak | 01.08.11 10:48)
NWO?? (srsto | 01.08.11 13:34)
kedysi som tusim aj tuna cital agendu NWO..
medzi inym tam bolo aj: vytvorit nestabilitu vsade kde sa da, a ako inak toho lepsie dosiahnut ako podporovnim ultrapravice? takze nic nove pod slnkom :)
NWO!! (srsto | 01.08.11 13:41)
ale ak to je pravda tak uz sme iba pred poslednou tazkou skuskou a jednotna vlada bude tuna, a samozrejme o nu budeme prosit :D
(pietroo | 01.08.11 15:39)
židovský humor a dialektika jak vidět interesantně pokračuje.
Kdo se nepoučí židovským "humorem", musí si ho prožít znovu... (MoUdrostrak | 01.08.11 16:21)
Tam, kde se chtějí obejít bez nás, musí být chaos, a to na tak dlouho, dokud utýraní gójové nepoprosí, abychom se ujali vlády a zajistili jim klidný život:-)
Kdo není s námi, je proti nám! Oko za oko, zub za zub! Tak to učil Mojžíš, tak žili naši předkové. A tak také budeme žít i my.
Msta je svatá!
Hesla křesťanského milosrdenství, smíření a ponížení přenechte hloupým GOJim - jsou hodni právě toho!".
Jak je možné, že se to STÁLE A STÁLE A STÁLE opakuje pořád dokola - a GOJim robotí a klopí?!
Zdroj: Kdo oVládá svět?! (MoUdrostrak | 01.08.11 16:23)
http://chromik.wz.cz/44kdo_ovlada.html
Vyrok Georga Santayanu (mt-svk | 01.08.11 20:05)
"Tí, čo sa nepamätajú na minulosť, sú odsúdení na to, aby ju znova prežili." je stale aktualny. Ale doplnila by som vyrok H. Laxnessa: "Dejiny sa opakujú a zakaždým to stojí viac."
Demonstrace v Izraeli
30.7.11
Stav Shaffir, izraelský aktivista, říká, že se v jeho zemi dosud nebylo zvykem mluvit o sociálních problémech občanů, protože "téma" pernamentní válečné zóny mělo prioritu. Nyní to již ale není možné. Nelze, aby sociální potřeby obyvatel vláda nadále ignorovala. Jen se obává, aby Netanjahu nepojal úmysl "zakrýt" problémy v zemi rozpoutáním války s některým se sousedů.
Poznámka editora: K doplnění doporučuji výborný článek na Neviditelném psu: IZRAEL: Sociální bouře.
Zdroj: http://rt.com/news/demands-activist-israel-protest/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Lin
Doplnila bych taky (Lin | 31.07.11 17:30)
Musím se omluvit, ale ten "aktivista" Stav Shaffir je vlastně holka... :(
Ten článek na "Psu" dost vystihuje, co se děje. Vlastně obdobná situace jako u nás (nebo jinde v Evropě), jen v Izraeli je demonstrace nebo stávka velmi ojedinělý a zvláštní jev. V I. to vřelo vlastně již od počátku roku, ale byly to jen "skupinové" hlasy. A za poslední tři týdny situace vygradovala . Z mého hlediska je potěšující, že společně se Židy demonstrují poprvé (v dějinách Izraele) i izraelští Arabové. No... když uvážím, že "norský masakr" tamní lidi (bez rozdílu víry, národnosti, rasy) nerozdělil, ale sblížil, byla bych moc ráda, kdyby se (konečně) spojili i v Izraeli.
keby sa (srsto | 01.08.11 13:58)
hlavne spojili slovaci a cesi a prestali posluchat svojich "mudrych" panov, a zacali posluchat vlastny (ak nejaky este zostal) zdravy rozum..
to sa ale nikdy nestane, zoberte si ako sa nejaky psychopaticky manager (alebo agentura) s velmi dobrym prijmom vzda svojich vyhod a zacne pracovat pre spolocnost.. to si zatial fakt neviem predstavit, ale
velmi ma potesil clanok o neufeudalizme, o ktorom slovaci uz asi 2 roky, ale neznem teda vela pochopenia..
a ked si clovek vezme vsetko to oblbovanie mas
ci uz TV alebo otravovanie jedlom, a liekmi, vidim to skor na "koniec sveta" resp. rozklad civilizacie
a nakoniec nazorne priklady z poslednych dni ukazuju ze ludia z toho zacinaju fakt blaznit a taky psychopaticky blazon s prostriedkami, hotove nestastie..
ludia odstahujte sa do lesov, na lazy, zabezpecte svoju obrnu a riadte sa sedliackym rozumom. vsetkeho vela skodi aj vela "civilizovanost","pravdolasky a demokracie"
neda mi este (srsto | 01.08.11 14:18)
v tomto vrchole nasej civilizacie nespomenut to kolko jalovej "prace" (neratam bezne sluzby) sa tu vykonava (a to sa povazujem za iba citatela tohoto a podobnych serverov, takze vrchol ladovca asi ani nevidim), ale ked ma stat peniaze na to aby spionoval ostatne staty, vlastnych politikov a aj vlastnych ludi, nasledne tieto informacie sprqacovaval a usmernoval chod podla toho pre vlastne zaujmy,
je to nepredstavitelny objem penazi vyhodenych uplne zbytocne..
tiez uz fakt neviem ci su ludia iba cim viacej psychicky naruseny (psychopatia, sociopatia a horsie), alebo nemam zacat verit teoriam o "reptilianoch", pretoze ja ako clovek z dost spodnych majetnych vrstiev, ktory musi kazdy den rozmyslat o tom ako zarobi vobec na prezitie (bez toho aby sa niekoho snazil okradnut alebo ziskat nepravom podiel cudzej prace alebo majetku), si nedokazem predstavit preco tato masineria funguje, a stale sa viac a viac rozrasta..
spomente si na Svatopluka a jeho pruty :) to si este aj ja pamatam zo skoly, v dnesnom case sa spolupraci dari asi uz len medzi zlymi
este stale
Automaticky kráceno
verim (srsto | 01.08.11 14:25)
ze clovek sa bude mat lepsie vtedy ked sa budu ludia okolo neho mat lepsie, to ale neplati v chorom organizme, tam treba mrtvu hmotu odstranit, a naordinovat liecbu ktora moze byt aj horka.
v dnesnych casoch sa ale rast tela a ducha fakt nejak nenosi, resp je to tak zmanipulovane ze ludia sa na to radsej iba pozeraju a mudruju o tom, pretoze rast znamena drinu a namahu zlahcovsanie si vsetkeho a prenechavanie zakladnych robot inym znamena upadok.
a poviem to tak ze ked to uz vdim aj ja tak by sa mohlo prebrat viac ludi..
nakoniec (srsto | 01.08.11 14:31)
som sa aspon zasmial, pretoze po dopisani tohoto prispevku som presiem na dalsi clanok v skratke, ktory cisto a jasne potvrdil to co som tu napisal
:DDD spominany clanok hned pod tymto prispevkom :DDDD
EU navrhuje vyvořit novou protiteroristickou agenturu
29.7.11
Zdroj: http://www.express.co.uk/posts/view/238240/New-EU-anti-terro...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Článok je zo Saturday April 2,2011 (sxg | 29.07.11 22:29)
Preto som to dal len ako zaujímavý fakt k príspevku pod http://www.zvedavec.org/vezkratce-5374.htm cca 3 mesiace, dosť času na prípravu cvičenia, mediálneho pokrytia a samotného útoku.
Paráda (Sam Ting Wong | 30.07.11 12:55)
To bychom tam potom mohli všichni pracovat jako tajní agenti - navzájem bychom se hlídali a ještě bychom za to byli placení. Slušný vedlejšák.
Eurokraté budou mít v nejbližší době hlavně starost udržet EU pohromadě! (Dobroděj | 31.07.11 02:51)
EU zápásí nejenom s finanční krizí, ale bude se muset nejspíše vrátit v integraci někam před Lisabonskou smlouvu, protože skutečnou integrovanou Evropu se podaří utvořit až za delší čas a nemůže to být "násilný" útvar, kde třeba jenom dotace do zemědělství jsou zcela nefunkčním paskvilem,který stojí obrovské peníze a neprospívá nikomu.
Slovenskí ľavicoví extrémisti hrozia teroristickým útokom!
29.7.11
Policajti v pozore: Slovenskí extrémisti hrozia teroristickým útokom!
Všimnite si ceduľku, nemalo tam byť tip od SiS? Alebo, ako niekto povedal: "Nové podmínky vyžadují nasazení nových prostředků technických, zpravodajských i konspiračních vůči tomuto zlu. Chápej, je třeba užít i provokatérů, dvojitých agentů a jiných nestandardních věcí."
Zdroj: http://afinabul.blog.cz/1107/sis-a-tajne-sluzby-pustili-much...
Klasifikace: politika,krimi,pravo Zprávu vložil/a sxg
aktual (sxg | 29.07.11 22:35)
Lavicovi extremisti sa vyhrazaju smrtou Radicovej
http://aktualne.centrum.sk/domov/politika/clanek.phtml?id=1238826
nbusr123 (Andrew Siddur | 30.07.11 17:07)
Pouze pokračování šarády "Breivik" ve stylu přání "otcem myšlenky".
Breivik přece vraždil levičáky, tak se levičáci přece musejí hned mstít, to dá rozum, ne...?
Je příznačné, že TAKOVÁTO a tisíce dalších podobných stránek jsou celou dobu pokojně na internetu, nikdo si jich nevšímá, lidi s nimi souhlasí, nesouhlasí, nebo jsou jim jedno, a teprve teď se někomu hodí (po aféře Breivik) kvůli tomu dělat halo.
Komedie.
lavicovy extremista? (AA | 01.08.11 00:04)
heh, ak by to mal byt film, tak by urcite patril do zanru fantasy tragikomedie :)
Tieto hry so slovickami a vsemozne spajanie extremizmu so vsetkym "nenormalnym" (nesystemovym) sa vlastne ani inam radit nedaju...
Breivikův obdivovatel v ČR bude brzy stíhán
28.7.11
1. Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka...... Jaké je to hnutí ? Je odpor k multikulturalismu hnutím ? Je zednářská lóže to hnutí ? Nebo snad jde o nějakou zakázanou stranu, kterou obhájce Breivika podporuje a propaguje ? Jaké je tedy to konkrétní hnutí ?
2. Projev sympatií k takovým hnutím..... viz.1
3. Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia...... Pan "odborník na terorismus" viděl zřejmě trestní zákoník z rychlíku, jinak by musel vědět, že trestné je pouze popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování NACISTICKÉHO A KOMUNISTICKÉHO genocida. Jiná genocida jsou v našem právu "z nám Zvědavcům známých důvodů" z obliga. Nevím o tom, že by Breivikův čin byl činem nacisty nebo komunisty. Jde o zednáře.
Má-li pan Bryzybohatý právní vzdělání bude to nejspíše Brzyprávní Plzeňská fakulta. Jinak si tyto úlety neumím vysvětlit.
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml...
Klasifikace: krimi Zprávu vložil/a jean.laroux
Pan Brej-Vík je Norským Panem MaŠŚínem! (MoUdrostrak | 28.07.11 22:15)
Pan Brej-Vík je Norským Panem MaŠŚínem!
A jednou stane před Panem Premiérem Panem Ne/ČAS/em pro vyznamenání za chrabrost před Panem nepravicujícím Panem nepřítelem!
LOL (sxg | 28.07.11 22:39)
To chcem vidieť ako si BiS zatýka svojho agenta, ktorý vyvesil mucholapku.
Jsem pro jeho stíhání, ale až budou (hluban | 29.07.11 10:28)
stíháni všichni obdivovatelé masových vrahů Clintona, Krvavé ŽidoMadly Albrightové, Bushe mladšího IQ92, Hitlary Clintonové, Baráka Obamy, Židlíka Sarky Farky a dalších
příběhy z ostrova (meloun | 29.07.11 12:00)
Jak jste si jistě všimli, den co den se k nám dostávají nové příběhy z ostrova. Některé jsou dost zajímavé. Tak například Brievik údajně používal munici kterou požívají myslivci. Tato munice má měkou špičku a ta se při nárazu na cíl deformuje, čímž předá cíli maximum své energie. Náslekem je pak značná ranivost, tedy rotrhání vnitřních orgánů a vytržení tkáně. Jak tedy přijmout hystorku dívky, kerou Brievik zasáhl do hruníku, tato dívka po té předstírala že je mrtvá a za pár dní je natolik fit že poskytuje svědectví.
Já tedy nevím, ale... (Lin | 29.07.11 13:54)
Ony "inkriminované" stránky stále fungují. Navíc "odborník na terorismus" hlásá takovéto "závěry a upozornění". Přikláním se k "hlubanovi", který tu výše psal cosi o "mucholapce". Myslím si, že kdyby ty stránky byly skutečně dílem nějakého českého Anderse, už by nám dneska sdělovali jeho jméno.
Teda - pardon... (Lin | 29.07.11 13:55)
o té mucolapce psal "sxg" a ne "hluban"...já to popletla... :((
Teda já mám dneska den.... (Lin | 29.07.11 13:56)
.."mucholapce" tam má být!
Zajímavé důvody k útoku,ale nemyslím, že to spískal Izrael! (Dobroděj | 29.07.11 20:15)
Vedoucí organizace Mladí labouristé (AUF) Eskil Pedersen se domnívá, že nastal čas přijmout tvrdší opatření proti Izraeli.
Rozhovor Alexandera Steneruda - dagbladet.no.
Tento týden se přibližně tisícovka členů organizace Mladí laburisté shromáždila na ostrově Utoya, aby diskutovali politická témata. Ve čtvrtek přijede na Utoyu Jonas Gahr Store, aby diskutoval o Středním Východě.
Pokud jde o konflikt mezi Izraelem a Palestinou, věří ministr zahraničí v dialog, ale vedoucí AUF Eskil Pedersen má pro ministra jasnou zprávu.
"Líbí se nám, když se hovoří, ale jak jsme viděli, Izrael nemá zájem a neposlouchá žádné námitky, které mu byly předloženy. Mírový proces je ve slepé uličce, a i když svět hlomozí jakkoli, aby se Izrael podřídil, oni to neučiní. My Labouristiká mládež požadujeme uvalit ze strany Norska na Izrael jednostranné ekonomické embargo", prohlašuje Pedersen.
Lídr mladých laburistů tvrdí, že pokud jde o Izrael, dialog už nemá co nabídnout, a myslí si, že je třeba při
Automaticky kráceno
Zajímavé důvody k útoku,ale nemyslím, že to spískal Izrael! (Dobroděj | 29.07.11 20:17)
Lídr mladých laburistů tvrdí, že pokud jde o Izrael, dialog už nemá co nabídnout, a myslí si, že je třeba přijmout nové typy opatření. Pedersen se domnívá, že autority Izraele se natolik posunuly napravo, že z toho plyne nemožnost jakéhokoli dialogu.
"Norsko má málo možností, aby projevilo nějakým způsobem svůj vliv, a nejsme blízko nějakého míru v tomto konfliktu. Je to spíše naopak. Izrael se posunul extrémně napravo, což zmenšuje množství partnerů pro dialog. Dovolím si říci, že dokonce představitelé Pokrokové strany (konzervativní liberální norská formace, jejímž funkcionářem byl terorista Breivik) by museli vynaložit velké úsilí, aby nalezli v Izraeli partnery pro jednání. Už není žádné přímé spojení. To co chci, je říci, že můžeme mluvit s kýmkoli, ale nemůžeme obětovat naše principy a naši politiku jen proto, abychom hovořili.
Labouristická mládež dlouho upřednostňovala bojkot Izraele, ale rozhodnutí našeho posledního sjezdu, požadující, aby Norsko uvalilo jednostrann
Zajímavé důvody k útoku,ale nemyslím, že to spískal Izrael! (Dobroděj | 29.07.11 20:20)
Labouristická mládež dlouho upřednostňovala bojkot Izraele, ale rozhodnutí našeho posledního sjezdu, požadující, aby Norsko uvalilo jednostranné ekonomické embargo na tuto zemi, bylo jasnější než v minulosti.
"Uznávám, že je to drastické opatření, ale domnívám se, že by dalo jasný signál, že jsme unaveni z jednání Izraele. Široké vrstvy světa reagují okamžitě, ale Izrael neslyší. Myslím, že rozhodnutí je určité znamení, že my z AUF jednoduše vyzýváme Izrael."
Pino Cabras, 26. 7. 2011
Zdroj: http://www.dagbladet.no/2011/07/20/nyheter/politikk/innenriks/auf/17367745 .
Tradícia tu je: (sxg | 29.07.11 20:31)
Po odpykání 27 let ve vězení byl na svobodu propuštěn Yona Avrušmi, který v roce 1983 zavraždil spoluzakladatele izraelského mírového hnutí Guš šalom Emila Grunzweiga. A ve svém prvním rozhovoru o nutném zabíjení stoupenců levice prohlásil: "Lidé na ulici mi chtějí líbat obě ruce, ruku, která vytáhla pojistku, i ruku, která hodila granát. Chodím do synagog po celé zemi a všude mě vítají s obdivem. Dokonce i aškenázyové mi říkají: Gratulujeme, vzhlížíme k tobě." http://nd05.jxs.cz/255/310/2ca08515c0_78325447_o2....
Uvnitř Izraele se to také pěkně vaří a budou změny! (Dobroděj | 29.07.11 21:28)
Je otázka, kam se politika Izraele bude ubírat, ale horší než teď, už to být nemůže! Především Lieberman má na kahánku, což je největší magor, který hájí, aby z Gazy byl koncentrák, podporuje ilegální osady a v podstatě vše, za co je Izrael na mezinárodní scéně tvrdě kritizován.Izrael má dnes jedinou možnost,jak se vyhnout konfrontaci se světem - přijmout mírové uspořádání, které mu také předkládá USA - vytvoření státu Palestina za přijatelných podmínek pro všechny strany. Další protiprávní jednání Izraele vůči Palestincům, už nemusí jen tak beztrestně projít a nevím, zda chce Izrael spáchat řízenou sebevraždu?
Nomen omen (Andrew Siddur | 30.07.11 18:33)
Kdyby byl Němec, pan expert by se jmenoval Baldreich. Reich, to zní vůbec sympaticky... a jestli je ten pán ještě ke všemu "bald" (anglicky: plešatý)...!
No, s takovým jménem, mám o něj vskutuku strach, aby se nestal obětí svých vlastních metod.
Ale on si jistě poradí - když byl brzy bohatý, to musel být ještě dříve chytrý, aby k tomu bohatsví přišel. Chytrým lidem patří svět.
Srbové zapálili hraniční přechod do Kosova
28.7.11
Zdroj: http://english.peopledaily.com.cn/90001/90777/90853/7454268....
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Srby? (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 28.07.11 20:31)
Neboli to náhodou hrdinovia a priatelia kosovskí Albánci.
... (sxg | 28.07.11 20:34)
To je teda riadny spin, ale pamätám Južnú Osetiu:
http://finweb.hnonline.sk/c1-52399840-soros-ide-rusit-svoj-fond-mieri-do-kosova
Na Kosovu je to "levé" od počátku (Dobroděj | 28.07.11 20:57)
a na vině jsou především západní země a NATO.
Kdo viděl film "Uloupené Kosovo", natočený Českou televizi a dlouho některými cenzorními silami v České televizi bráněno ve vysílání,tak je mu to jasné! Také v ČR jsou politici, jako je především velezrádce kníže, kteří k velmi špatné politické situaci na Kosovu přispěli!
Čemu se kdo diví? (Lin | 28.07.11 21:30)
Srbům patří Srbsko, Albáncům Albánie. Žádní "kosovští albánci" nejsou, jsou to jen přistěhovalci z Albánie, žijící v oblasti (tehdy srbského) Kosova. To, že někdo vyrval kus Srbska a nazval ho kosovskou republikou, je věc druhá. Navíc vyrval pro Srby tak historicky významný kus, jako kdyby nám někdo vyrval Podřipsko.
A docela mě baví "řeč médií", kteří mluví o "etnických Srbech".
Tím ale nechci říct, že bych souhlasila se zapalováním celnic. Jen to vidím jako logické vyústění uměle tvořených třenic.
Z hlediska Srbů tam žádná celnice (Antiseptik | 28.07.11 23:38)
nemá co dělat, Kosovo je Srbsko. Snad i mezi Čechy by se našli tací obyvatelé Kolínska co by zapálili celnici mezi Kolínem a Prahou.
Kosovo ani nemá country code dle ISO (MoUdrostrak | 29.07.11 12:51)
Srbské Kosovo ani nemá country code dle ISO!
Okupanti Kosova, spolu se svými "ochránci" a Loutkáči z Paktu NATO, provozují Kosovo (roz. prostituci, kradená auta, narkotraffic, odebírání orgánů za živa, výpalné a další kriminalitu...) pod illegálním označením XK, které ISO poskytuje jen jako "temporary" code...
Každý oVčan ze státu, který je členem OSN, by měl být obezřetný, pokud má kontakt se srbskou provincií Kosovo - a jedná s ní tak, jako kdyby byla tzv. samostatným státem "Kosovo/Kosova"! Protože jím de jure v žádném případě není - a jak to vypadá, ani nebude:-)
English country names and code elements (MoUdrostrak | 29.07.11 12:56)
http://www.iso.org/iso/english_country_names_and_code_elements
pro Antiseptik a Moudrostrak (Lin | 29.07.11 13:07)
Zdravím... a přidám jednu svou kacířskou myšlenku, která mě napadá vždycky v okamžiku, když našinci schvalují něco takového jako Kosovo. Říkám si, jak by se tvářili, kdyby celé střední Čechy byly vyhlášené (někým zvenku) samostatnou republikou Romea, China(sky), Vietnamčchi, Muslimabád... (nebo jinou, menšin máme víc).
Uloupené Kosovo (commonuser | 29.07.11 14:19)
Nikdo už si vlastně nepamatuje, jak to tenkrát vlastně bylo....
Uloupené Kosovo
Paní Lin (MoUdrostrak | 29.07.11 14:57)
Taky vřele zdravím: se slovy si blbu, až k ukamenování, ale China(Sky) mne tak rozesmálo, že se Vám v letním odpolednu pokorně hluboce klaním...
Náš vzor JůYsEj přestal být Vesmírnou velmocí, a ubohý komunistický Číňan s miSS-kou rýže si podmaňuje veSSmír a k budování kolonie v Polabí mu vyhrávají autocenSSurně Pepíci a Mařenky z China(Sky).
Btw. nemontují se tam někdy u NymBurgu čínské TV?!
Třeba máte pravdu více, nežli byste čekala: http://ekonom.ihned.cz/c1-49592910-na-cesko-nedam-...
Je to volaké čudné (dresdener | 29.07.11 16:10)
U režiséra Uloupeného Kosova platím za špinavýho muslimofila, protože straním v oblasti Balkánu Bosňákům, nicméně souhlasím s hlasy, podle nichž je Kosovo špinavá hra a o žádné hodné Albánce tam nejde. Thaci a jeho suita jsou mega gangstery, Albánci na Kosovu převládli v posledních několika desítkách let díky enormní porodnosti, jejich kulturní pozadí je někde zcela jinde než u Slovanů (včetně těch "muslimskejch" Slovanů v Bosně), pro Kosovo byla a je typická šílená zaostalost, středověká mentalita (krevní msta apod.), strnule patriarchální společnost apod. Kosovskou kauzu vyrobili Američané, protože srbská nadvláda by jim neumožnila vybudovat Camp Bondsteel a mít tam sféru vlivu. Otřesná socha Clintona v Prištině mluví za vše. Co mě šokovalo, byl přístup vzdělaných Albánců z Albánie, kteří Kosovary označují pohrdlivě za zaostalou divokou svoloč, která ani pořádně albánsky neumí (!).
Ještě dodám, (dresdener | 29.07.11 16:20)
co mě taky "rozsekalo", že mně ti "muslimští extrémisté" v Bosně u piva několikrát vyprávěli, že v dobách Jugoslávie na vojně bývala setkání s Kosovskými Albánci kulturním šokem prvního řádu. Že neuměli číst a psát a používat splachovací záchod, to bylo to nejmenší. Většinou prý bylo třeba si na ně dávat bacha, protože nikdo nevěděl, co se jim honí hlavou... zkrátka připomnělo mně to vyprávění vojáků, kteří za ČSSSR skončili na vojně se "spoluobčany" z osad na Východním Slovensku... přiznávám, jedna paní povídala, ale zase na každým šprochu pravdy trochu.



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin