Ve zkratce
Írán přišel s náhradním systémem plateb po té, co ho odstřihli od SWIFT
29.5.12
Nyní se ukazuje, že si Amerika sama na sebe upletla bič. Náhradní systém pro převod plateb mezi Íránem a dalšími zeměmi totiž není postaven na dolaru jako SWIFT, ale na národních měnách. V důsledku to vede k dalšímu odklonu od dolaru coby rezervní světové měny. Bravo, Ameriko! Jen tak dál!
Zdroj: http://www.silverdoctors.com/iran-activates-alternative-syst...
Klasifikace: ekonomika,finance Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
To vlastne ani nevadi, (mt-svk | 30.05.12 00:35)
humanitne oslobodenie od zleho rezimu sa blizi... :D
Dúfam, že nikto nečuduje. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 30.05.12 13:28)
Keby sa predsa našlo niekto, tak tomu poviem že v USA nevládnu občania USA, ale Izraelsko-sionistická tlupa ktorého najsilnejšou reprezentáciou je AIPAC.
Pane Oracle (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 31.05.12 00:52)
A toto své přesvědčení stavíte na stejných "znalostech", jako Vaše tvrzení o vesměs příjemných životních podmínkách v terezínském koncentráku?
(Peptalkin | 31.05.12 04:11)
Vojto, Ty hlupy kreten. Pozri si izraelsky film Defamation a tam sa ten fasizoidny tlsty bastard Foxman z rasistickej organizacie do kamery rozculoval na Mearsheimera a Wolta ze im vobec bolo dovolene "dalej slobodne sa pohybovat" za pravdivy opis o tom, ze v USA ovladli administrativu sionisticki zidia, ktory podrobne opisali v knihe.
http://uloz.to/xUxhwct/mearsheimer-walt-izraelska-lobby-a-americka-zahranicni-politika-cz-pdf
+ film Ohovaranie:
http://uloz.to/x8AmKR2/55-defamation-ohovaranie-sk-sub-in-2009-rar
Daj si uz konecne tie klapky dole, pretoze si neuveritelne trapny. Bavi ta byt debilom na motuziku, ktory sa rad nechava klamat? Uz sa konecne spamataj. Nedokazes si dat vsetky udalosti a veci do suvisu a vidiet smutnu pravdu? Alebo si len dusevna troska po lobotomii? Vobec Ti to nie je trapne sa neustale zhadzovat?
(RomanTička | 31.05.12 06:49)
Vždyť Vojtík to tu má za úkol, to nejsou klapky..
2 Vojta (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 31.05.12 08:11)
OK, tak mi povedzte prečo musí každý kandidát na post prezidenta USA predstúpiť pred AIPAC a tam ich presviedčať, že je priateľom Izraela a aby mu poskytli finančnú podporu?
Čo sa týka Terezínskeho koncentráku, ja som vypichol životné podmienky tamojších židov v období keď to slúžilo propagandistickým záujmom 3. ríše.
Otázka na ostatných, je demagógia znakom začínajúcej stareckej demencie?
4 Oracle (steve | 31.05.12 13:45)
.. Demagogie je odrazem "krysi duse", vek neni urcujici faktor ...
Pár znepokojivých otázek "osvícencům" (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 31.05.12 14:15)
Dobrá pánové. Připusťme, že já jsem ten omezený hlupák. Který nevidí vaše jednoduché "pravdy". A stále o něčem pochybuje. A pořád se na něco ptá.
Zatímco vy tři jste "osvícení". Vám už je vše naprosto jasné. Už všechno víte. Už se nic nepotřebujete učit. Říkám to správně, že?
Ovšem toto konstatování nutně vede k několika otázkám. Čím to, že právě vy jste ti osvícení? Je příčinou vaše špičkové vzdělání? Vysoké IQ? Mimořádný talent? Čím to, že stamiliony moudrých, vzdělaných a zkušených lidí jsou stejně "tupí", jako já. A všichni ti profesoři, docenti, doktoři, architekti, inženýři, ... ty vaše "zjevné pravdy" nesdílejí? Čím to, že vás "osvícených" je stále jen taková žalostná hrstka? A nás tupců ta zbývající drtivá většina?
@@@@@@@@@@@@@@@@@ (steve | 31.05.12 14:54)
.. opet demagogie, tentokrat - v krabici s masli ...
2 Vojta (hestroy | 31.05.12 16:06)
Vojto, běžte si na chvíli lehnout, asi jste už dost unavený. No jo, stáří, to je prevít. A nic si z toho nedělejte, že mluvíte z cesty a nechápete, co se kolem vás děje. Jednou na tom budeme možná stejně. Běžte raději někomu vysvětlovat, že velikost komprimovaného souboru nezáleží na obsahu souboru. To vám jde nejlépe.
2 Vojta (hestroy | 31.05.12 16:09)
Ale je hezké, mezi jakou společnost jste se sám zařadil: moudrý, vzdělaný, zkušený, profesor, docent, doktor, architekt, inženýr. Nezapomněl jste na něco? Nebo dnes jste tu za skromného? :))) Jste opravdu směšný.
čím to asi Vojto bude (Antiseptik | 31.05.12 16:39)
že když poblouzněnec Galileo tvrdil jako že se země točí, všichni ti profesoři papaláši a lidi z vysokým IQ ho nechali pomalu upálit poblouzněnce co si myslí že ví víc než většina?
Múdrosti dňa (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 31.05.12 18:33)
"Vôl so 6 diplomami je stále len volom."
"Vysoké IQ len zaručí, že spracuješ informácie veľkou rýchlosťou, nie to, že ich spracuješ adekvátnym spôsobom."
2 Vojta (AlA777, ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com | 31.05.12 22:27)
Ovšem toto konstatování nutně vede k několika otázkám. Čím to, že právě vy jste ti osvícení? Je příčinou vaše špičkové vzdělání? Vysoké IQ? Mimořádný talent? Čím to, že stamiliony moudrých, vzdělaných a zkušených lidí jsou stejně "tupí", jako já. A všichni ti profesoři, docenti, doktoři, architekti, inženýři, ... ty vaše "zjevné pravdy" nesdílejí? Čím to, že vás "osvícených" je stále jen taková žalostná hrstka? A nás tupců ta zbývající drtivá většina?
No ja uz bych rekl, ze ta spatne informovana vetsina uz neni tak drtiva. Lide se probouzeji z teto letargie, take diky internetu a moznosti skladat si informace dohromady a overovat si je. Pak je take dulezitou podminkou, byt tzv. open-minded a aktivne se zajimat udalosti, cist, hledat a skladat si informace. Mel byste mit pak mnohem vetsi prehled, nez Pepa s televizi a Bleskem. Proto me udivuje, kdyz je nekdo aktivni skeptik a obhajuje svoji naucenou nevedomost.(slovy ZP) Nebo sleduje jine cile.
Pro pana AIA777 (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 01.06.12 00:38)
Svět je strašlivě složitý. Poznat, jak skutečně funguje je velmi pracné. A tak někteří "osvícení" lidé dávají přednost jednoduchým pravdám. Které odhalili na internetu. A jim skálopevně dětinsky věří. Například.
Odhalili skupinu ZLÝCH MOCNÝCH, kteří touží po světovládě. Směšné na tom je, že tito "osvícenci" vnaprosto netuší, co se skrývá pod pojmem VLÁDNOUT. Hlubší znalost důležitých pojmů nahrazují vírou. A tak třeba věří, že vládnout může skupina ZLÝCH. Ač skupinové vládnutí je naprostý nesmysl. V podobných bludech se navzájem ujišťují a posilují ve víře. Někdo by řekl, že tito "osvícení" jsou k smíchu. Bohužel jsou spíš k pláči. Také se k nim počítáte, pane AIA777?
2 Vojta (AlA777, ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com | 01.06.12 01:46)
Ne pane Vojto, ja jsem a budu vecny student a hledac poznani. Ze zkusenosti vim, ze nazory o kterych jsem byl presvedcen se muzou mavnutim proutku otocit o 180°, proto zustavam otevreny vsem moznostem a pritom skepticky. Jsem takovy indiferentni pozorovatel vseho kolem.
Vojto vojto (meloun | 01.06.12 02:51)
se vám divím, takový chytrý člověk a ztrácíte čas a energii aby jste osvítil mysl nenapravitelným. Proč raději nepředášíte někde, kde vám dudou tleskat? Doporučuji "Člověka v plísni" věřím že tam budou vaše slova padat na úrodnou půdu.
2 Vojta (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 01.06.12 08:28)
2 veci:
Prečo ste taký blbí, že snažíte ľudí konvertovať na Vašu vieru tam, kde nemajú o to záujem, je to snažiť sa konvertovať Izraelských ortodoxných židov na katolícku vieru?
Tí "zlý mocný" už niekoľko tisícročí vládnu svetu (boli to kňazi kultov, feudáli, cirkevní funkcionári a teraz finančníci), ale na rozdiel od minulosti teraz snažia presadiť totálnu kontrolu nad ľudstvom, stáť sa absolútnym vládcom nad životom a smrťou každého ľudského jedinca na tejto planéte, a o tom tu píšeme, Vy demagogický slepí ignorant.
Vojto49 (RomanTička | 01.06.12 09:42)
Co je za tvým otravováním tady? Kognitivní disonance nebo pracovní úkol?:-)
Ubohost (hestroy | 01.06.12 10:23)
Poslední Vojtův příspěvek už přesahuje veškeré hranice ubohosti a trapnosti, takže je asi zbytečné k němu něco dodávat. Stařecká demence je opravdu prevít. To pak člověk mluví z cesty, ani neví kdy.
Asi jo (RomanTička | 01.06.12 11:09)
Vojtík nebude nasazený troll, ale obyčejný blb..
Násilná sexualizace dětí
29.5.12
Zdroj: http://www.stream.cz/video/685661-jak-se-uci-belgicke-deti-o...
Klasifikace: kuriozity,politika,sex,kultura Zprávu vložil/a siky
... (Bořivoj Tydlitát | 29.05.12 11:11)
To je fakt nechutný. Se divím, že tam ještě nepřiskákala smějící se vagína...
otřesné (squire, squire (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.05.12 11:18)
a amorální. taky se divím, že nepřiskákalo ještě ženské ohanbí...
nejaky zdroj (Pavel -Čert- Němec | 29.05.12 11:35)
ze je video pousteno detem ve skole?
.... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 29.05.12 22:19)
amorálne ? nechutné ? ... proste penis na pobavenie... a ani za mak neverím, že to púšťajú deckám v škole...To môže napadnúť, len retardovaného idiota...
2 matusy (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 30.05.12 13:31)
mali by ste vsadiť značnú sumu peňazí na to, že tí "retardovaný idioti" presadia to, aby pustili tím deťom to inkriminované video.
... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 30.05.12 16:23)
veľmy rád... aj s vami ak chcete... aspoň budem opäť o niečo bohatší...
pro deti? (X12 | 31.05.12 08:31)
Tipuji ze se jedna o porad typu "Belgicka soda" ci neco jineho snazici se o satiru. Jako fake dobre.
Rusové viní USA z havárie Suchoje
28.5.12
Stejně tak se ruská strana zabývá možností, že i před půl rokem ztracená ruská sonda k Marsu byla obětí amerického útoku. "Je podivné," řekl vedoucí ruského letového centra Vladimír Popovkin, "že jsme v uplynulých letech měli několik selhání našich raket a satelitů - a vždy v době, kdy bylo těleso na druhé straně Země, tudíž neviditelné z našeho území."
Zdroj: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2149377/Undercover-U...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Nebylo by to poprvé. (hell | 28.05.12 21:12)
Kaczynského Tupolev 5 vteřin před katastrofou ovládal autopilot kooperující s americkým satelitem GPS a USA měly motiv. Navíc si to zopakovali, měli zkušenost neštěstí polské generality u Mieroslawce.
Stejný motiv, stejná příčina, stejný způsob, stejné otazníky a stejná jistota.
(kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 28.05.12 22:14)
"totální" jistota...
"totální" jasno...
4 kesudis ... (steve | 29.05.12 00:38)
.. a proc ne ?, - s ohledem na "totalni demokracii" ..., ..@@@@@@
Suchoň nebo Suchoj? (vj66 | 29.05.12 12:10)
Totˇ otázka
Možná za tím konspirace není, přečtěte si tohle (F&T | 31.05.12 20:29)
http://czech.ruvr.ru/2012_05_10/74312535/
Cituji: Stroj narazil na strmý svah hory Salak nedaleko indonéské metropole Jakarty. Nestačilo mu pouhých několik desítek metrů, aby horu přeletěl.
Příčina je jedna: špatná organizace letu. Létali jsme tam a víme, že pro tuto zemi jsou příznačné prudké změny počasí, nedaleko je Indický a Tichý oceán, navíc řetěz vulkanických hor. Je to velice těžký terén. Let měl být organizován tak, aby letadlo neletělo za mlhy, a aby letci věděli, že mají před sebou hory.
A ještě dodatek (F&T | 01.06.12 20:41)
Když mezinárodní právo konstruované k zamezení válečným zločinům používají váleční zločinci
28.5.12
Zdroj: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/620-bushovo-usvedceni-z-v...
Klasifikace: pravo Zprávu vložil/a Daniela D.
Asi si nechám zúžit oči
28.5.12
Dnes vychovat dítě do produktivního věku stojí cca 1,5 mil. Kč. Čína začala od roku 2010 vyplácet bonusy ve výši 158,5 tis. USD čínským profesorům, kteří se rozhodnou vrátit do Číny. Částka není konečná. Čistě teoreticky: kolik je schopen a ochoten zaplatit Nečas?
Zdroj: http://www.lenta.ru/articles/2012/05/23/braindrain/
Klasifikace: kuriozity,ekonomika Zprávu vložil/a petesv
Necas (steve | 29.05.12 11:49)
.. posle ucitele do Afghanistanu !! A snizi jim platy o polovinu, - protoze se tam neprihlasili dobrovolne ..., .. a hochstapler Kalousek jim "to uz vypocita" !!
to: steve (mt-svk | 30.05.12 00:37)
nebolo by lepsie ich tam rovno poslat na nutene prace? Aj by sa usetrilo, aj by sa pomohlo :D
Teploušký klub zakázal rozlučkové večírky heterosexuálů
25.5.12
Hm. Mně to připadá jako vydírání a otevřená diskriminace heterosexuálních párů. Vám ne?
Zdroj: http://usnews.msnbc.msn.com/_news/2012/05/25/11877762-flaunt...
Klasifikace: kuriozity,sex Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Me ne (Pavel -Čert- Němec | 25.05.12 16:08)
Podnikatel nema povinnost prodavat sve sluzby(poradat specialni akce), pokud neni vazany smlouvou. Diskriminace by to byla, pokud by za bezneho provozu nepovolil heterosexualum vstup(a to jen pro dusevne chore jedince).
tak nám vysvětlete (dub | 25.05.12 20:34)
proč má najednou podnikatel povinnost obsluhovat jen nekuřáky, přestože je to proti jeho vůli jako majitele a podnikatele...
něco bude špatně, že:-)
O tom nic nevim (Pavel -Čert- Němec | 26.05.12 00:25)
Me jako kuraka obslouzi vsude. Ze nekde nemuzu kourit je druha vec...
no vidis pavel, (djobcek | 27.05.12 09:53)
a presne v tom to je, teba obsluzit musi a ich nie. ked nenalejem ciganovi, lebo je cigan, bude to tiez ok?
to je porad dokola (Pavel -Čert- Němec | 27.05.12 15:45)
Z clanku nevyplyva, ze by zakazali vstup heterosexualnim zenam. Pouze zrusili poradani pravdepodobne soukromych vecirku nadrzenych panicek. A ano, pokud hostinskej povoli mysliveckej bal, ale nepovoli punkovej koncert, neni to zadna diskriminace. Soukromej podnik muze povolovat/zakazovat akce jak se mu zlibi a kazdymu je po tom hovno...
(1442 | 27.05.12 22:54)
ked na slovensku nevytlacili v jednej firme tricko s homosexualnym napisom tak vsetci homo podporovatelia toto ako diskriminujuce. ten majitel tiez iba nechcel robit nieco co je proti jeho presvedceniu a nikoho tym pritom ani nevydieral.
(1442 | 27.05.12 22:55)
chcel som napisat "toto oznacili ako diskriminujuce"
Ano, (mt-svk | 30.05.12 00:34)
je to ich vec, s tym suhlasim. Ale teraz si predstavte modelovu situaciu. Nejaky klub hore bez navstevuju radi lesbicky, dovod snad pisat netreba a objednavaju si mlade dievciny na party. O nejaku dobu to majitel zrusi s tym, ze to povoli az vtedy, ked sa zrusia registrovane partnerstva. Co myslite, aka by bola reakcia?
Bilderberg tlačí na povinné internetové ID pro Evropu
25.5.12
Jednoduchá autentická ID by zajistila přístup na internet, k on-line datům a k většině komerce. Není zrovna málo pokusů v postupných fázích zavádět systém Znamení šelmy a za tímto spikleneckým plánem jsou prominentní návštěvníci Bilderbergu.
Poznámka editora: V anglickém originále článku se hovoří o digitálním podpisu, časových razítcích a patrně (to jsem nepochopil) o něčem, co se podobá osobnímu certifikátu (říkají tomu e-identity). Neviděl bych to tak černě. Tyhle věci člověk nemusí používat, pokud nechce. Já sám digitálně podepisuji každý odchozí email. Jako přidanou hodnotu máme možnost dopisy i komunikaci šifrovat. Neviděl bych za tím Bilderberg. Je to spíše o tom, že technologie umožňuje soukromí a ověření, že druhá strana je nefalšovaná. Dohody ACTA a CISPA se mi zdají nebezpečnější.
Zdroj: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/605-bilderberg-tlaci-na-p...
Klasifikace: politika,technika Zprávu vložil/a Daniela D.
Číslo šelmy (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 25.05.12 13:03)
No v tom je taky to "jádro pudla" editore :) Já taky nemám nic proti chipům, GPS, e-ID, sociálním sítím a podobným "vymoženostem". nemám proti nim nic pokud je mohu odložit, nepoužívat atp. Pokud mne někdo nenutí JE POUŽÍVAT. Tyhle popisované snahy jsou ale o tom podmíněnosti. O přinucování. Aneb .. Zjevení 13,17 - takže nikdo nebude moci kupovat ani prodávat, nebude-li mít to znamení – jméno šelmy nebo číslo jejího jména.... Nebudeme moci nakupovat, prodávat, používat internet, jít do školy, nebudeme moci k lékaři atd. atd .. pokud nepřijmeme ...
V Kanadě (Saša | 25.05.12 14:10)
Nově navržený zákon Kanadské federální vlády (Bill C-30) je momentálně debatován v parlamentním výboru v Ottawě. Jeho ustanovení umožní vládě přinutit vašeho ISP (poskytovatele internetu, na kterého jste napojeni) spustit kopírování vašich veškerých internetových dat (webové stránky, co jste hledali, emaily, bankovní transakce včetně zašifrovaných hesel). Váš ISP je jediný bod na internetu, kde se dá spojit adresa vašeho počítače s vaší identitou. Této skutečnosti se nyní používá jen v krajních případech, protože je to pracný proces. Soudce musí být přesvědčen, že sledovaná osoba je podezřelá ze zločinu. ISP informace vydat bez soudního papíru legálně nemusí. Bill C-30 podmínku tohoto soudního povolení (warrant) odstraňuje.
SPAM - mor internetu (waterfall | 25.05.12 14:49)
Jelikož máme v našich firmách mnoho webových prezentací, vím jak je náročné probírat se hromadami balastu, který do e-mailových schránek proudí... Za sebe bych uvítal dobrovolný systém, který bude značně rozšířen ve společnosti, jak spolehlivě identifikovat člověka a ne SPAMový robot.... Ve chvíli, kdy zaměstnanec má k třista e-mailům denně ještě obdržet dalších několik tisíc spamů je šíleně nákladný... samozřejmě filtry dnes dokáží většinu spamu odfiltrovat... pořád ale každý druhý e-mail je SPAM... i přes chytré filtry... a zase nechceme se připravit o regulérní dotazy či objednávky reálných klientů,, byť by byli z Ruska nebo z Číny...
Poznámka editoru (djb | 25.05.12 15:13)
to mě překvapujete. Vždyť sám nejlépe víte, jak je malý krok od dobrovolně k povinnému. Navíc, pokud by bylo dobrovolníků dostatek, povinnost se nemusí ani dávat zákonem.
1) budete divný, pokud budou vaše zprávy nepodepsané
2) oficiální servery a obchody mohou začít odmítat neautorizovaná připojení
toto jsou nebezpečné kroky
Penetrace, penetrace a zase penetrace (MoUdrostrak | 25.05.12 17:19)
Vše je o "dobrovolném" ID - je jen nový kabát jako o mobilu: Každý ho "nechtěl" mít - a každý (99,99% oVčanů) ho má - a ještě za něho (rád) platí!
Dokud existovala možnost komunikace a existence bez mobilu, existovala i možnost "ho nemít". Dnes už bez mobilu je každý disociovaný - v posledních chýši v Černé Africe.
Ten samý postup bude i u "dobrovolného" ID: Máš-li ID, dostaneš např. slevovou kartu do Lídlu, do přihlášku klubu Mladých Konservativců a Tunelářů, či tlačítko Přímé Demokrácie na stranickém webu pod Fotkou Holek Veřejných:-)
jednoznačná internetová identifikace (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 26.05.12 21:56)
je nezbytná pokud má být internet využit k řízaní společností formou přímé internetové demokracie
jde jen o to jak to udělat abychom neztratili svobodu volného přístupu k informacím na internetu
Vrtěti Rathem
25.5.12
Rath se hodil. Jeho drzost i arogance překročily únosné meze. Pouštěl se do kritiky nedotknutelného. Urážel vrtošivého staříka. Otevřeně napadal miliardový tunel zdravotních knížek IZIP. Byl nejvyšší čas jej zkrotit. Tunel Blanka, Opencard, MUS, Gripeny, Pandury, IZIP, Drobil, Janoušek, Bém, Bárta, Rampula, prezidentské milosti…vše je zapomenuto. Mediální prostor ovládl Rath. Vyhovuje to ODS, VV, TOP 09, Hradu i ČSSD. Všichni už ho už měli plné zuby.
Zdroj: http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/604-vrteti-rathem
Klasifikace: kuriozity,politika Zprávu vložil/a Daniela D.
Ano, ano (hestroy | 25.05.12 12:54)
pan Rath byl velmi slušný člověk, už od pohledu. Je potřeba více lidí, kteří se za něj postaví a až bude slavnostně osvobozen, bude třeba prezidentem. Ten člověk nikdy nevzal úplatek, nikdy nepodepsal nevýhodnou zakázku, nikdy nechtěl nic pro sebe. Chce to více lidí jako on a vše bude zase dobré.
zábavný Rath (waterfall | 25.05.12 14:53)
Mě Rathovy hlášky opravdu dobře bavily... byl to člověk chytrý a rétoricky schopný... byl dost demagog, a stál taky občas na různých stranách barikády, ale byla to zábava... Ovšem jakmile vzal jasně úplatek, skončil pro mne... I kdyby to na něj nastražili, i kdyby dokázal najít procesní chybku a vyjít z vězení... stejně už pro mne skončil... Indicie, byť mediální, jsou natolik silné, že já jsem jej již odsoudil... Zda ho právníci vysekají nechám na něm... Že existují větší zloději, nepochybuji... stačilo vidět, jak se Kalousek usmívá pod fousy... ale to neznamená, že toto není "chycený zloděj"...
Rath uplne zastinil (vodnik007 | 26.05.12 15:52)
neobvykle velkou delegaci z Izraele a nedavno zmineny Strahov.
O navsteve se ani moc nezminovali v Izraelskych webech. Zrejme se obavuji paniky a odchodu podtastane casti tamejsi populace. http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/ShowArticleMo...
Navic Nemecko se probouzi a prijde doba, kdy prestanou platit. http://www.rt.com/news/germany-opinion-israel-aggr...
Neco se chysta a bude to osklive.
Rath na hrad!!! (petesv | 28.05.12 16:57)
Až teď mi to doklaplo. V Česku zpravidla dělá prezidenta nějaký kriminálník. Takže u Ratha to je příprava na funkci.
jen jedno... (mkadlec | 29.05.12 19:58)
vzal uplatek? ja si tim vubec nejsem jistej. mam ho za gaunera ale za pitomce ne.
2 mkadlec (hestroy | 31.05.12 16:24)
To víte že nevzal. Přeci není pitomec! Inteligence je přeci zárukou morálky, to ví každé dítě... :)))) Pobavil jste mě.
Izraelský rabín vyzývá židovské lékaře, aby v sobotu neošetřovali nežidovské pacienty
24.5.12
Dimitri Diliani, člen Revoluční rady hnutí Fatáh, křesťan, 20. května 2012 řekl, že Ovadja Josef minulý týden vyzval při přednášce k židovským lékařům, aby v sobotu neléčili toho, kdo není Žid.
Např. když je ne-Žid zraněn při automobilové nehodě a je přijat do nemocnice, neměla by mu být toho dne poskytnuta pomoc. Pomoc lze o šabatu poskytnout jen Židům.
Zdroj: http://english.bayynat.org.lb/Comments/comment_21052012.htm
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Krestane driv zemrou na svou vlastni blbost (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 25.05.12 03:02)
Kde jsou vsichni ti ukriceni o holocaustu a antisemitismu, meli by si promluvit s rabinem Ovadja Josef o antikrestanstvi a nechat jej zavrit,jako lidi,kteri neveri v holocaust.Kde,jsou tihle zastanci bohem samovybranych?
No to se rozumí samosebou, (hluban | 25.05.12 08:03)
vyvolení přeci nebudou pomáhat lůze.
Ovadia Josef je známá figura (Vodník | 25.05.12 09:48)
Před časem přirovnal goyim k dobytku. Myslím, že v Israeli tím nadšení vzbudí leda u extremistů, jinak jim musí být jasné, jak jim tohle škodí. Možná už ho nechávají, aby se mediálně odrovnal úplně, aby mohli říct: "No heleďte se, takoví jako on my přece nejsme!"
to může být v pořádku (djb | 25.05.12 15:11)
pokud jim to nakazuje víra, tak se maj chovat podle svatých knih. Podobně pokud církev zakazuje potraty a antikoncepci. Pokud to je v jejich svatých knihách, tak ať to dodržují.
ALE
1) ať dodržují vše a ne jen co se jim hodí
2) spíš je otázka, jestli je správné být členem těhle církví a uznávat podobné autority obecně
Ah - a co je na tom noveho? (Esmate | 26.05.12 10:02)
Ze to rekl nejaky rabin? To je psano a praktikuje se to cela stoleti. To je v normalni. Jenom se o tom v poslednich desetiletich v ramci holokaustove hysterie nemluvi. Pred asi 15 lety (mam dojem) doslo k vuli necemu podobnemu v nejakem americkem meste k cernosskym bourim.
Inspirace B-hem vyvolenych. (vodnik007 | 26.05.12 16:02)
Mame podle jejich prikladu zrusit Multikulti, rozdelit staty podle nabozenstvi a jinak imitovat nejlepsi demokracii?
RE: Krestane driv zemrou na svou vlastni blbost (kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.05.12 02:16)
Křesťané ovšem také nejsou svatí,nejsou ani dobrými lidmi.I oni umí být pěkně hnusní.Ne že ne.
Když před pár lety vydal Vatikán prohlášení,ve kterém žádal ztažení filmů s Harry Potterem z trhu,protože propaguje čarodějnictví, a když hlásal i jiné kolosální nesmysly,nikdo neřekl,že těm nesmyslů věří všichni křes´tané, dokonce ani znatelná část.Bylo to a je, prohlášení hlupáků,odtržených od reality.
RE: Krestane driv zemrou na svou vlastni blbost (kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.05.12 02:22)
Když něco nezkutečně hloupého pronese rabín,budeme věřit,že mluví za všechny Židy.Budeme věřit,že jsou nejhoršími lidmi na světě,abychom neviděli své vlastní chyby,své každodenní malé zločiny.Roberte Nohejli,jsi si opravdu jist,že jsi dobrým člověkem?Že bys pod dlouhodobým propagandistickým tlakem nebyl schopen stejných,nebo ještě horších zločinů,než jakých se dopouštějí vojáci a občané Izraele?Třeba proti Židům,když ti tak nedají spát...
4 kesudis (steve | 31.05.12 13:56)
.. ta otazka na Roberta je - s prominutim, - blba. Zkuste se v tom pohrabat a dojdete ke stejnemu zaveru ...
Holandská královská rodina prosazuje povinnou kontrolu porodnosti u „nežádoucích”
24.5.12
Poznámka editora: Ne všechno dělají elity špatně. Redukce obyvatelstva je - domnívám se - nutná.
Zdroj: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/599-holandska-kralovska-r...
Klasifikace: kuriozity,politika Zprávu vložil/a Daniela D.
Zeptejte se mě, jak (baba_Blažková | 24.05.12 20:03)
vytvořit z pohodového rodiče (vůči svým dětem) rodiče "nežádoucího". Stačí dát najevo systému svou nedostatečnou loajalitu. On už vám někdo ten alkoholismus či drogovou závislost prokáže. Anebo ne, ale bude "vyslovovat podezření" po zbytek vašeho života a vy strávíte život vyvracením nesmyslů.
Stejně tak by mohly systémové složky postupovat třeba pod záminkou údajné pedofilie apod.
No - je mi pětatřicet, těžko říct, jestli se mě v budoucnu bude týkat nucená sterilizace nebo se tyhlety záležitosti uvedou do praxe, až budu po přechodu a tudíž mi to bude šumák. Co však moje děti - leccos, co jsem jim vštípila, už z nich žádná systémová indoktrinace nevytluče, takže se jich to možná bude týkat...?
Každopádně důrazně upozorňuji: KDO CHCE PSA BÍT, VŽDYCKY SI HŮL NAJDE!
A schválně - koho si systém spíše bude hýčkat?
2 BB (hestroy | 24.05.12 20:22)
Já to vím, já to vím! Bude si hýčkat vaše násilnické manžely, trefil jsem se?
Vladimíre (Jarmila | 24.05.12 20:24)
já se domnívám, že Vy se domníváte špatně.:) Všechno co dělají "elity" je totiž zásadně špatně. Redukce obyvatelstva totiž vůbec nutná není.To že si lidi sami ničí planetu je jen sprostá propaganda, stačí jet letadlem jen pouhých 6 hodin, aby člověk pochopil, že většina planety je neobydlená, pustá, čistá od lidí a jen semtam koláč nějakého města. Letěli jsme například nejméně hodinu nad Irákem a to byly nekonečné hory pokryté sněhem, bez jediné lidské duše.Vy když letíte z Kanady do Česka tohle snad nevidíte? To je to samé, jako by někdo tvrdil, že mravenci se svými mraveništi ničí planetu. Lidi jsou z výšky také jen takovými mravenci, kteří na fungování obrovské zeměkoule nemají takový vliv, jaký se jim úmyslně ze strany "elity" připisuje.
2 Jarmila (hestroy | 24.05.12 20:54)
Jarmilo, zapomínáte snad na editorův článek o elitách a konspiracích? Tam pan editor jasně řekl, že elity nejsou špatné a mají dobré nápady a že konspirace jsou pěkné svinstvo.
ad redukce obyvatelstva (djb | 24.05.12 21:26)
kdysi, ve 100+1 ZZ, byl článek tvrdící, že samotná ukrajina by polnohospodářsky dokázala uživit 30 miliard lidí.
Jistě, nějaké potíže s logistikou a tak, ale to je jen pro představu.
jarmilin příkla je sice, pardon, špatný (co byste dělala v horách v Iráku:)), ale též se domnívám, že redukce není potřeba. Je potřeba upravit životní styl a šířit vzdělání - ostatně vzdělaná část populace již dnes neprokazuje žádnou expanzi, často naopak. Věřím, že přirozenou cestou a vývojem dosažitelný rovnovážný bod existuje.
2 hestroy (baba_Blažková | 24.05.12 22:31)
Já měla na mysli agilní blbce, ale budiž, koneckonců Patera je hýčkanej dost.
2 Vladimír (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 24.05.12 23:02)
Ono medzi "nežiadúcu" skupinu ľudí elity radia aj fajčiarov. :D
Proc je tolik potrataru,vetsinou zidovskych doktoru. (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 25.05.12 03:08)
Premyslejte trochu o vecech rodiny,reditel "banky " na muzska semena ,zid, jez sam oplodnoval touto cestou krestanske holky,na druh estrane ,zidovsti doktori jsou bohate zastoupeni v klinikach na smrt deti,premyslejte,cim ,to asi je a proc to delaji?
Nakonec ,cast pravdy najdete v dopise z Konsantipolu zidovskym maranos ve Spanelsku.
Pane editore, (Tsignotschka | 25.05.12 23:38)
s redukci zacnete rovnou u sebe, kdyz je tak nutna.
citatelia neprispievaju na Zvedavca, (KILLROY | 26.05.12 12:56)
kam radi chodia po spravy, ale zaujimave ze zo svojich penazi naoko chcu zivit skupiny ludi ktore princ logicky uviedol: "...pro lidi s drogovou závislostí, pacienty psychiatrie a další lidi považované za nezpůsobilé k reprodukci." Su tieto skupiny teda ok pre nekontrolovanu reprodukciu???
Jaký je rozdíl (baba_Blažková | 26.05.12 14:30)
mezi Bohem a nickem KILLROY?
Bůh si nemyslí, že je nick KILLROY.
to tsignoschka (mtk | 26.05.12 15:11)
Přesně tak, elita by měla v prvé řadě zredukovat seba sama i s těmi, co to podporují. Editor poněkud přestřelil.
Redukce obyvatelstva (kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.05.12 01:40)
byl měla být logicky žádoucí tam,kde došlo k neúnosnému přemnožení.Co je to ovšem přemnožení neúnosné,co je to přemnožení relativní a zda lze hovořit o přemnožování v Evropě,která populačně vymírá,toť otázka.Nejefektivnější metodou je válka.
Konference SVOBODA A ODPOVĚDNOST 2012
24.5.12
Vzhledem ke spolupráci AC24.cz a Právo&Byznys jsme pro vás připravili soutěž o pět volných vstupů na tuto unikátní konferenci SVOBODA A ODPOVĚDNOST 2012, která se bude konat 30.5.2012 v Praze.
Zdroj: http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/597-konference-svoboda-a-...
Klasifikace: politika,ekonomika Zprávu vložil/a Daniela D.
Snaha Vatikánu: Prosadíme zákaz potratů i v ČR
23.5.12
Zdroj: http://zpravy.tiscali.cz/snaha-vatikanu-prosadime-zakaz-potr...
Klasifikace: politika,zdravi,krimi,pravo Zprávu vložil/a maru
Zákaz nic neřeší (baba_Blažková | 24.05.12 20:08)
Radši by měli na základních školách zavést rodinnou výchovu (namísto té sexuální) a žactvu pouštět Němý výkřik. Když ustojí záběry z běžného TV zpravodajství, když mohou hrát "střílečky", tohleto zvládnou taky.
Zachrana Cechu? (vodnik007 | 26.05.12 16:06)
Zadne potraty ale povinne minimum 3 deti na rodinu.
Jenze v CR neni kazdy Katolik!
(kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 28.05.12 22:18)
vodniku nula nula sedm:
a kdy ty tři povinné děti bude živit? Katolická církev?
2 vodnik (hestroy | 29.05.12 07:13)
Tak to dopadá, když člověk čte moc alternativnách webů...
Řecké banky dostaly tajnou injekci 100 miliard euro
23.5.12
Řekové údajně vybírají z bank úspory - průměrně 700 milionů euro denně. Hrozí, že banky prostě nebudou mít dost papírků k vyplácení.
Bankéři hrozí, že pokud by se Řecko rozhodlo vystoupit z eurozony, jejich pomoc řeckým bankám by okamžitě skončila. Používají tedy tuto neoficiální a tajnou pomoc jako formu nátlaku na řecký stát, aby nevystupoval z EU.
Zdroj: http://rt.com/business/news/greece-banks-get-money-888/
Klasifikace: finance Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Nejen na burzách už to jede s vršku... (MoUdrostrak | 23.05.12 23:15)
Nejen na burzách už to jede s vršku...
Už jen a jen s posledních sil: Pravicujme, tunelujme, humanitárně bombardujme - pokud je KOHO, KDE a CO (ještě)
Již i Kříšťálový KOMsomolec připouští očekávaný run dopravicovaných a dozinkaných oVčanů i lídl/ujících Mařen/ek na české banky:
"Ono to bez následků a bez nákladů nebude," podotkl premiér.
Vláda podle něj už ve spolupráci s ČNB připravila možnosti, jak na takovou situaci případně reagovat. Konkretizovat je ale odmítl.
Zase jsem off-topic a zase na to peču (Klapiki | 24.05.12 17:06)
Já už tady ničemu nerozumím. Včera tu Slain odpovídal na blafy nicku Vojta49 a jednoho anonyma. Naštěstí jsem si jeho repliky uložil - zde: http://uloz.to/x491vSt/smazana-diskuze-z-23-5-2012-pdf Protože to je totiž přesně to, kvůli čemu sem chodím.
Dnes se těším, co mu odpověděli - A NIC. VŠE SMAZÁNO. A přitom co je na tom špatně? V ČEM SE MÝLÍ? Mě by to vážně zajímalo.
Nejdřív se TomATom označí za nahnědlého, ale jeho příspěvky se nikdy nezveřejní. Pak se tu maže něco, co je vyzdrojováno a muselo někomu dát dost práce to napsat. Tak co se tu vlastně chce? Příspěvky jako je ten výše?
2 Klapiki (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 24.05.12 18:10)
Až se naučíte podepisovat se celým jménem, třeba vám odpovím, hrdino za bukem.
2 Vladimír (Klapiki | 24.05.12 18:59)
Myslíte jako Jiří Radosta? Nebo Koubek? Nebo Petr Křivý nebo jak se všichni tihle zdejší pseudonymní hrdinové jmenují (pokud to není jeden a tentýž)?
Cílem příspěvku nebylo, abyste mi odpověděl, to jsem ani nečekal. Cílem bylo, aby si i ostatní mohli přečíst, co jste smazal, aby Slainova námaha nevyšla úplně nazmar.
A pravicujmeeeee a tunelujmeeee dokud je jEšŤe CO!!!!
2 Klapiki (hestroy | 24.05.12 20:52)
Vážený pane, ty příspěvky byly nahnědlé, sice ne na první pohled, ale na druhý již ano. Proto se nedivte, že si editor kryje záda. Zaplťpámbů za pana Nohejla, toho se neodváží mazat ani editor.
2 hestroy (Klapiki | 24.05.12 22:35)
Ale vždyť pana Nohejla taky kosí ...
S tou nahnědlostí mám takový pocit, že to chytil od téhle rádobyintelektuální pipky: http://www.zvedavec.org/nazory_4610.htm#ptr253039.. Místo, aby jí tehdy s jejím neziskovým výrazivem poslal někam (protože to slovo přece nemá žádný obsah, je to jen emoční výkřik) - tak místo toho to od ní převzal a používá. Ach jo.
(A omlouvám se, jestli jsem někoho označil za provokatéra, ale stejně myslím, že je provokatér. Konec omluvy.)
oprava - na konci odkazu smazat tečku (Klapiki | 24.05.12 22:38)
2 klapiki (mtk | 26.05.12 15:26)
S Petrem Křivým jste vedle jak ta jedle, je to mladý katolický konvertita (dnes se říká sebenenávidějící žid) z Nového Jičína, místní farnost zvelebil k nepoznání, do kostela teď chodí i mládež. Nestydí se za jméno (ikdyž konvertoval) ani za názory.
2 mtk (Klapiki | 26.05.12 19:35)
To je škoda, že jste zareagoval zrovna na toho posledního. Jsem trochu doufal, že se ozve Radosta a prokáže se oskenovaným služebním průkazem :DDD
Vašeho známého jsem tedy zkoušel hledal různými kombinacemi informací, které o něm poskytujete, a kromě příspěvků zde na Zvědavci mi nic jiného Google nevyhazuje. Ale můžete mít pravdu. Třeba je mezi mladými tak respektován, že jeho jméno vyslovují jen potichu se září v očích. Každopádně nám asi v Nové Jičíně vyrůstá zajímavé pokolení :)
2 klapiki (mtk | 27.05.12 15:00)
No, možná jsem se spletl a nejedná o Nový Jičín, ale Pelhřimov, pán se jmenuje Chrudoš Sláma a dělá ve vodo-topo. Tak promiňte to desinfo. Přeji hezký den. :)
2 mtk (Klapiki | 27.05.12 17:59)
No vás tady je, kucí :) To pak nemají chybět síly v ulicích, když jste všichni pověšený na Zvědavci. Ještě by se mohl ozvat další místní populár, třeba jako: "Já jsem TMO a altruisticky vám tu říkám, že Radosta je skutečné jméno našeho pana kapitána, drahouškové!" :DDD
Ale vážně - abych se ve středu ráno probudil a v diskuzi na OM hned koukal na přehled toho, kde jsem předtím večer surfoval - to mě trochu nakrklo. Mě nevadí, že mě šmírujete, ale co třeba chudák Stan, ten pak půl dne neví, jestli to má smazat, nebo ne, nebo co to vlastně znamená ... Zakonspirovaný až hrůza.
2 klapiki (mtk | 27.05.12 18:36)
Jsem rád, že to berete s úsměvem. Ale Petra Křivého čtěte bedlivě, jeho hyperboly jsou plné zajímavých postřehů. A možná i tuším, o koho se jedná, ale předpokládám, že chce zůstat v utajení. :)
2 mtk (Klapiki | 27.05.12 18:59)
Příspěvky Petra Křivého samozřejmě přeskakuju a nemíním to měnit. Už vůbec ne na radu policie. Pokud mi něco chcete, používejte laskavě e-mail a neopruzujte naší internetovou veřejnost.
A vůbec - zas tak s úsměvem to neberu a od zítřka začínám shánět práci, protože mi docházejí peníze. Tak ode mě budete mít pokoj, mazlíci ;)
A utřete si tu nudli u nosu :)
2 klapiki (hestroy | 31.05.12 16:31)
Už vůbec ne na radu policie. Pokud mi něco chcete, používejte laskavě e-mail a neopruzujte naší internetovou veřejnost.
Můžete mi vysvětlit, co je vaše internetová veřejnost a kde jste přišel k té policii? I paranoia se nechá léčit.
2 hestroy (Klapiki | 08.06.12 21:27)
Zkuste si přečíst pár příspěvků zpět a poté si protřít oči, třeba to pomůže.
Pokud ne, nevadí.
Akorát je zvláštní, že sem podle mého odhadu chodíte o mnoho let déle než já, a přitom jste (soudě podle vaší reakce) na tohle zatím nenarazil. Možná to chce o něco větší průraznost ...
K úspěchu Japonců při útoku na Pearl Harbor pomohli Britové
22.5.12
V tom případě jde přece o konspiraci a konspirace jsou podle pana dochtora Cimického výplody bláznivé fantazie. To by měli v BBC vědět.
Zdroj: http://czech.ruvr.ru/2012_05_21/75474928/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a hell
Až to také šokujúce nie je (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 23.05.12 11:30)
(šokujúce je, že sa to odznelo na BBC), inak tá spolupráca je aj logická až po 30. rokov 20. storočia Japonské cisárstvo bol vazalom Britského impéria, po druhej svetovej vojne zas stal vazalom USA, my sme sa stali vazalmi USA po samatu.
1 (kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.05.12 02:00)
Císařství Meidži v žádném případě nebylo žádným vazalem.Na přelomu 19. a 20. století vedlo svou vlastní suverénní politiku,založenou na vědomí si vlastních imperiálních zájmů.
2 (kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.05.12 02:01)
Je pravda,že jeho obrana byla začleněna do obrany Britské,to má ovšem k podřízenosti daleko.Smlouva,kterou podepsalo Japonsko s Velkou Británií,požadovala,aby obě smluvní strany dodržely neutralitu,budou-li válčit jen s jedním protivníkem (Rusko-Japosnká válka 1905) a poskytly si pomoc budou-li válčit na vícero frontách.Tato smlouva měla být vždy znovu ratifikována tuším každých deset let.Japonsko věrně vstoupilo do 1.světové války a získalo některá německá práva.Na druhou stranu ekonomicky utrpělo.Když pak Britové na nátlak Spojených států odmítli dohodu prodloužit,to bylo krátce po 1.světové válce,vnímali to Japonci jako políček do tváře a podle toho se zařídili.O nějakém vazalství v 30. letech 20. století nelze hovořit vážně.Leda s úmyslem lhát.
3 (kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.05.12 02:02)
Co se týče spolupráce tajných služeb,neviděl bych v tom nic zvláštního.Tajné služby představovaly, představují a vždy představovat budou zvláštní společnost,ve které platí všechna možná i nemožná pravidla,jen ne pravidla obecné morálky.Ty tam může hledat leda blázen!Doporučuju věnovat pozornost případům dvojích i trojích agentů.V Československých podmínkách,nemám to ověřeno,byl takovým trojím agentem údajně Ludvík Svoboda.Měl sloužit Agenturám: Československé,Francouzské a Sovětské.
Krom toho není tajemství,že Winston Churchill si vstup USA do války toužebně přál.Sám to přiznal v svých pamětech.Pokud se rozhodl zatahat za lanka tajných služeb,aby Japonce vmanévroval do války v pacifiku,pak bych mu to nevyčítal.Ve světové válce účel jedoznačně světí prostředky.Svatí muži na zodpovědných místech by válku dovedli jedině slavně prohrát,nikoli vyhrát.Toto pravidlo platí i pro jiné "kontroverzní" akty 2. světové války: např. podepsání Sovětsko-Německého paktu o neút
Automaticky kráceno
(kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.05.12 02:03)
Toto pravidlo platí i pro jiné "kontroverzní" akty 2. světové války: např. podepsání Sovětsko-Německého paktu o neútočení,o kterém se vědělo od počátku,že dlouho nevydrží.Sovětský zábor na základě tohoto paktu,který poskytl Sovětům nárazníkovou zónu atd. atd.
Nejdrsnější útok na soukromí občanů v dějinách České republiky
21.5.12
Zdroj: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/ludvik-hovorka.php?ite...
Klasifikace: zdravi,pravo Zprávu vložil/a maru
Jaderný reaktor v centru New Yorku? Proč ne!
21.5.12
Pod budovou 82 se nacházel až kilogram a půl jaderného materiálu, který se firmě Kodak podařilo obohatit až na 93,4%. Vláda sice znala informaci o tomto reaktoru, avšak s veřejností se o ni nepodělila.
Další reaktory se nachází např. na universitách, avšak je to veřejně známo a jsou pod přísným dohledem. Utajený reaktor soukromé firmy v centru velkoměsta je rána do vazu americké snaze kritizovat Írán. Máslo na hlavě se bude smývat drahnou dobu. Šok z rizika jaderné kontaminace centra desetimiliónové metropole rozdýchávají Američané ještě nyní.
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id...
Klasifikace: kuriozity,politika,technika Zprávu vložil/a waterfall
Je to jinak (ltokar.sk | 23.05.12 11:42)
http://diit.cz/clanek/mala-exkurze-do-jaderneho-reaktoru-firmy-kodak
detail (waterfall | 23.05.12 14:34)
Ano, jeden detail je ve zprávě mylně, Kodak zřejmě sám neprováděl obohacování, ale již koupil "vojensky" (tj. velmi silně) obohacený uran. Vše ostatní je pravdivé. Reaktor tam byl. Vojenská ostraha nikoliv. Riziko je těžko odhadnutelné. Normálně asi mizivé, ale při výjimečné události - jako např. pád dvojčat, či jiný úmyslný či neúmyslný útok na budovu by nikdo neměl tušení, v čem se vlastně hrabe.... Takže považuji tuto informaci za závažnou a oslabující americkou snahu bojovat proti "jaderné lži"...
Mimochodem, už se MAEE dohodl s Izraelem na nějaké "preventivní" prohlídce ????
.... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 23.05.12 16:27)
Tomu sa vraví paranoia a nie strach z vládnych a medzinárodných manipulácii...
Jadrové reaktory sú bezpečné a je to najčistejší spôsob získavania energie....Jadrové reaktory sa budujú aj v luxusných obytných častiach....
dnes idem nakupovať domény a hodím sem link, dúfam že sa pripojíte na znak podpory jadrových elektrární...
... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 23.05.12 16:51)
Ak by niekto narážal na neférovosť voči iránu, tak sa pletie... Irán podpísal dohodu o kontrole... Potom kontrolu pozastavil ( porušil zmluvu )... a tým vytvoril problém ... Viem, tie zmluvy sú smiešne
Reaktor?? (Kevin | 23.05.12 17:49)
Nazyvat tohle zarizeni reaktorem je nesmysl. Zadna reakce v zarizeni neprobihala a zadny stepny material tam nebyl vyraben nebo obohacovan.
V podstate slo jen o zdroj rychlych neutronu pro vyzkumne ucely a mnozstvi obohaceneho uranu uvnitr bylo jen nekolik set gramu, co nestacilo na skutecnou jaderni reakci. Ve skutecnosti bylo v zarizeni stepne jadro z California o velikosti tresne a kolem nej nekolik desticek z vysoce oboheceneho zbranoveho Uranu o rozmeru kreditky a hrubce nekolik mm. Mezi jadrem a destickami uranu byl oloveny neutronovy stit, kterym se zarizeni vypinalo, mezi destickami uranu a CCD snimaci bylo potrubi pro pneumatickou dopravu vzorku.
Kdyby nekdo chtel ziskat uran na jednu bombu silnou jako ta v Hirosime, musel by takovych zarizeni rozebrat nejmin 10. Zarizeni bylo radne schvaleno prislusnymi US organy a je zcela pochopitelne, ze bylo pred verejnosti utajeno. Jsem si ale prakticky jist, ze prislusne organy a taky treba hasici, nebo zachranari o tom zarizeni vedeli. Nazyvat tenhle zdroj neutronu reaktorem - to muzete klidne reaktorem nazyvat i zarizeni pro
Automaticky kráceno
dokonceni (Kevin | 23.05.12 17:50)
to muzete klidne reaktorem nazyvat i zarizeni pro radioterapii a ozarovani nadoru nekde v nemocnici...
šok! (kavol | 24.05.12 09:42)
a to víte, že v Praze jsou reaktory tři?
mimochodem, kolem jednoho jsem chodil a taky jsem o něm v té době nevěděl, přesto nemám pocit, že by přede mnou ta úžasně konspirativní vláda něco utajovala ... stejně tak, jako nemám ponětí, jaké stroje vlastně jsou tady ve vedlejší budově, kde je nějaká výrobna, představte si, oni to ti šmejdi nemaj vylepeno veřejně na plakátech na každým rohu ...
(Kevin | 24.05.12 19:01)
Jo, dva jsou v Praze Řeži a jeden na ČVUT v Troji. Jen doufam, ze GreenPiss ted kvuli tomu neudela v Praze demonstraci...
A pokud jo, je jim potreba rict, ze na univerzite ve Vidni je reaktor taky...
krásná diskuse (waterfall | 25.05.12 08:44)
Takže: 1/ každé zařízení (i v nemocnici) je označeno jasnými označeními a já jakžto veřejnost si mohu vybrat, zda se v blízkosti takového zařízení (např. v obci Temelín) budu pohybovat a zda věřím provozovateli.... V polorozpadlé nemocnici bych asi měl pochyby... 2/ probíhala tam jaderná reakce? probíhala... dokonce tam nechávali reagovat i jiné látky (vzorky)... samozřejmě nikoliv formou výbuchu jako v nukleární pumě, ale běžným radioaktivním rozpadem...
Takze: (Kevin | 25.05.12 18:00)
1) Takove zarizeni vubec nemusi byt zvenci nijak oznaceno nebo deklarovano. Podstatne je, ze je povoleno prislusnym organem (Statni urad pro jadernou bezpecnost, MAAE, v USA treba Ministerstvo energetiky) a ze o nem vedi kompetentni (zachranari, civilni obrana). Zadny zakon nenarizuje oznacovat takova zarizeni pro verejnost. Mimochodem v Cesku vim minimalne o jednom vyzkumnem zarizeni podobnem tomu v USA, nekolika urychlovacich, dvou ozarovacich komorach a stovkach prumyslovych zaricu. Vsechny jsou radne evidovany a sledovany, prislusne organy chodi na pravidelne kontroly a o 90% z tech zarizeni verejnost vubec nevi (a to je jen pozitivum). V polorozpadle nemocnici by takove zarizeni nikdy nepovolil SUJB...
2) Reaktorem se v terminologii jaderne fyziky jmenuje pouze zarizeni, ve kterem probiha rizena retezova reakce. Zarizeni jako mela firma Kodak se oznacuje jen a pouze jako zaric.
V Chicagu demonstrace proti summitu NATO
20.5.12
Demonstranti slibují, že hlavní protest teprve přijde.
Summitu se zůčastní 50 států, Rusko nevyslalo reprezentativní delegaci kvůli rozporům v názorech na PRO.
Zdroj: http://czech.ruvr.ru/2012_05_19/75261051/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Policii se platy zvýší (Saša | 20.05.12 17:31)
Když to viděl Nečas, tak prohlásil, že Česko už méně policistů mít nemůže a jejich platy se musí zvýšit, kdepak snížit. Současně proběhla demonstrace přes 20ti tisíc lidí ve Frankfurtu proti vládním škrtům, 400 aktivistů bylo zatčeno. Perličkou na dortu je slib Nečase na summitu NATO, že ČR bude trvale financovat a uplácet zkorumpovanou afghánskou vládu. Viz následující „US chtějí od Českých kolonií miliardy“.
Ti zatčení byli (hluban | 23.05.12 07:27)
zcela jistě teroristé (ta nejodpornější sorta) a USS policisté zasahovali humanitárně, demokraticky a svobodně!!!!!
USA chtějí od Českých spojenců miliardy ročně
20.5.12
Zdroj: http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/usa-chteji-od-spojencu-peni...
Klasifikace: kuriozity,politika,ekonomika,finance Zprávu vložil/a Saša
No to samozřejmě (F&T | 20.05.12 20:26)
Už o tom píše i mainstream:
http://www.novinky.cz/domaci/268058-duchodkyne-si-...
http://www.novinky.cz/domaci/268082-necas-nechce-p...
Otázka je, kde je ta hranice, kdy toho budou mít lidi dost.
Kde je hranice - daleko, daleko.... (MoUdrostrak | 20.05.12 20:34)
I za hodného krvelačného prozápadního Shaha snášeli Íránci prosionistickou diktatůůůůru po desetiletí. Vyvražďováni massově SAVAKem pod vedením instruktorů z Mossadu a CIA.
Proč by zinkající a pravicující pivní Pepíci a lídlující Mařen/ky měli mít kratší výdrž?!
Navíc není nikde po ruce Emmam Khomeini, ani Česko nyní není strategickou zemí, do které by někdo z velkých geostrategických hráčů Emmama Khomeiniho, či jiného novodobého Massaryka z exilu zbídačeným a vytunelovaným Pepíkům a Mařen/kám příhrál...
Proto z posledních sil ještě pravicujme, tunelujme, široko daleko humanitárně bombardujme - a na berně Paktu NATO přispívejme!
Mám návrh řešení: (hluban | 21.05.12 15:46)
Komplet vláda, každý člen ODS a TOP09 dá na další okupaci peníze ze svého. Ty peníze se zdaní - doposud nebyla zdaněna z peněz těchto megazlodějů ani koruna, odvede se DPH (kolik je DPH na okupační služby?) a je vyřešeno.
Nic noveho. (vodnik007 | 21.05.12 17:17)
Ceskoslovensko muselo zaplatit za ucast v bojich v bristke armade.
V jednom šiku, prodáme tu republiku (Saša | 23.05.12 09:05)
Schwarzenberg a Santa Klaus s Nečasem slibují na tutovku aspoň 20 miliónů ročně pro Obamu na dobití Afghánistánu, vždyť je to maličkost pro stát, kde kolabuje penzijní a sociální systém. http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/klaus-cesko-je-...
Sýria prezentovala zoznam zabitých zahraničných žoldákov
17.5.12
Zdroj: http://czech.ruvr.ru/2012_05_17/74995950/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a jan26
Pravda vitezi,ale,nekde jinde,mimo tuhle planetu (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 19.05.12 07:25)
Nase vsemocna media nam to zapomela ukazat ve svych zpravach a rici jmena ,techto "vlastencu" za lepsi zivot v Syrii,pravdepodobne cekaji na priklad z Libye,kde se to stale jeste reze mezi sebou,nikdo nemluvi,co tam delaji USA vojaci a proc v USA cvici dohromady ruske a americke vojsko v planu boje proti terroristum.
Ze,by, v pripade civilni valky v USA zavolali "udelat poradek" Rusaky a naopak?
Video jez mnohe napovi (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 19.05.12 07:30)
Al Qaeda was then used against the U.S. and thus began the Global
War on Terror.
Now, we have Russian troops training with American troops in
COLORADO in 'joint anti-terror drills'.
The world is upside-down and the Russians are coming by
invitation...
Video:
http://www.brasschecktv.com/page/10586.html
Upalování zvířat a šampionát EURO 2012
17.5.12
Takto poslední dobu začíná moje komunikace s okolním světem. Dotázaní občané často vykulí oči a vyděšeně opakují:
„Upalování zvířat? To někdo dělá?“
S touto problematikou bohužel není seznámena široká veřejnost, v celé Evropě se tímto skalně zabývají pouze ochránci zvířat. Je to ale problém týkající se každého civilizovaného člověka, který se pyšní tímto přízviskem.V nadcházejícím čase evropského fotbalového šampionátu EURO 2012 konajícího se na území Ukrajiny a Polska se ukrajinská města rozhodla k radikálnímu řešení přemnožení toulavých zvířat.
Zdroj: http://ac24.cz/zpravy-z-domova/581-upalovani-zvirat-a-sampio...
Klasifikace: zvirata Zprávu vložil/a Daniela D.



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin